Gå til innhold

Når og hvordan var ditt første kyss?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Enkelt og greit!

Når (alder) og hvordan (bra/dårlig) var ditt første kyss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det husker jeg veldig godt, det var sommeren før jeg skulle begynne på ungdomsskolen og jeg og venninnen min ble sammen med to kamerater. Jeg var kjempeforelska! Vi slo opp like etter ferien pga lang avstand og har ikke møtt ham siden, men jeg er sikker på at han er en kjekk og grei voksen mann nå ;)

Glemte: Mine første kyss var veldig ok ;)

Skrevet (endret)

-

Endret av Fantomina
Gjest Gjest
Skrevet

Å det hørtes koselig ut ^^

Mitt første og eneste var vel kanskje da jeg var rundt 6-7 år...Nabogutten var den heldige utvalgte :P

Gjest LanaLane
Skrevet

Mitt aller første kyss skjedde i fylla da jeg var ca 14 år. Han var 17 og vi hadde vært på fest sammen og så bøyde jeg meg fram og kyssa han. Men det ble med den ene kliningsen.

Mitt første kyss som edru var helt jævlig. Jeg var nettopp fylt 20 år og var litt på flørtern med en 27åring på jobb som jeg også jobbet litt for når det trengtes. Han var egentlig en veldig ekkel og sleip fyr,men jeg likte oppmerksomheten+ at "alle" syntes han var såååååå deilig. Vi skulle på kino,men endte med å kjøre litt rundt. Han kjørte meg hjem, jeg skulle til å gå ut og han spurte i en leke-fornærma stemme om han ikke skulle få et kyss. Jeg ville ikke at det skulle bli flaut på jobb om jeg avviste han så jeg gjorde det. Og løp hjem og spytta i vasken etterpå. Jeg hadde heller klina med en ku fremfor å gjort det der igjen.Det var helt jævlig og har litt traumer enda.

I dag er han gift og har barn med venninna mi :fnise:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det var da jeg akkurat hadde fylt 16, og vi var på klassetur. Jeg var egentlig veldig forelska i en i klassen, men der skjedde det aldri noe, så jeg flørta med en fyr vi traff på turen, som var noen år eldre. Han sa jeg var pen, og spurte om han kunne kysse meg. Jeg syns han var grei nok, og tenkte jeg kunne prøve å gjøre han andre litt sjalu.

Det var et fint kyss, og han var egentlig veldig søt. Men jeg husker jeg angret fordi jeg heller ville ha han andre, og unngikk han jeg kysset fra neste dag og resten av turen. Og noen av mine klassevenninner kunne fortelle at jeg visstnok hadde knust hans hjerte (vel...). Men jeg fant hvertfal i ettertid ut at han jeg egentlig likte ble veldig sjalu da. Noe som bare resulterte i at han flørta med en annen igjen for å gjøre meg sjalu. Noe som gjorde at jeg mistet alt håp. Og det ble aldri noe mer. Akk, disse kompliserte ungdomsromansene.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Alle mener visst at det første kysset var så spesielt, og noe man alltid kommer til å huske. Slik er det ikke for meg. Jeg husker faktisk ikke verken når, hvem eller hvordan det var...

Men jeg husker det siste jeg fikk. Og det var skikkelig deilig:))

Skrevet

Jeg var nesten 16 år første gangen. Det var grusomt! Kanskje ikke der og da, men den dag i dag, så takler jeg ikke fyren.

Jeg har blitt mobbet i oppveksten, så det å få positiv oppmerksomhet fra en gutt, gjorde at jeg ble "falskt" forelsket. Fyren er virkelig en taper, og de fleste synes han er irriterende og barnslig, ikke minst har han ikke særlig fin kropp, er noe rart med kroppsbygningen hans. Uansett, jeg fordrar ikke fyren, så koser meg heller med første kyss med kjæreste nummer en og to. For de kyssene var PERFEKTE! :D

Skrevet

Jeg var litt forsiktig som ung, og var 15 år da jeg fikk mitt første kyss.

Skulle ligge i telt sammen med venninne mine og utpå kvelden fikk vi besøk av noen gutter vi hadde kikka litt på. Vi lå der og prata og småflørta og plutselig la han seg over meg, og lagde omtrent trommevirvel på drøvelen min med tunga :overrasket:

Ikke særlig bra, med andre ord :ler:

Skrevet

Jeg var 13år og hjemme hos en to år eldre gutt for å "se på film."

Det var koselig og han har proff :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

20 år.

Koselig, men lå i en rar vinkel med nakken så ikke verdens mest behagelige stilling :ler:

Det kom seg med litt trening ;)

Skrevet

Det første kysset jeg husker, var i barnehagen. Jeg var fem, og hadde en skikkelig søt kjæreste på snart syv. Han var virkelig dødssøt!

