Gå til innhold

Legger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

23 rundt ankel og 40 rundt legg.

Jeg har alltid hatt litt kraftige legger. Er ikke pga sykling heller ;)

Jeg finner støvletter jeg.... Om jeg får blokket dem ut eller jeg kjøper med litt vidde på...

Blir mer og mer komfortabel med leggene mine jo eldre jeg blir. Og har ikke problemer med å vise dem frem lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoringen har ihvertfall de to siste sesongene hatt opptil flere typer støvletter som passer meg. Ellers kan Duoboots være et fint alternativ for oss tykklegger.

Gjest nummer 3
Skrevet
Skoringen har ihvertfall de to siste sesongene hatt opptil flere typer støvletter som passer meg. Ellers kan Duoboots være et fint alternativ for oss tykklegger.

Takk for svar :)

Skrevet
Tjukklegg nummer tre ankommer her. 41 cm, 22 i anklene. Tjukklegg nummer 1: du sier det er et helvete å finne støvletter. Har ALDRI funnet noen jeg. Hvor har du skaffet noen som passer? Skulle gjerne hatt tips om hvor jeg kan lete.

Eurosko hadde en del i vinter som hadde ekstra vidde, noen få av dem passet :)

Skrevet

19 og 32. Jeg har alltid hatt sånn komplekser for at jeg har tynne legger jeg.. :) Da skal jeg herved slutte med det! :)

Men jeg opplever at det er vanskelig å finne støveletter som sitter fint i leggen fordi de blir for vide.

• 2 år senere...
Skrevet (endret)

Jeg slår visst de fleste her med 48 cm rundt leggene. 29 cm rundt anklene og 19 cm rundt håndleddene. Det merkes veldig godt at jeg trente kampsport/kunst i mange år, og uansett hvor mye jeg har trent så jeg alltid hatt store legger. Ja, det er et helvete å finne seg støvletter, men også bukser (ender opp med bukser som er altfor store i livet og lårene, men trange rundt leggene).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Sobril
Skrevet

19 og 32. Jeg har alltid hatt sånn komplekser for at jeg har tynne legger jeg.. :) Da skal jeg herved slutte med det! :)

Men jeg opplever at det er vanskelig å finne støveletter som sitter fint i leggen fordi de blir for vide.

19 og 31 her. Har alltid trodd jeg hadde tynne legger jeg også. Støvletter slenger ofte. Men men. Ei lita tjukkas jeg også tydeligvis :fnise:

Gjest Mynona83
Skrevet

33 på det tykkeste og 23 på ankelen.

Jeg har alltid syne jeg har så spinkle-pingle legger og ønsket meg litt større :klo:

Støvletter er aldri stramme, så om TS har 20 eller hva det var kan jo ikke væe særlig kraftig.

Synes det var en her som sa at hun hadde for tykke legger for støvletter og hun hadde 33.. det kan vel ikke stemme?

Skrevet

33 cm på det tykkeste, 21 cm ved ankelen. Kan nesten få fingrene rundt. Jeg syns jeg har fine ben. :)

Gjest Mynona83
Skrevet

Nå kan det pinadø ikke være mye igjen på kroppen min jeg ikke har målt her på KG! :ler: Leggene mine er 33 cm på det tykkeste. Jeg synes jeg har kraftige legger, sliter alltid med å finen støveletter som passer.

Haha, jeg har bare målt leggene foreløpig, så jeg gleder meg til andre kroppsdeler jeg skal måle og ha en formening om :fnise:

Men 33 cm er da ikke kraftige legger - jeg har det samme og jeg synes alle støvletter er slakke. Kanskje jeg har større føtter enn deg, og dermed får større omkrets i støvletter og?

Skrevet

23/37 her. Liker virkelig ikke leggene mine - de passer ikke til den lave kroppen min!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg var 17,8 rundt ankelen og 32 rundt leggen. Jeg hater anklene mine ford tiden. Syns de er så sykt tynne. Det verste er at man ikke kan trene de opp som med leggen:) Jeg trener mye og vet at leggen kan du "bygge", men verre med disse anklene som bare består av bein og ikke muskler. Om noen er tynnere enn meg og like tynn i ankeln, så vil jeg gjerne dele erfaringer hehe;)

Gjest *smak*
Skrevet

Hvorfor trakter alle etter å være såkalt normale... har vi så få bekymringer at legg-størrelsen plager oss?? Vi må prøve å være fornøyd med sånn vi ser ut og heller konsentrere oss om ting vi kan gjøre noe med.. Som kan være positive for oss!!! Man kan jo spørre hva innebærer det å være "normal" og hvorfor trakter alle etter det?? Tenk hvor kjedelig det ville vært om alle så like ut...

Skrevet

Jeg er 24 rundt ankelen og 45,5 på det tykkeste.

Det er ingen støvletter på skohylla mi, for å si det sånn... :sjenert:

Skrevet

Duoboots.no:-) dessuten har gabor veldig fine klassiske støvletter til forskjellige tykkelser. Hilsen frøken 42cm:-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Tynnfot 2 melder seg! ER 17,5 rundt ankel og 31 cm rundt leggen her. Ekstremt tynne ankler syns jeg at jeg har..Desverre får man ik gjort noe med det,. Bein og scener...Har til gjengjeld litt store lår og rumpe, så det ser rart ut....

AnonymBruker
Skrevet

20/31

Har alltid vært fornøyd med mine ben. Støvletter kjøper jeg på duoboots.com, så får jeg pene støvletter som står pent, og ikke henger å slenger.

AnonymBruker
Skrevet

Oi, wow. Jeg er 22/34. Alltid trodd jeg har tykke legger, men de er visst helt normale! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...