Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire
Skrevet

Sjekk denne linken a. SÅ stor forskjell a. Helt skremmende. Her ser du bilder av 4 kvinner usminket og så sminket. Som sambo sa, hadde han våknet opp med ei dame og hun tok a sminka hadde han ikke kjent a igjen... Nå pleier jeg å bruke lite med sminke og jeg har aldri sett så stor forskjell før og etter som på de bildene der. Men nå syns jeg at jeg i utgangspunktet er søt. Så da trenger jeg ikke så mye sminke :) Håper ikke det høres som jeg er selvgod nå..

http://www.teamcrack.com/fred/the_power_of_make-up.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Jeg er også ganske ok uten sminke :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke de bildene der er heeeelt ekte heller jeg da, men jeg kan jo selvfølgelig ta feil.. :wink:

Skrevet

De har nok noen centimeter med sminke der ja..riktig lyssetting har jo også mye og si.

Skrevet

Det er akkuratt det jeg sier til mine døtre:

"Hadde vi sminket oss skikkelig opp- ville vi også sett ut som fotomodeller" - men hvem vil gå rundt slik da?? Og fått masse uønsket oppmerksomhet........ :wink:

Skrevet

Jeg er glad jeg slipper å sminke meg så mye for å se vidunderlig ut :kissfan:

Skrevet

Trenger heldigvis ikke bruke mye sminke, men føler meg mest vel med litt mascara ja.

Var stor forskjell der ja..

Har du den riktige sminkøren, sminken, lyssetting, fotografen osv så kan selv den minst tiltrekkende bli en fotomodell... :D

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Skulle nesten tro de var sminket stygg på de før-bildene :o

Skrevet
Jeg er glad jeg slipper å sminke meg så mye for å se vidunderlig ut  :kissfan:

Ditto. ;)

Skrevet

Nå er det vel snakk om tilfeller i den litt mer ekstreme enden her, men jeg må da innrømme at jeg i allefall selv synes at jeg ser ganske så mye bedre ut med sminke enn uten. Men jeg tror nok folk hadde kjent meg igjen selv uten sminke, om enn kanskje noen hadde trodd at jeg var syk. :ler:

Jennifer

Skrevet

I dei tilfella me ser her så er dei bevisst sminka for at dei skal likna andre personar - så då er det ikkje så rart at dei ikkje er så lette å kjenna att ;-)

Elles har me jo sett tidlegare lenker til bilete av kjendisar med og utan sminke; kan vera ganske stor forskjell der òg...

Gjest Hulderjenta
Skrevet

oi... det var da en voldsom forskjell... Sikker på det ikke er noe muffens der...?

Men generelt - litt sminke kan gjøre underverker! Bare til å se i bli ny-spaltene i diverse blader. Riktig sminke, riktige farger og riktig frisyre forandrer et ansikt veldig!

...men man trenger ikke male på seg et nytt fjes liksom... :ler:

Skrevet

Selv burde jeg nok brukt en kilo sminke hver dag for å se ut slik jeg vil se ut i ansiktet... :lol: :oops: Men jeg bruker så lite at ingen vil ha problemer med å kjenne meg igjen. Jeg går ofte helt uten sminke også jeg, iallfall på jobb og butikken.

Det er ikke fordi jeg tror jeg er så vakker at jeg gjør det, men jeg har bare ikke orket å lære meg alle de teknikkene jeg burde kunne for å bli sminket skikkelig og virkelig pent.... :roll: På det meste bruker jeg eyeliner, øyenskygge, mascara, leppestift og dekkstift... Det er kun når jeg skal ut eller i spesielle selskaper, det er jo sjelden. Til vanlig når jeg sminker meg bruker jeg mascara og dekkstift...

Vil gjerne lære meg å bruke pudder og diverse slik at jeg kan dekke inn hele trynet, har kjøpt meg bøker om det og greier.. Men det er tiltaket, når jeg vet hvor lang tid det tok bare det å lære seg å legge mascara jevnt... :lol:

En digresjon gitt, men jeg er iallfall ikke så forskjellig med og uten sminke som de på bildene!

Lillian

Skrevet

Damn :o :ler:

-Madison..ser ut som madison..-med og uten sminke..

:D

Skrevet

Bare se på avataren min......

Jeg er naturlig vakker,ikke sant????

Trenger ikke sminke jeg..

Barbie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...