CHANELine Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Begjynner å få litt slapp og flat rumpre:-) Noen som vet om program.Slik at jeg kan få bygget opp musklene litt. Kanskje det finnes en nettside med øvelser.
BeautyQueen Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1768&a=10859 Her er mange bra øvelser for rumpe Og siden det ikke går and å punktslanke må du trene alle de store muskelgruppene og kondisjon for å få en stram rumpe . Også kostholdet da sefølgelig..
CHANELine Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1768&a=10859 Her er mange bra øvelser for rumpe Og siden det ikke går and å punktslanke må du trene alle de store muskelgruppene og kondisjon for å få en stram rumpe . Også kostholdet da sefølgelig.. Tusen takk.Jeg vet at det ikke går an å punktslanke.Det har jeg gjort med masse kondisjonstrening og sunt og regelmessig kosthold,men jeg kann ikke trene styrke på armene eller skuldrer fordi jeg har fybromyalgi og dermed har mye smerter i skuldre og armer Og nakken , men det skulle jo ikke være noe i veien for å trene styrke av mage,rygg,ben og baken?
BeautyQueen Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Tusen takk.Jeg vet at det ikke går an å punktslanke.Det har jeg gjort med masse kondisjonstrening og sunt og regelmessig kosthold,men jeg kann ikke trene styrke på armene eller skuldrer fordi jeg har fybromyalgi og dermed har mye smerter i skuldre og armer Og nakken , men det skulle jo ikke være noe i veien for å trene styrke av mage,rygg,ben og baken? Nei , det skulle det ikke være Vist du begynner å trene mye styrke for rumpe nå i tillegg til alt det andre du gjør vil du nok se resultater snart:) Endret 15. juni 2008 av BeautyQueen
Fantomina Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
CHANELine Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 Gå i oppoverbakke så mye du kan! Går mye i oppoverbakke.merker det mest på lårmuskulaturen det
Gjest Tigress Skrevet 16. juni 2008 #7 Skrevet 16. juni 2008 Oppoverbakkar er bra for rompa, men du merkar det mest i låra, det er fordi gluteus maximus er ein større muskel, og belastninga er derfor meir mot maks for lårmusklane dine. Ellers er tung knebøy, utfall og markløft bra for rompa.
Mehe Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Som nevnt tidligere, tung knebøy, markløft og utfall. Jeg gjorde alle disse i går, pluss "good mornings", og skal si det svir i rumpa i dag!
CHANELine Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2008 Som nevnt tidligere, tung knebøy, markløft og utfall. Jeg gjorde alle disse i går, pluss "good mornings", og skal si det svir i rumpa i dag! Hva i alla dar er "good mornings"
Mehe Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Hva i alla dar er "good mornings" http://www.coopersguns.com/videos/exercise...es/good-morning
CHANELine Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2008 http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1768&a=10859 Her er mange bra øvelser for rumpe Og siden det ikke går and å punktslanke må du trene alle de store muskelgruppene og kondisjon for å få en stram rumpe . Også kostholdet da sefølgelig.. Jeg har begjynt med programmet.5 øvelser.15 repetisjoner.3 sett. Det svir som bare fy i muskulaturen mens jeg holder på,men merker ikke noe etterpå,eller dagen etter.Lar det gå 48 timer mellom hver økt.Er det noe jeg gjør galt?Siden jeg ikke kjenner stort etterpå?
Rødtoppen86 Skrevet 18. juni 2008 #13 Skrevet 18. juni 2008 Gående utfall gjør susen for meg Du holder en vekt i hver hånd (eller noe annet tungt) og så går du fremover istedenfor å stå i ro. Bulgarsk utfall er også en "killer" Da har du den ene foten bak på en stol eller noe annet i passe høyde, og så tar du vanlig utfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå