Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 I Amerikanske filmer serier og blader som VI menn( nei jeg leser ikke vi menn til vanlig), som får man inntrykk av at alle menn er på strippeklub minst en gang i måneden. Men jeg som 20år gammel gutt skjønner ikke helt dette. Er amerikanerne så annerledes enn oss nordmenn på dette?!!. Å dra på strippeklubb ser jeg på som fullstendig lavmål og har inntrykk av at de fleste menn jeg kjenner er enig i det. Men hvorfor fremstilles det å dra på strippeklubb som helt vanlig for menn da egentlig.
Gjest Oxford Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Jeg vet om et par stykker som har vært på strippeklubb ved èn enkelt anledning i et annet europeisk land, men jeg vet ikke om noen som har vært på strippeklubb utenom det - eller her i Norge.
Jane F. Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 En jeg kjenner har vært på strippeklubb/strippebar men det var visst første gangen, og han og noen kompiser stakk innom en slik bar når de først var i storbyen. hehe...
milla-mor Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Ja, typen til en venninne var på strippeklubb med kamerater i syden. Vi kan vel si at sjarm-raketten hans har stått på bakken en god stund, og at dette tilfellet ikke gjorde saken annerledes. Og venninnen min ble sur. Ikke bare fordi hun ble skuffet over at kjæresten hennes viste seg å ha litt andre interesser enn han la frem under dating-perioden, men fordi han nektet for det. Helt til hun fant en sms hvor han skrøt av det til kamerat. "Vi er på ORDENTLIG strippeklubb! Wheeee!".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå