Gå til innhold

Shopping

maja25

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har endelig gått ned i vekt, og gledet meg til å dra på shopping, men finner ingen ting som passer meg bra.. :tristbla: er akkuratt som jeg er i mellom 2 str. enten for trang eller for stor. frustrerende. noen andre i samme båt??

Endret av maja25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Imsdal

Hva med å prøve deg litt frem i forskjellige butikker? Hvor store størrelsene er varrierer veldig, jeg synes feks Only og BikBok er ekstremt små i str., mens Gina Tricot er ganske store igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver meg mye frem, men det ender med at jeg blir superfrustrert og lei meg, og går hjem igjen uten noen ting ... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Derfor bestiller eg klær på internett. Byrjar å sterkt mislika å handla og prøva i butikkar, alt blir så rart på kroppen! Min kropp er ikkje masseprodusert som desse kleda! Grrr........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg ønsker meg klesstørrelsen 39 som endel av det standard utvalget i butikker... Og bukser som passer til normale folk, ikke bare folk som har like brede bein hele veien.

Min løsning pa alle størrelsesproblemer heter symaskin og bestemor-kurs i tilpassing av klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville gjerne hatt en størrelse 37 i bukse! Jeg er også sånn som somregel er midt imellom, pluss at hvis buksa passer i hoftene så kan du banne på at den henger i rumpa, og omvent hvis den passer på lår og rumpe! :sur:

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville gjerne hatt en størrelse 37 i bukse! Jeg er også sånn som somregel er midt imellom, pluss at hvis buksa passer i hoftene så kan du banne på at den henger i rumpa, og omvent hvis den passer på lår og rumpe! :sur:

Samme her :( hater shopping...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja størrelsene i de ulike butikkene varierer veldig. HM har f.eks mye større størrelser enn de man finner på Only f.eks.. Dette kan jo være veldig irriterende, men du får nesten bare ta og gjøre deg kjent med hvordan størrelsene i de ulike butikkene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...