Gå til innhold

Hvorfor er du registrert

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du er registrert: Hvorfor er du registrert?

Hvis du er gjest: Hvorfor er du gjest?

Hender det at du som er registrert skriver som gjest?

Jeg er gjest fordi jeg synes det er lettere å delta i debatter da. Slipper at andre tenker "å der er han ja, var det ikke han som ikke visste det og det", for eksempel.

Også orker jeg ikke å registrere meg, funker jo bra nok som gjest for meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har vært gjest her en god stund, men valgte å registrere meg bl.a for å kunne sende PM, og fordi jeg syns jeg er mindre anonym som registrert enn som gjest.

I debatter er det vanskelig å henge med hvis det blir veldig mange gjester som skriver.

Jeg har enda ikke skrevet innlegg uten å være innlogget.

Skrevet

Jeg er registrert fordi det er så enormt tiltak å skrive inn nick og kode hver eneste gang man skal ytre en liten mening, og fordi jeg liker å bli gjenkjent for mine meninger.

OM jeg skal stille private spørsmål(om intime utslett eller noe :ler: ) så logger jeg heller ut...:P

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg er registrert fordi jeg liker at andre er det. Jeg syns debattene blir mer oversiktlige. Jeg syns dessuten det er morsomt å danne seg et bilde av folk, og det fordrer jo at jeg kan kjenne dem igjen.

Skrevet

Jeg er registrert fordi jeg vil være sikker på at mine meninger tilskrives meg og ikke en eller annen med samme nick. (Jada, jeg vet at man teknisk sett ikke har noe nick når man ikke er registrert, men ville nok kalt meg et eller annet da også - for ikke å bare bli "gjest".) Har skrevet som Cata i.i. et par ganger når det ikke har passet å logge inn, men tror aldri jeg har skrevet som ren "gjest"

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er registrert men skriver alltid som gjest. Det er fordi jeg er redd for å bli gjenkjent. En ekspartner hater meg og bruker alt mot meg. Han har også forsøkt å drepe meg. Har derfor blitt veldig paranoid.

Skrevet

Jeg registrerte meg for å kunne ha mitt eget nick, som jeg kunne ha "enerett"på å ha.

Skrevet

Jeg er registrert fordi jeg ikke ser noen grunn til å la det være.

Jeg skriver ikke som "gjest", men det hender jeg slenger inn et innlegg som Brunhilde unplugges/unplugged (alt etter som om fingrene treffer rett eller galt).

Jeg syns det er helt ok at folk velger å poste som gjest, men det er ganger jeg har ønsket gjest(!) - i entall, ja - nord og ned når stalkingen har vært på det verste...

Gjest Infralove
Skrevet

Fordi at når eg først bestemmer meg for ås skrive noko, så diskuterer eg gjerne over fleire innlegg. Å ha oversikt over dei ulike gjestane kan vere ganske vanskeleg. Og for meg, er det lettare å kjenne att profilbilde, enn å begynne å lese nicket til personen. Det er da måte på kva eg skal lese.

Skrevet

Jeg har vært registrert siden jeg begynte på KG, og tenkte ikke på å bare være gjest.

Jeg synes det er fint å kjenne igjen folk, og har også opplevd at registrerte brukere blir tatt mer seriøst.

Hvis folk kjenner meg igjen, så er ikke det så farlig.

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Ser jeg er enig med mange her. Diskusjoner med mange forskjellige gjester er ofte uoversiktelig, i tillegg kan man umulig vite om det er en eller flere gjester.

Også liker jeg å slippe og holde oversikt over alle innleggene mine selv, så da er "mine innlegg" kjekt å ha ;)

Skriver som gjest hvis jeg ønsker å ta opp veldig personlige ting, har kanskje skjedd en gang siden jeg registrerte meg!

Endret av Wolfmoon
Gjest _Hufsa_
Skrevet

Jeg er registrert fordi etter at jeg begynte å skrive noen innlegg som gjest ble jeg så ufattelig lei av å taste inn kode hver eneste gang

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skriver altid som gjest og runnen til det er enkel. Hver gang jeg mener noe som gjest vil leserne være nødt til å se på argumentet i seg selv. Hvis jeg hadde en profil ville mange allerede ha oppfatninger om meg som gjorde at de var tilbøyelige til å være mere uenige eller enige enn de ville vært om de bare hadde lest argumentene og ikke viste hvem som skrev dem

Skrevet

Jeg er registrert og har kanskje, men jeg innrømmer ikke noe, skrevet som gjest noen ganger.

Jeg synes det er mye mer oversiktelig å diskutere med registrerte brukere. Å diskutere med gjester oppleves litt som drive-by-shooting.

Gjest *Mim*
Skrevet

Jeg er registrert fordi det er enkelt, og fordi jeg bruker "Vis nye innlegg"-funksjonen ofte.

Liker å ha en identitet på nettet, og har ikke opplevd det negativt.

Skrevet

Jeg er registrert fordi jeg liker å ha et "ansikt" og fordi jeg liker å identifiseres med de holdninger og meninger jeg legger for dagen her.

Skrevet

Jeg var i utgangspkt gjest, men med et fast nick som jeg brukte konsekvent. Jeg valgte å registrere meg da en av de andre gjestene plutselig begynte å bruke mitt nick.

Og så var det litt greit å få tilgang på redigeringsfunksjoner. Det irriterte meg at jeg ikke kunne rette opp skrivefeil og teite formuleringer som gjest. Jeg har også for vane å uttrykke meg litt for krast i første utkast og har behov for å kunne moderer meg litt. Så når det står at jeg har postet et innlegg og redigert det et par minutter senere, så har jeg sannsynligvis lyst noen i bann og angret meg umiddelbart. Eller noe slikt.

Skrevet

Jeg har alltid vært registrert. Og den største fordelen med det, er at jeg da kan bruke blogger og dagbøker. Og ja, jeg har skrevet et par innlegg som gjest. Og da har det vært innlegg som har vært så personlige at det har vært fare for at min irl identitet kunne bli avslørt.

Gjest dalieo
Skrevet
Jeg er registrert fordi det er enkelt, og fordi jeg bruker "Vis nye innlegg"-funksjonen ofte.

Liker å ha en identitet på nettet, og har ikke opplevd det negativt.

Samme her. Var gjest en liten stund, men da snek jeg bare for å se om forumet virket bra. Og det gjorde det :tommelsmil:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er gjest fordi det ikke lengre er mulig å få annonymisert innleggene når jeg vil slette min bruker. Med et lite søk på google så finner man alt en bruker har skrevet.

Har også kjent igjen en rekke brukere her, og det er noe jeg ikke er interesert i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...