Charmina Skrevet 20. mai 2003 #1 Skrevet 20. mai 2003 Hei Vi har lyst til å reise til Bornholm neste sommer og lurer litt på å bo på dette stedet! Noen som har vært der? Og er det noen som har vært på Bornholm og kan fortelle litt+ -Charmina
Elze Skrevet 21. mai 2003 #2 Skrevet 21. mai 2003 Kochs pensjonat - er det i Gudhjem? Tror kanskje mine ex-svigerforeldre var der for noen år siden, de var superfornøyd. Jeg har også vært på Bornholm og syntes det var kjempefint. Vi var bl.a. i Rønne, Gudhjem, Svaneke og Nexø, reiste litt rundt og bodde på ungdomsherberger mm. Særlig Gudhjem og Svaneke var fine små byer. Og på Dueodde er det en fantastisk fin og lang sandstrand. Fra Gudhjem går det båt ut til en liten øy som heter Christiansø, det var også en fin tur. OBS - Hvis dere skal reise med egen bil må dere bestille ferjeplass god tid i forveien, det blir fort fullt!
Astra Skrevet 22. mai 2003 #3 Skrevet 22. mai 2003 Ja, jeg og sambo var der sommeren 2000, og det var bare nydelig. Vi fikk leilighet med utsikt over havet. Det var vår første sommer sammen, og vi har bare gode minner fra Bornholm og Pensjonat Koch i Gudhjem. Vi hadde med bil, og det anbefales. Vi bestillte både overnatting og ferje med bilplass hos reisebyrå. Hvis ikke du har med bil går det greit å bruke sykkel eller buss (til litt lengre reiser fra Gudhjem). Bornholm er et svært fredelig og rolig sted, der man kan ligge på stranda på Dueodde (sørsiden) eller gå langs klippene på nordsiden. Masse god og billig mat :-) Midt på øya er det skog og mange stier du kan følge - nydelig å ta noen turer. Vi har lyst til å dra tilbake når vi får barn, for det må være et paradis for barnefamilier og vi vil gjerne bo på Pensjonat Koch igjen. Anbefales på det varmeste.
Charmina Skrevet 28. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2003 Hei :D Tusen takk for flotte svar! Reiser neste sommer med mann,barn og hund! Gleder oss veldig! Klems Charmina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå