tara Skrevet 9. april 2002 #1 Del Skrevet 9. april 2002 ....er det noen her som kan sette meg litt inn i hva som forventes av meg..(hjelp)kanskje dele noen erfaringer?Jeg gleder meg men gruer meg mest...hun er en fantastisk venninne og jeg vil ikke skuffe henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
August Skrevet 10. april 2002 #2 Del Skrevet 10. april 2002 Jeg vil bare gi deg et tips på veien. Spør henne hva og hvor mye hun ønsker at du skal gjøre. Det er like ille å gjøre for mye som det er å gjøre for lite. Ingen lett jobb dette her nei, men moro det er det.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #3 Del Skrevet 10. april 2002 hei, du har endel "plikter" som forlover. jeg foreslår at du går på biblioteket og finner noen skikk og bruk bøker - der står det hva du skal gjøre osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2002 #4 Del Skrevet 10. april 2002 Kjære deg! Det virker som du tar oppgaven din alvorlig, og det tenker jeg bruden setter pris på. Snakk med henne om det er ting du kan hjelpe med (eks. blomster, kjoleprøving, bordkort etc...) Ellers kjenner du vel henne så godt at du vet om hun vil ha utdrikningslag, eller en mindre sammenkomst, kanskje bare dere to på hudpleie, spa etc. Ellers er jo noe også knyttet til selve dagen som f.eks å være med bruden til frisør, sminke og ellers alle forberedelser. Mange gruer seg til å holde tale. Jeg var forlover i fjor og jeg skrev sang. Det er det mange som gjør for tiden, og det kan fungere like bra. Man kan finne på mange artige ting i stedenfor den tradisjonelle talen. Man kan lage små dikt (da er det liksom lov å se ned på lapper...) Man kan synge, lage en video med kjente og ukjente som gir sin gratulasjon og sier noe... blir litt kult om du får noen kjendiser til å si noe.... Mye kan gjøres. Ta det som du føler deg komfortabel med, og hør med din "brudevenninne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. april 2002 #5 Del Skrevet 10. april 2002 Forlovers "plikter" avhenger av hva bruden forventer. Skikk og bruk er vel og bra, men det beste er hvis du setter deg ned sammen med bruden og dere blir enige om hva du skal gjøre. Hva trenger hun hjelp til? Utdrikningslag, ja, helt sikkert, og frisør...? Invitasjoner? Blomstene? Dette finner dere ut av sammen. Ha det gøy!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå