Gå til innhold

Fotograf Henrik Kreilisheim

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ser det er mange som er fornøyde med fotograf Henrik Kreilisheim her. Vi har lyst til å ha med fotograf hele dagen for å få noen spesielle "action bilder", og jeg har ikke funnet noen andre som gjør det og i tillegg ikke har vannmerke på bildene. Prisen han tar er 14 900,-, som inkluderer:

•Unik fotojournalistisk heldagsfotografering, inntil 10 timer.

•Naturlige og stilfulle brudebilder, gjestebilder og gruppebilder etter ønske.

•Nøysom redigering og etterbehandling av alle bildene er inkludert i prisen.

•Alle bildene tilgjengelige innen 3 uker i nettbutikken. Minst 500 bilder totalt.

•DVD med alle bildene, i høyeste oppløsning, alle rettigheter og uten vannmerke.

•Slideshow, som kan deles med familie & venner via internett, epost og facebook.

•Passordbeskyttet område på henrikfoto.no/butikk hvor det meste kan bestilles.

•Alle bildene backet opp og lagret på minst 2 forskjellige steder. For deres sikkerhet.

•Konsultasjonsmøte om forberedelser, bildeønsker, spørsmål

•Unik og spesialdesignet ‘coffe-table book’ i italiensk skinn og valgfri farge.

•Håndlaget i 25x25cm og 20 stilfulle sider innbundet i eksklusiv kvalitet.

•Fotografen skreddersyr layout på hver side for å fremheve deres bilder optimalt.

•6 mini-album i 9x9cm, perfekt for å ta med seg og vise frem eller gi som gave.

Er dette en grei pris i forhold til andre frilansfotografer?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres ut som en grei nok pris det sikkert.

Vi betaler 7000 kr for hel dags fotografering, egne oppstile bilder, bilder med familie og det vi måtte ønske. Samtale og forberedelsesrunde på locations i forkant av bryllupet. Får alt ferdig redigert høyoppløselig til fri bruk!

Vi er superfornøyd med prisen :) Det er jo halv pris av det dere betaler ! Så han er kanskje ikke superbillig akkurat!

Endret av pinkybride
Skrevet

Vi skal også ha Henrik. Syns prisen er bra jeg. Har sittet og regnet over hvordan prisen er i forhold til en lokal fotograf. Da har jeg tatt med hvor mye fremkalling og alt vil koste i ettertid. Og det er absolut ikke stor forskjell!!

Skrevet

Hei.

Vi brukte Henrik i bryllupet vårt. Han er utrolig dyktig og hyggelig. Han tok mange uttrykksfulle, levende bilder som vil hjelpe oss å huske øyeblikkene fra dagen vår. Vi er veldig glad for at vi valgte han. tror ikke du finner så mange andre frilansere med samme engasjement, lave pris, og tilstedeværelse.

Anbefaler Henrik på det varmeste.

Gå inn på bloggen hans og se det fantastiske arbeidet hans.

Vi betalte tilsammen 11000 kr. DA var han sammen med oss i 14 timer, vi fikk et rørende vakkert slideshow, alle bildene han tok på cd i høyoppløselig format, 35 små bilder og 10 store bilder. Vi synes vi fikk veldig mye for pengene.

Lykke til med bryllupet.

Gjest Gjest_nina_*
Skrevet

Med jevne mellomrom så kommer det reklame om denne fotografen. Fyren er sikkert flink han, ikke misforstå. Jeg syns uansett at det er rart at en i formumet skriver slike innlegg, og mistenker at han selv legger ut innlegg her for å få reklame.

Skrevet

Det lages da tråder om andre fotografer også, så jeg tviler på at dette er egenreklame. ;) Tenk om han bare er rasende dyktig?

Skrevet

Hei igjen.

Er det meg du sikter til når du gjentatte ganger har sett " reklame for" Henrik?

Jeg får ingenting for det, men vil bare fortelle andre om våre gode erfaringer med han som fotograf, slik at andre også kan få muligheten til å bli like fornøyd. Tror du en dyktig fotograf gidder å sitte og skrive reklameinnlegg om seg selv på et kvinneforum?

:fnise:

Skrevet

Hvis man går inn på bloggen hans og ser hvordan bildene hans er fra andre bryllup, kan man langt ifra kalle det dårlig!!! Utrolig flotte spør du meg!!

Skrevet
Med jevne mellomrom så kommer det reklame om denne fotografen. Fyren er sikkert flink han, ikke misforstå. Jeg syns uansett at det er rart at en i formumet skriver slike innlegg, og mistenker at han selv legger ut innlegg her for å få reklame.

...må innrømme at jeg har tenkt akkurat det samme som deg. Han er sikkert flink altså - og sånn sett flink til å markedsføre seg også.. ;)

Skrevet

Så flink som han er, så har jeg vanskelig for å forstå at han skulle måtte markedsføre seg på en slik måte. Er man så flink, så er det ikke uvanlig at fornøyde kunder anbefaler en videre. Jeg synes det er flott at forummedlemmer deler sine gode erfaringer i forumet, og ikke bare de negative! Hadde nok valgt Henrik selv om han hadde holdt til i Bergen.

Skrevet

Ha ha... kan virke litt sånn ja. Bare lese TS innlegg. unik det og det og det.....

Skrevet

Jeg syns faktisk at 15.000kr er ganske dyrt jeg... Må man ikke betale ekstra for å få bildene av seg selv i høy oppløsning også? Før hadde han flere alternative pakker, hvor man kunne velge hvor lenge han skulle følge bryllupet, oppstilte bilder eller ikke etc etc. Han er helt sikkert dyktig, men når han ikke har noen alternativer til den 15.000kr pakken (jeg har sjekket ut) så blir han uaktuell for oss i hvert fall.

Jeg er forresten enig i det med egenreklame. Når en gjest er trådstarter og legger inn en så opplagt reklame bør moderatorer ha ryddet tråden litt... Greit hvis en bruker velger å legge inn en link eller en god omtale inkludert i en tråd, men denne var litt tvilsom :) Men, all ære til Henrik for å utnytte potensialet for gratis egenreklame. Han får sikkert mange kunder fra dette forumet, og helt gratis.

Gjest Gjest
Skrevet

Til Gir.

Da har du ikke sjekket godt nok. Hvis du leser annonsen ser du at du kan få en mindre og billigere pakke.

Vi var veldig fornøyde med Henrik, og ønsker bare at andre skal få mulighet til å bli like fornøyd.

Beklager hvis jeg har skapt en stor diskusjon. Ville bare komme med et tips som andre kan ha nytte av.

Lykkelita

Skrevet

De punktene hun skrev i starten av tråden er direkte klippet ut fra bryllupsbrosjyren hans, så det er nok ikke noe hun "kan utenatt".

Hvis du, goahead ikke klarte å finne linken inni punktene, så er det http://www.henrikfoto.no/ <- tviler på at han her skulle ha noe problemer med å få kunder, ihvertfall!

Skrevet

Og de som snakker varmt om en brudesalong en gang og to jobber der, de som skryter av en frisør når noen ber om anbefalinger, driver egenreklame, hvordan blir det da i forhold til lokaler, catering... Da kan man jo spør om fint lite rundt dagen da.

Men for all del, siden du har bestemt at det er sånn, så er det nok det. :ironi:

Gjest Gjest
Skrevet
.

Etter 3 setninger tenkte jeg at dette var egenreklame. Dette alene er grunn nok for meg til aldri, en gang å vurdere fyren i mitt bryllup.

Skrevet
Til Gir.

Da har du ikke sjekket godt nok. Hvis du leser annonsen ser du at du kan få en mindre og billigere pakke.

Vi var veldig fornøyde med Henrik, og ønsker bare at andre skal få mulighet til å bli like fornøyd.

Beklager hvis jeg har skapt en stor diskusjon. Ville bare komme med et tips som andre kan ha nytte av.

Lykkelita

Hei

Jeg har sjekket jeg, han har endret prisene sine. Naa har han kun 1 pakke, og den koster nesten 15.000. Var naar han endret prisene og ikke gav valgmuligheter at vi oppga han som fotograf. Vi har ikke behov for aa bli fulgt hele dagen og kunne derfor tenkt oss et alternativ til den dyre pakken, men naa virker det som han kun tilbyr denne. I hvert fall sist jeg sjekket, for et par uker siden...

Skrevet (endret)

Han tilbyr flere pakker. Går du inn på brudesiden og skroller ned til bunnen, så kan du klikke deg inn på "bryllupspakken". Nederst i 14900,- tilbudet, kan du klikke deg inn på en billigere utgave: http://www.henrikfoto.no/pdf/bryllup/light.pdf (9900,-) og en dyrere. Grunnen til at første post virker som reklame, er jo fordi teksten er klippet fra henriks brosjyre som han (sikkert) har skrevet selv - som reklame i utgangspunktet.

(og, nei, jeg er ikke Henrik, for de som måtte lure på det. Jeg har heller ikke brukt han, pga beliggenhet og pris utenfor Oslo)

Endret av Jade
Skrevet
Han tilbyr flere pakker. Går du inn på brudesiden og skroller ned til bunnen, så kan du klikke deg inn på "bryllupspakken". Nederst i 14900,- tilbudet, kan du klikke deg inn på en billigere utgave: http://www.henrikfoto.no/pdf/bryllup/light.pdf (9900,-) og en dyrere. Grunnen til at første post virker som reklame, er jo fordi teksten er klippet fra henriks brosjyre som han (sikkert) har skrevet selv - som reklame i utgangspunktet.

(og, nei, jeg er ikke Henrik, for de som måtte lure på det)

Nettopp det jeg gjoer, og der staar det foelgende...

Prisene?

Dette er enkelt. Én solid pakke, én fornuftig pris.... Derfor tilbyr jeg én altomfattende pakke, kun for å gjøre deres valg enklere.

(faar ikke til gaasetegn paa denne merkelige PCen)

Det staar ogsaa kun 1 pris, 14.900kr... Ser ingen andre priser jeg. Jeg saa at det var flere ulike pakker for noen mnd siden, men saa endret han.

Gjest Gir (igjen)
Skrevet
Nettopp det jeg gjoer, og der staar det foelgende...

Prisene?

Dette er enkelt. Én solid pakke, én fornuftig pris.... Derfor tilbyr jeg én altomfattende pakke, kun for å gjøre deres valg enklere.

(faar ikke til gaasetegn paa denne merkelige PCen)

Det staar ogsaa kun 1 pris, 14.900kr... Ser ingen andre priser jeg. Jeg saa at det var flere ulike pakker for noen mnd siden, men saa endret han.

Vet du hva naa saa jeg det! Bitteliten link helt nederst gaar til andre pakker. OK, du hadde rett... Kanskje han er aktuell for oss ogsaa da... takk for informajsonen! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...