Gå til innhold

Sex mens kjæresten sov...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke likt om min samboer hadde "tatt seg til rette" når jeg sov. Jeg kan ikke skjønne hvor spennende det kan være å ha seg med en som ligger der snorkende (?), slapp som en potetsekk. Om en person ikke er i stand til å si nei til sex så høres det ut som overgrep, dersom vedkommende ikke ønsker det. Det blir jo det samme for de som liker SM. Dersom en mannkvinne liker det "litt hard" så er jo det helt flott om de kan leve ut dette i et forhold. Men om en person begynner med SM med en som ikke liker det så villle jo forhåpentligvis personen blitt dømt for vold. Joda, en som blir slått kan jo si ifra at dette liker jeg ikke. Og det er jo litt av det som er poenget og`, en som sover kan det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så rare dere er alle sammen... nesten alle...

Hvis kjæresten/elskeren min hadde begynt å kose med meg mens jeg sov, og vi allikevel hadde et seksulet forhold, så hadde vel det ikke vært noe stort baluba vel? Jeg hadde våknet av det, for jeg våkner bare noen tar i dørhåndtaket til soverommet, men om jeg ikke hadde våknet og han hadde fortalt meg neste dag at han hadde hatt sex med meg mens jeg sov, så hadde vel ikke det vært noe jeg ville blitt fornærmet over... Fatter ikke problemstillingen her jeg....

Hehe - husker en gang min mann og jeg plutselig befant oss i en veldig herlig situasjon midt på natten og ingen av oss ante hvem som hadde startet den..... bare kos det :wink:

HVA OM DU IKKE HADDE VÅKNET????????? At du pleier våkne og syns det er deilig er revnende likegyldig i denne saken. For det er en helt annen situasjon. Denne dama våknet IKKE!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh...

Altså... Å kalle det overgrep eller voldtekt eller lignende når man er sammen er vel å overdrive etter min mening. En sjelden gang kan det hende faktisk jeg sover tungt også, og to av mine tidligere kjærester har begge hatt det hyggelig på "bekostning" av meg da... ;)

Nei, så sant man ikke har en kjæreste som virkelig ikke har lyst på sex, så mener jeg selv dette er greit, så sant forholdet ellers er bra.

Og ja, potensielle kjærester kan godt få bruke meg som sexleketøy om natta hvis jeg ikke våkner... :ler: så sant jeg ikke blir permanent skadet nedentil... :sjarmor:

Hva om hun hadde gjort noe du IKKE likte mens du sov? Klarer der virkelig ikke se lenger enn deres egen nesetipp??? Spør bare jeg.. Det er ikke snakk om hva dere tenker og føler og synes - det er snakk om: Er der noen mulighet for at denne dama i dette enkelt tilfellet ikke ville syns det er greit. Og dersom hun ikke ville syns det er greit, er det da greit at typen hennes ligger med henne når hun ikke vet om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Tror at slik som trygghet og hvor lenge man har kjent hverandre har en del å si her. har noen tanker nå etter å ha lest tråd og link...

Dersom man er nokså nye i forholdet - og jenta i tillegg kanskje er litt småsjenert og usikker ..helst vil ha lyset av og gjøre det på enkelst måte og sånn i begynnelsen......og typen utnytter en situasjon hvor hun sover, eller er beruset - og gjør ting med henne som hun ikke ville gjort i våken/ ederu tilstand - så mener vel jeg at det er å gå over grensen. Det er ikke sikkert hun føler seg trygg og komfortabel etterpå enten hun våkner eller blir fortalt det når hun våkner. For hvordan kan hun da stole på at hun får sove i fred ..at han ikke "bruker" henne flere ganger når hun ikke kan sette seg i motverge eller bekrefte at hun vil det?

Man skal kunne stole på at man kan ligge trygt i sengen sammen.

Det er forskjell på å kose i den hensikt å vekke partneren ..og å bare gjennomføre samleiet selv om hun ikke er bevisst det. Synes jeg.

Men om man er åpne og trygge på hverandre ...er vant med å utforske . og trygge på egen og den andres kropp og hvor langt man kan gå - så er kanskje sjansene større for at man - eh ...den settningen ble feil ......da tåler man kanskje mere fra hverandre...at man liker og tenner på at partneren blir kåt på en mens man sover ..og at man blir det selv ......? Håper dere forstår hva jeg mener ...skillet mellom de to situasjonene .......det ble liksom så vanskelig å forklare det riktig på en måte som ikke provoserer eller som misforstås...

Uansett så er det jo greit å snakke om slikt da i begynnelsen av forholdet ....om man pleier ha lyst om morgenen ...om man ville likt på bli vekket sånn og sånn .....om man hadde likt at .....osv osv ......kommunikasjonen lenge leve.

Og det må jo være viktig at ikke den ene parten føler seg utnyttet etterpå ....om man våkner så kan man jo være med om man vil ..eller så sagt fra at dette vil man ikke ....sover man ...så har man jo ikke den muligheten.

Kan forresten ikke forstå at noen kan sove seg gjennom noe slikt .....i vanlig normal søvn ...... :o :roll:

Vel ....da har jeg sagt mitt og trekker meg tilbake for å følge med fra sidelinjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atmi:

Nei, det er ikke greit at han gjør noe mot henne som hun ikke vil. I mitt tilfelle hvis det skjedde, så ville dette være noe å ta opp dagen etterpå, så sant jeg visste om det.(det er jo hele dilemma her) Jeg er enig i de betraktninger som kommer opp angående trygghet i forholdet, seksuell åpenhet og det at man er partnere. Dette med at man har et forhold man snakker sammen i og kjenner partneren sin er vesentlig. Noe i den duren Virgo snakker om.

Likevel, så står jeg på det jeg har sagt tidligere. Men, jeg skjønner den moralske argumentasjonen din Atmi, selv om jeg ikke er helt enige i konsekvensen av den, og at det alltid vil være en forgripelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Det jeg tenker litt på er at om det er "greit" (hvilket ikke je, men noen her synes) noen ganger, så vil det vel alltids finnes situasjoner hvor det ikke er greit. og hvordan skal man da få sagt at man ikke vil?

Eks hvis man har kranglet mase kvelden før, er det da ok at han har sex med deg mens du sover, hvis du fortsatt er sinna på ham?

Hvis man ble sammen nylig, er det da ok?

Hvis man synes ting går dårlig i forholdet, er det da ok at partneren tar seg tilrette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Har man et godt sexliv i utgangspunktet, ikke har kranglet kvelden før dette skjedde, og man VET at partneren ikke ville hatt noe i mot det, så kan det vel ikke være noe galt i det?

Hadde partneren min gjort dette med meg så ville han visst at det ikke var noe problem, og det ville sannsynligvis også vært det første han fortalte meg neste morgen...

Men hvordan man kan klare å ikke våkne av det, er en gåte for meg...

Jeg har flere ganger brukt denne metoden nettopp til å vekke gubben og få han ut av senga om morgenen... litt kos, en orgasme og så opp og hoppe... - vi har tusen ting å gjøre i dag, du kan ikke ligge her....

men fordi jeg visste at det ville vekke ham selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Har man et godt sexliv i utgangspunktet, ikke har kranglet kvelden før dette skjedde, og man VET at partneren ikke ville hatt noe i mot det, så kan det vel ikke være noe galt i det?

Nei, da er det ikke noe galt eller ulovlig.

Men gutten det her dreide seg om visste jo ikke om hun ville like det. Han visste det så lite at han ikke engang var sikker på om han burde fortelle henne om sexen han hadde med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...