Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I lys av tråden inne her om hvordan man skal få mannen (eller kvinnen for den saks skyld) skal bli flinkere til å rydde i huset. Så da lurte jeg på hva dere her på forumet mener; hva er værst, at mannen er ryddig, men ikke vasker hus, ikke vasker klær og ikke vasker benker og bord og slikt. Eller at han ikke er ryddig, men vasker klær, hus, benker og bord osv?

Jeg har selv en samboer som er ryddig, men ikke gjør så mye husarbeid ellers, og når jeg leser hvordan det ser ut i huset til enkelte så er jeg glad han er ryddig :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
I lys av tråden inne her om hvordan man skal få mannen (eller kvinnen for den saks skyld) skal bli flinkere til å rydde i huset. Så da lurte jeg på hva dere her på forumet mener; hva er værst, at mannen er ryddig, men ikke vasker hus, ikke vasker klær og ikke vasker benker og bord og slikt. Eller at han ikke er ryddig, men vasker klær, hus, benker og bord osv?

Jeg har selv en samboer som er ryddig, men ikke gjør så mye husarbeid ellers, og når jeg leser hvordan det ser ut i huset til enkelte så er jeg glad han er ryddig :)

Jeg synes det er best at han er ryddig! for det er liksom en del av personligheten hans. Men hvis han vasker og er uryddig så vasker han vel egentlig bare "fordi han må", og ikke fordi han er et ordensmenneske. heldigvis for meg da er samboeren både ryddig og liker og vaske... Jeg er egentlig det motsatte. Jeg er ikke så veldig ordensmenneske, og vet at det gjør samboeren meget irritert til tider, men kan tro han skulle ønske jeg var mer ryddig en "renslig", for jeg vasker jo når det er skittent liksom, men rydding derimot...

Gjest Naria
Skrevet

Nå er det ganske vanskelig å vaske et rotete rom, så slik sett ville jeg heller hatt en mann som vasker. For skulle han fått vasket måtte han uansett rydde rommet først. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Nå er det ganske vanskelig å vaske et rotete rom, så slik sett ville jeg heller hatt en mann som vasker. For skulle han fått vasket måtte han uansett rydde rommet først. ;)

Eller han hadde bare vasket der hvor det var plass til å vaske :)

Gjest *Ulla*
Skrevet

Jeg foretrekker en som er ryddig.

Skrevet

ryddig.

men regner med at en som liker å ha det ryddig også liker å ha det rent !

Gjest Oxford
Skrevet

Jeg foretrekker også en som er ryddig. Det tar så mye kortere tid å vaske et ryddig rom. :fnise:

Skrevet

Ryddig ja.. Jeg er bevis på at er det rotete så kan man fortsatt vaske, rundt der tingene ligger o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...