Vi satt under et teppe på barnehagen, og kysset som bare dèt. Hihi... Det var så koselig :kline:

Første kyss i sånn litt mer moden alder, kan jeg ikke huske i det hele tatt... Jeg var ihvertfall tenåring, og garantert full :skaal:

Gjest Gjest
Skrevet

12 år, på leirskole, utenfor utedoen. Iiih så romantisk :skratte:

Skrevet

Jeg kan desverre ikke huske når jeg fikk mitt første kyss! :klø: hm??? har virkelig vridd hodet mitt, og synes det er litt smårart at jeg ikke husker det...

Det var noe sånn typisk fjortissfylla opplegg kan jeg garantere!

Skrevet

Mitt første ordentlige kyss var på en avslutningstur i 7. klasse. Jeg og han hadde flørtet litt og sendt noen meldinger noen uker i forveien og da han spurte om vi skulle gå en tur mens resten av elevene satt og grillet ble jeg kjempeglad. Da vi ikke lenger kunne se de andre begynte vi å kline.

Synes han var flink jeg og jeg likte fyren veldig godt.

Skrevet

Det var fryktelig vått og klissete, og på speiderleir i 5. klasse.. Syns tungekyss så bedre ut på film da, ja.. :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Mitt første kyss fikk jeg den sommeren jeg ble 16 år. Han var 21 år. Jeg var på ferie i Grimstad med en venninne. Han var i luftforsvaret, og han og noen kompiser fra befalskolen hadde reist til Grimstad for å bade. Vi badet fra svabergene. Det var en utrolig bra stemning. De begynte å flørte med meg og venninnen min. Det første jeg la merke til var kroppen hans. Han var brun og veltrent. Han hadde vakre øyne og mørkt hår. Han var den fineste gutten jeg noen gang hadde sett. I tillegg hadde han en spesiell og fin personlighet.

Vi hadde det kjempegøy sammen den dagen. De dro ikke tilbake til Kristiansand før sent på kvelden. Da de skulle dra holdt han lenge rundt meg. Han spurte om han kunne få adressen min. Helgen etter haiket han nesten helt til Oslo hvor jeg bodde. Den kvelden ble vi sammen og jeg fikk mitt første kyss. Et utrolig delilig kyss.

Fikk mange kyss av han etter det. Vi var sammen i nesten et år. Vi var sammen nesten hver helg. Vi skrev lange brev til hverandre. Når vi ikke var sammen savnet vi hverandre hele tiden. Han fikk plikttjeneste i nord norge. Avstanden ble for stor. Vi hadde kontakt i flere år. Men vi var aldri mer enn venner etter bruddet. Begge hadde flere andre kjærester i årene etter bruddet. Siste gangen jeg traff han var jeg 23 år, nygift og gravid. Det var rart. Han ringte meg en gang etter det. men han jeg var gift med da ble forbannet på han. Jeg har aldri hørt mer fra han etter det. Rart og litt vemodig å tenke på...

• Liker 1
Skrevet

Jeg var 15, og det var sommeren før jeg skulle begynne i 10. klasse. Det var en kamerat av en kamerat, jeg hadde kanskje hatt kontakt med han i en uke til sammen da jeg en kveld var hjemme hos han. Der satt vi i sofaen og så på tv, og han holdt meg i hånden, og jeg hadde allerede merket flere ganger at han prøvde å stikke hodet bort for å kysse meg. Av en eller annen grunn latet jeg som om jeg ikke skjønte hva han prøvde på, og han måtte til slutt spørre meg om vi skulle kline(!). Da jeg kikket på han rakk jeg ikke engang å få sukk for meg før han hadde tunga langt nede i halsen på meg. Jeg må innrømme at jeg med en gang ikke ante hvor jeg skulle gjøre av meg, ettersom dette var mitt aller første kyss og jeg ikke visste hvordan det skulle gjøres :gjeiper: Så bra var det nok ikke, mitt første kyss. Det er (heldigvis) ikke han jeg er sammen med idag.

Skrevet

Jeg var 16 år og det var helt perfekt! Med min første store kjærlighet. Kunne ikke bedt om et bedre første kyss :) Hele stemningen var perfekt og det var med en person jeg var gørrforelska i *mimre*

Gjest Gjest
Skrevet

Mitt første må ha vært under kyss-klapp-og-klem-lek i bursdagsselskap da vi var 11-12. Husker ikke med hvem, annet enn at han sikkert gikk i klasse med venninna mi. Ellers var det en som på død og liv skulle kysse meg da jeg var ca 16 eller 17, men det ble ikke akkurat gjengjeldt fra min side :fnise: Et par useriøse episoder til var det nok også, jeg husker blant annet en som nærmest ga meg munn-til-munn på byen... Jeg var ellers seint ute med seriøse kyss - var vel 21, og det var bra klining vil jeg påstå. Hadde en flørt med en jeg jobbet sammen med, og det ble litt action på et kurs vi var på. Etter det hadde vi et slags forhold noen måneder, og holdt kontakten i et par år (gjorde også et forsøk på å være sammen seinere, men da tror jeg jeg hadde vokst fra ham).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...