Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2003 #1 Del Skrevet 20. mai 2003 hva er det som skjer med kaningen min når han faktisk begynner å drikke opp sin egen urin????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. mai 2003 #2 Del Skrevet 20. mai 2003 hva er det som skjer med kaningen min når han faktisk begynner å drikke opp sin egen urin????? Vil tro ingenting skjer, såfremt han har nok vann i tillegg. Har lest omskibbrudne folk som har overlevd på sin egen urin. Urin er jo ikke farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. mai 2003 #3 Del Skrevet 21. mai 2003 Kanskje den lider av saltmangel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #4 Del Skrevet 21. mai 2003 den har jo massevis av vann og mat og diverse godis i buret sitt ,men den drikekr noen ganger sin egen urin.. til tider altså, ikke hele tiden.det hender han snur seg og lukter og små sleiker det opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. mai 2003 #5 Del Skrevet 22. mai 2003 har kaninen salt/mineral-blokk? Det burde han/hun ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #6 Del Skrevet 22. mai 2003 dn har både saltstein og gnagestein....og i skrivende stund gjør den det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. mai 2003 #7 Del Skrevet 22. mai 2003 Ok. nei, det er ikke farlig hvis kaninen ikke er syk. Urin er ganske sterilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2003 #8 Del Skrevet 23. mai 2003 men kan du fatte og begripe hvorfor den skal gjøre det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. mai 2003 #9 Del Skrevet 23. mai 2003 den er vel tørst? :D Nei.. ingen anelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mai 2003 #10 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg er bare glad for at denne overskriften ikke stod inne på "seksualitet", jeg...... Jeg har to marsvin, og de spiser sin egen avføring (ja, det høres kvalmt ut), p.ga. alle næringstoffene der. Det er vel derfor kaninen også drikker urinen sin, vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå