Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tASKA
Skrevet

Syns dere rumpetaske er harry? Har bestilt meg en, men lurer på hva folk syns. Skal bruke den på småturer med hunden.

Se bilde nedenfor.

Bilde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med en gang jeg leste ordet rompetaske, fikk jeg ett smil om munnen.. hadde alltid det når jeg var liten og på ferie :) men den det var bilde av der var helt grei - helt annerledes enn for 15-20 år siden ;)

Gjest StockDama
Skrevet

Joda, det er harry, men hva så? Ikke akkurat som om du skal bruke det på gallafest =D

eller?

Gjest tASKA
Skrevet
Joda, det er harry, men hva så? Ikke akkurat som om du skal bruke det på gallafest =D

eller?

Spiller ingen rolle egentlig. Bare lurte på hva "folk" mente. Er sikkert ikke så gøy å være den "alle" ler av :fnise:

Skrevet

Ja - det er harry.

Men den på bildet ser egentlig bare mer sporty ut, og brukes jo til en bestemt anledning! Det er helt noe annet!

:popcorn:

Husker jeg hadde en sånn dick man-rompetaske til bruk på sykkelturer. Hadde med meg det og tre-fire CD`er. Komisk å tenke på nå som I-pod osv. har kommet på markedet!

Når jeg tenker meg om så ligger det en hudfarget rompetaskesak i skuffa mi, som jeg brukte til penger og pass innenfor klærne de første gangene jeg dro på korpstur ut i det store utland.. I en alder av 22 eller noe.. Lekker-smekker!

:fnise:

Skrevet

Jeg bruker rumpetaske når jeg løper langtur. Kaller det drikkebelte, da.. Også er den ikke så stor som den på bildet. Men jeg synes det bare er tøft, jeg. Ser så seriøs ut i treningen min :gjeiper:

Gjest fragment
Skrevet (endret)

Slike er da fryktelig praktiske å bruke på fjellturer, og jeg ser ofte folk som går med det på fjellet. Ønsker meg egentlig en sånn selv.

Endret av fragment
Skrevet

Den så i hvertfall utrolig praktisk ut den på bildet, uavhengig om den er harry eller ikke.. jeg fikk og lyst på..super å ha med på tur da :)

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg synes ikke det er harry å gå med slike rumpetasker på tur! Nå er jeg riktignok inhabil da siden jeg har en mindre variant selv :lur:

Selv på mindre fjellturer er jeg avhengig av å ha med vann, og et sted må man jo putte nøkler og mobil - dessuten liker jeg ikke gå med sekk når jeg skal raske, korte fjellturer.

Så jeg heier på rumpetasken, jeg!

Skrevet

Jeg heier også på rumpetasken!! :jepp: Har tenkt å kjøpe meg et sånt drikkeflaske mage-belte til å ha når jeg sykler og jogger! Utrolig smart! :jepp:

Skrevet

Jeg foretrekker å kalle det hoftesekk (høres ufattelig mye bedre ut)! :fnise:

Jeg har sånn selv, og den er et must til trimturene mine i marka. Synes ikke det er harry.

Skrevet

Wow, genialt ord! Jeg er enig i at det høres mye bedre ut! Hehe.. :jepp:

Har noen flere forslag til andre navn på dette super-praktiske tilbehøret? :lur:

Skrevet

Synes ikke det er harry hvis det brukes når en er på tur/trening. Kunne godt tenkt meg en slik en selv (bare litt mindre, den du linket til synes jeg er for stor). Det er så dumt å drasse med seg en sekk bare for nøkler og en flaske vann, men ikke kjekt å bære det heller.

Men, å sprade rundt med rumpetaske i byn synes jeg ikke noe særlig om. Det er ganske harry. Husker jeg synes det var helt topp da jeg var rundt 10 år, hadde x-antall eksemplarer, men heldigvis er den tiden forbi.

Skrevet

Jeg synes det er forskjell mellom rumpetaske og rumpetaske og hvor man bruker det.

Eksempelet fra ts som er praktisk for å gå på tur er absolutt ikke harry.

Men hvis man går rundt med en sånn midt i byen kan det nok være litt harry ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Fargerike rumpetasker alla 90-(eller var det 80?)tallet er i hvertfall harry, uansett hvor man bruker de. Men slike sporty utgaver som det linkes til her derimot, de ser jo bare sporty og praktiske ut. :)

Merker at jeg faktisk fikk litt lyst på en slik selv hihi. :sjenert: Det må da være praktisk å ha muligheten til å ha med seg vann og litt småting når man går tur!

Gjest *Ulla*
Skrevet

Man får ikke noe særlig mer harry enn rumpetasker, men ikke denne typen her. Så først for meg en sånn slitt ulekker skinnsak :fnise: Den her var jo igrunn ganske fin - for ikke å snakke om praktisk.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Har en lignende sak fra Haglöfs, som er fast følgesvenn på korte turer på fjellet, sykkelturer etc. Kjempepraktisk i og med at jeg synes det er ekkelt når jeg blir så svett på ryggen av ryggsekk. God nok plass til nøkler, tlf, matpakke og annet som du nevner er dumt å bære i hendene eller i lommene! Men selv om den er praktisk som fy, får den ikke være med når målet for sykkelturen er cafe i byen :kul:

• 1 måned senere...
Skrevet

Rumpetasker av den typen som man hadde tidligere hvor det kun var plass til en mobil, noen penger, røyk og annet småtteri var og er en skam. Uten å skulle ville henge ut noen her så ser man rett og slett ut som noen har glemt deg igjen i en annen tidsdimensjon.

Denne som du viser til her på linken virker veldig bra den, men ville nok vært noe for stor for mitt vedkommende. Skal derimot se meg om etter en litt mindre type.

Takker for tips ;-)

• 4 måneder senere...
Gjest luguber
Skrevet
Rumpetasker av den typen som man hadde tidligere hvor det kun var plass til en mobil, noen penger, røyk og annet småtteri var og er en skam. Uten å skulle ville henge ut noen her så ser man rett og slett ut som noen har glemt deg igjen i en annen tidsdimensjon.

Denne som du viser til her på linken virker veldig bra den, men ville nok vært noe for stor for mitt vedkommende. Skal derimot se meg om etter en litt mindre type.

Takker for tips ;-)

kan ikke gå med det!! off. skikkilig tard. sorry.

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg har sånn selv, og den er et must til trimturene mine i marka. Synes ikke det er harry.

Hoftesekk er et flott ord! Hoftesekk er noe man bruker på fjelltur.

Rumpetaske på storbyferie er harry!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...