Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Hvordan er det egetlig å tenke på at mannen din sitter å klår på ei annen mus enn din? Du liker det ikke, ikke sant? For du vet vel hva din mann som sitter på et kontor hele dagen med en pc gjør? Han klår på en annen mus. Han sitter faktisk med en annen mus i hånda store deler av dagen. Så lenge har han ikke tatt på din mus? Så hvis du ikke synes at utroskap er greit, ikke bli sammen med en mann som har pc eller jobber med det for det er faktisk utroskap. Jobber mannen din med pc så er han prostituert i tilegg da han får penger for å ta på andre mus. Men det gjelder ok for damer også for det er vel utroskap for ei dame å ta på andre mus også når de er sammen med menn? Og nå som det ikke er lov å kjøpe sex mer (eller snart ?) så burde også alle pc-er bort fra alle typer jobber.
Gjest Catwoman Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 hehe... du kan få et problem i dagens samfuunn hvis du skal ha en partner som aldri bruker data - eventuellt så får du sørge får at han bare bruker pekeplata (hvis han bruker laptop)
Gjest akkurat Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Kanskje jobbe litt med humoren?? :kaffe:
Gjest Akkurat Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Catwoman; Tror TS gjorde et forsøk på å være morsom....
Gjest StockDama Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Kanskje dere også skulle fulgt litt med og sett at hun blir med på spøken til ts? =p =D Endret 14. juni 2008 av StockDama
Gjest akkurat Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 "Dere"? Det er bare jeg som har svart i tråden, utenom Catwoman. Mitt første innlegg ble lagt inn samtidig med hennes, og var til TS. Mitt andre innlegg var til Catwoman.
Gjest StockDama Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 "Dere"? Det er bare jeg som har svart i tråden, utenom Catwoman. Mitt første innlegg ble lagt inn samtidig med hennes, og var til TS. Mitt andre innlegg var til Catwoman. Samme det, gjest er gjest og man vet aldri om en annen gjest kopierer nicket til gjesten før. Ikke noe jeg involverer meg så veldig i.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 hehe... du kan få et problem i dagens samfuunn hvis du skal ha en partner som aldri bruker data - eventuellt så får du sørge får at han bare bruker pekeplata (hvis han bruker laptop) HAHAHHA, den smileyen var RÅÅ!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå