Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har et innrammet bilde som skulle vært fraktet 50 mil unna, og lurer på hvordan jeg kan gjøre dette på tryggest mulig måte - altså at det kommer frem helt og ikke i tusen knas. Kan jeg (og er det trygt) å ta det med som håndbagasje (50 x 40cm) på fly, eller bør jeg sende med bud, eller posten?
ToveM Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 ikke posten i alle fall...bare et tips fra en som vet hvordan post behandles...I såfall må den pakkes så godt at den kan kastes 5 meter og tåle og få flere 20.kg pakker oppå seg..Ville tatt den med selv hvis jeg hadde muligheten
Gjest Gjest_linda_* Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 50 cm høres for lang ut. Går kanskje ikke i hylla over setene. Og det spørs om du får lov til å ha den foran foten. Du kan jo bruke expressgods dør-til-dør. Jeg sendte et bilde med glassramme på denne måten. Pakket den godt inn. De festet Fragile klistremerke på og det gikk helt fint.
Rosalie Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 (endret) De ulike flyselskapene har ulike grenser på størrelsen på håndbagasje - flyr du SAS kan du fint ta den med: Størrelsen på håndbagasjen må ikke overskride L55 x B40 x H23 cm, og det totale mål må ikke overskride 115cm. (SAS' hjemmesider) EDIT: Widerøes grenser er: 50x40x20 cm (Widerøes hjemmesider) Endret 15. juni 2008 av Wadjet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå