Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Hvilken erfaring har dere fra Body Shop? Er d noen produkter som er å anbefale?
Gjest Evine Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Jeg kjøper flere produkter fra Body Shop ... skrubbkrem med tilhørende fantastiske krem som jeg bruker på albuene og knærne. Dessuten kjøper jeg "brun uten sol"-kremen min der.
Solknapp Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Bodybutter, dusjsåpe (med kokoslukt) og solpudder (Den børsten med "trykknapp"). Også kjøper jeg alltid makeup svampene mine der. Veldig glad i disse produktene
Gjest Tnita Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Har kjøpt flere sminkekoster der. Og bodybutter med kokosduft. Har også lyst til å prøve øyeskyggene deres da de skal være veldig gode. Og lipbalmen deres bruker jeg.
En som vet Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Er veldig glad i bodybutter og bodylotion fra Body Shop. Bodybutter liker jeg best i kokos, og bodylotion liker jeg best i Shea butter.
Gjest TS Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Takk for svar! D blir nok en tur innom Body Shop til uka
Fantomina Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Parfumfreek Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Merkelig nok har jeg falt for en mascara fra Body Shop - Tror den heter Super Volum Mascara. Eller bruker jeg Shea butter.
Mischa Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 Er avhengig av Tinted Glow Enhancer.. er på tube nr.3 allerede.. Ellers liker jeg body scrub og body butter
Solstorm Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Jeg liker dusjsåpene og balsamen med honning (for behandlet hår). Body Butter Oliven er greit nok, men ikke noe jeg har kjøpt mer enn en gang.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 1. Innholder body butterene parfyme? 2. Ville du anbefalt de til en som har sensitiv hud?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 Hvilken erfaring har dere fra Body Shop? Er d noen produkter som er å anbefale? Body shop har bare drittprodukter. Usant alt om deres produkter. De er livsfarlige. Leste i Dagbladet i forrige uke om farlige produkter, Body Shop sto oppført med flere produkter på de listene. Så OBS: OBS.
Gjest Tnita Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 Body shop har bare drittprodukter. Usant alt om deres produkter. De er livsfarlige. Leste i Dagbladet i forrige uke om farlige produkter, Body Shop sto oppført med flere produkter på de listene. Så OBS: OBS. Var det den undersøkelsen der de tok for seg produkter i alle varemerker, (som alt fra Natusan til Elisabeth Arden) som har fått klager fra enkelte forbrukere? Hva er de med BodyShop-produktene som er livsfarlige? Kan ikke forstå at noe der kan være livsfarlig...?
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #15 Skrevet 20. juni 2008 Var det den undersøkelsen der de tok for seg produkter i alle varemerker, (som alt fra Natusan til Elisabeth Arden) som har fått klager fra enkelte forbrukere? Hva er de med BodyShop-produktene som er livsfarlige? Kan ikke forstå at noe der kan være livsfarlig...? Det synes jeg også hørtes rart ut... Og hvis produkter er livsfarlige, kan det jo ikke være lov å selge dem... =p Kjøper produkter der uansett, jeg:) I tillegg til fantastiske produkter som bodybutter (bruker grapefruit - nydelig duft!), hårbørste og sminkekoster, er personalet utrolig hyggelige! Og det gjelder ikke bare i en butikk jeg har vært i; i alle The Body Shop-butikkene smiler de og er svært hyggelige! Hadde tatt meg en tur innom hadde jeg vært deg/dere:)
Gjest Tnita Skrevet 20. juni 2008 #16 Skrevet 20. juni 2008 Ja, det har jeg også lagt merke til! De er kjempehyggelige, og får kjempefin service der, alltid! Og sist da jeg var der og kjøpte en gave tok hun seg tid til å pakke inn gaven så fint og hele handelen var en fin opplevelse.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 20. juni 2008 #17 Skrevet 20. juni 2008 Shea bodybutter og body scrub, ansikts-skrubb, og sist men ikke minst leppestift. Sistnevnte er egentlig ikke noe bra, for den sitter bare på i et par minutter, men det er den eneste leppestiften jeg noen gang har funnet som ser naturlig ut på meg. Har veldig mørke og røde lepper. Men jeg løser det med lip plumper under
En som vet Skrevet 21. juni 2008 #18 Skrevet 21. juni 2008 1. Innholder body butterene parfyme? 2. Ville du anbefalt de til en som har sensitiv hud? Har sjekket ingrediensene og det står at de inneholder "Fragrance". Det er vel bare en annen måte å si parfyme på tipper jeg...? Uansett, jeg har ikke spesielt sensitiv hud, men rett etter jeg har barbert meg blir huden min veldig sår hvis produktet er for sterkt, det har ikke skjedd med Bodybutter. Men som sagt, jeg har ikke kjempe sensitiv hud, så kan nesten ikke anbefale noe den ene veien eller den andre. MEN: du kunne jo prøvd Aloe caring balm, denne kaller de ikke bodybutter, men innpakningen er helt lik. Den inneholder ikke parfyme! Hvis du går inn på Storbritannia sin BodyShop side kan du sjekke ut produkter og ingrediensene. Der står alt oppført!
lillesky Skrevet 21. juni 2008 #19 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har prøvd flere forskjellige Body Shop-produkter, men har ikke funnet noen jeg liker. Men de er veldig populære, spesielt Body Butter.
IloveNY Skrevet 21. juni 2008 #20 Skrevet 21. juni 2008 Jeg elsker mange produkter fra body shop! Body butter, jeg hadde en periode nå hvor jeg brukte andre kremer fordi jeg synes body butteret var for tykt. Men huden min ble veldig tørr og jeg måtte smøre meg nesten flere ganger daglig når jeg brukte andre kremer... men nå som jeg har gått tilbake til body butteret så er huden min kjempe fin og myk! Folk har faktisk kommentert på det! Ellers brukte jeg natt og dagkrem med aloe vera og uten parfyme og fargestoffer i mange år... Jeg har en liten pause nå fordi jeg brukte de sammenhengende i 4 år var det vel, og man bør jo egentlig bytte litt :gjeiper: Solsticken som gir shimmer og litt farge ELSKER jeg! Den lukter så deilig, og man ser skikkelig fresh ut! Ellers elsker jeg vitamin e lebepomaden, og den ansiktssprayen! De har også mange gode øyenskygger... jeg har en i gull, som virkelig blir gull altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå