Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begjynner å få litt slapp og flat rumpre:-)

Noen som vet om program.Slik at jeg kan få bygget opp musklene litt.

Kanskje det finnes en nettside med øvelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1768&a=10859

Her er mange bra øvelser for rumpe :) Og siden det ikke går and å punktslanke må du trene alle de store muskelgruppene og kondisjon for å få en stram rumpe . :) Også kostholdet da sefølgelig..:)

Tusen takk.Jeg vet at det ikke går an å punktslanke.Det har jeg gjort med masse kondisjonstrening og sunt og regelmessig kosthold,men jeg kann ikke trene styrke på armene eller skuldrer fordi jeg har fybromyalgi og dermed har mye smerter i skuldre og armer Og nakken , men det skulle jo ikke være noe i veien for å trene styrke av mage,rygg,ben og baken?

Skrevet (endret)
Tusen takk.Jeg vet at det ikke går an å punktslanke.Det har jeg gjort med masse kondisjonstrening og sunt og regelmessig kosthold,men jeg kann ikke trene styrke på armene eller skuldrer fordi jeg har fybromyalgi og dermed har mye smerter i skuldre og armer Og nakken , men det skulle jo ikke være noe i veien for å trene styrke av mage,rygg,ben og baken?

Nei , det skulle det ikke være :) Vist du begynner å trene mye styrke for rumpe nå i tillegg til alt det andre du gjør vil du nok se resultater snart:)

Endret av BeautyQueen
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet
Gå i oppoverbakke så mye du kan! :)

Går mye i oppoverbakke.merker det mest på lårmuskulaturen det :)

Gjest Tigress
Skrevet

Oppoverbakkar er bra for rompa, men du merkar det mest i låra, det er fordi gluteus maximus er ein større muskel, og belastninga er derfor meir mot maks for lårmusklane dine.

Ellers er tung knebøy, utfall og markløft bra for rompa.

Skrevet

Som nevnt tidligere, tung knebøy, markløft og utfall. Jeg gjorde alle disse i går, pluss "good mornings", og skal si det svir i rumpa i dag! :fnise:

Skrevet
Som nevnt tidligere, tung knebøy, markløft og utfall. Jeg gjorde alle disse i går, pluss "good mornings", og skal si det svir i rumpa i dag! :fnise:

Hva i alla dar er "good mornings" :ler:

Skrevet
http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1768&a=10859

Her er mange bra øvelser for rumpe :) Og siden det ikke går and å punktslanke må du trene alle de store muskelgruppene og kondisjon for å få en stram rumpe . :) Også kostholdet da sefølgelig..:)

Jeg har begjynt med programmet.5 øvelser.15 repetisjoner.3 sett.

Det svir som bare fy i muskulaturen mens jeg holder på,men merker ikke noe etterpå,eller dagen etter.Lar det gå 48 timer mellom hver økt.Er det noe jeg gjør galt?Siden jeg ikke kjenner stort etterpå?

Skrevet

Gående utfall gjør susen for meg :) Du holder en vekt i hver hånd (eller noe annet tungt) og så går du fremover istedenfor å stå i ro.

Bulgarsk utfall er også en "killer" Da har du den ene foten bak på en stol eller noe annet i passe høyde, og så tar du vanlig utfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...