Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Anbefal meg en god frisør i Bergen :)

Jeg har sosial angst og dermed kan det være det rene helvete og gå til frisøren. Det krever mye forberedning og pågangsmot. Når en har sosial angst så er de kommentarene en får fra omverdnen helt avvgjørende for selvfølelsen. Alt andre mennesker sier og gjør reflekteres enten veldig negativt eller positivt tilbake på meg.

De frisørene jeg vanligvis kommer best overens med er de jeg kan prate åpent om ting med, frisører som er pratsomme og hyggelige. De værste frisørene jeg har vært hos, har det ikke vært utveklset et eneste ord, og jeg har som regel bare sittet og vært drit nervøs. Og da synker selvfølelsen til bunns :(

Så jeg lurer på om noen kan anbefale noen gode frisører i Bergen som er både hyggelige og greie og virkelig er tryllekunstnere hva gjelder hår.

Eller kanskje du har et godt tips til meg om ett eller annet? Jeg tar imot alt med et smil :)

Jeg har selv hørt mye bra om STEPP i Haakonsgaten? Vet det jobber en del homofile frisører der. Og som ryktene skal ha det til så er det svært flinke, både de mannlige og de kvinnlige frisørene :) Men jeg skjelever med tanken på å tørre å gå inn dit :gjeiper:

Endret av Løpegutt
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har selv hørt mye bra om STEPP i Haakonsgaten? Vet det jobber en del homofile frisører der. Og som ryktene skal ha det til så er det svært flinke, både de mannlige og de kvinnlige frisørene :) Men jeg skjelever med tanken på å tørre å gå inn dit :gjeiper:

Jeg har gått hos STEPP et par ganger og de tre-fire frisørene som jobber der er alle veldig flinke. Særlig han som eier stedet, men hos han er det visst lang ventetid. De er hyggelige å prate med og vet virkelig hvordan håret skal være både ved å se på personlighet og ansiktsform.

De er i alle fall ikke skumle :P og tar i mot deg med et smil :)

Skrevet

Frisørene på Max Milan, hvertfall de mannlige, er pratsomme og greie. Jeg kan anbefale Morten.

Skrevet

Jeg går bare til Ramsvik i Olav Kyrresgaten. De er kjempeflinke, blide, og pratsomme :)

Ble selv anbefalt å gå der for to år siden, og det blir ikke aktuelt å gå til noen andre med det første! Det er det eneste stedet jeg har blitt 110 % fornøyd hver gang jeg har vært der, og jeg har klippet litt, klippet drastisk, stusset, farget, bleket, latt vokse, farget vipper og øyenbryn etc, så har fått prøvd frisøren min på det meste. Hun er like fantastisk hver gang! :duskedame:

Har anbefalt dem til flere andre som også har blitt faste kunder der etterpå :)

Skrevet (endret)

Takk for tipsene :)

Kanskje jeg skal forsøke Ramsvik da :)

Stepp høres også veldig bra ut. Men er litt mer engstelig for å gå der av en eller an grunn. Hadde virkelig vært bra om jeg fikk noen som har mye peiling til å klippe meg. Jeg har bodd rett ved siden av stepp i 2 år nå og kunne se rett inn til de :P Nå har jeg flytttet da... Det virker ihvertfall som om de trivest med jobben sin der ^^

Men vi får se jeg få ta en tur rundt å kikke på de ulike stedene dere nevner og så heller ta avgjørelsen deretter. Huff skal ikke være lett å ha angst :sjenert:

Endret av Løpegutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...