Gjest Nysingel Skrevet 14. juni 2008 #1 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg er nylig singel, jeg er ikke på utkikk etter noen kjæreste, men så var det link til en test på Q500 på Facebook, og jeg ble nysgjerrig. Måtte registrere meg for å ta testen... Nå lurer jeg på om noen her er kjent med nettstedet og hvordan det er der? Seriøst? Er det mulig å være der på basis uten å ville ha kjæreste, eller er det bare sjekking som gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. juni 2008 #2 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg har vært der. Det er jo en ren sjekkeside, så hvis du ikke er på utkikk etter kjæreste, ville jeg droppet det. Det er jo den dyreste sjekkesiden i Norge, så hvorfor ikke være på f.eks. Nettby? Der trenger man ikke sjekke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nysingel Skrevet 15. juni 2008 #3 Del Skrevet 15. juni 2008 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 28. november 2008 #4 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg er nylig singel, jeg er ikke på utkikk etter noen kjæreste, men så var det link til en test på Q500 på Facebook, og jeg ble nysgjerrig. Måtte registrere meg for å ta testen... Nå lurer jeg på om noen her er kjent med nettstedet og hvordan det er der? Seriøst? Er det mulig å være der på basis uten å ville ha kjæreste, eller er det bare sjekking som gjelder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå