Gå til innhold

Christian the lion

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sin_*
Skrevet

Bare jeg som fikk lyst på en slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OMG griner øya mine ut:'( så nyyyydelig film!!! der ser vi....... dyr glemmer ALDRI!!!!!! både godt og vondt.................... takk for at du dlete denne:) snufs hehe:)

Skrevet

Snakk om ekte gjensynsglede! Den filmen er bare herlig :rødme:

Gjest Lillebøll
Skrevet

Helledussan :hjerte:

Han var glad for å se dem! Men hvorfor skulle en løve glemme når hunder og katter ikke glemmer?

Gjest Gjest_Sin_*
Skrevet

Finnes visstnok en dokumentar om dette, så hvis noen vet hvor å få tak i den så bare spytt ut.

Skrevet (endret)
Finnes visstnok en dokumentar om dette, så hvis noen vet hvor å få tak i den så bare spytt ut.

Kan ihvertfall kjøpe den på britisk Amazon. Det har jeg gjort nå :)

Endret av hikari
Skrevet

Herregud, for en nydelig film!! :) Sitter her med tårer i øya :gråte:

Gjest Augie
Skrevet (endret)

Ååå, jeg griner. Skikkelig også! Det der var utrolig rørende!

Endret av Augie
Gjest Gjest
Skrevet

..snakk om ekte kjærlighet og respekt.. det er utrolig.. :hjerte:

• 1 måned senere...
Skrevet

Nesten for godt til å være sant.... Tenk at en løve kan oppføre seg SÅ likt en tam hund......

Skrevet

Herregud så nydelig! Det rørte virkelig ved hjertet, det. :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg blir også rørt av videoen, men jeg tenker litt lenger... Noen ganger er ting for godt til å være sant.

Skrevet (endret)

Ååh, denne filmen er bare så vakker :rødme:

Endret av Kitty_katt
Skrevet
Jeg blir også rørt av videoen, men jeg tenker litt lenger... Noen ganger er ting for godt til å være sant.

Jeg har også tenkt litt på det. Ble også veldig rørt, og vet at historien er sann.

Men ingen vet hvor lenge Christian levde, eller hvordan han døde. Han eller flokken hans ble aldri sett etter gjensynet med eierne hans. Det ble sagt at de hadde krysset elvet og beveget seg ut fra reservatet.

Jeg har hele filmen (kjøpt på Ebay) Veldig gammel, men fin film. Det var flere løver med på filmen, og enkelte fikk svært røff behandling fra ville løver.

• 3 måneder senere...
Gjest Anonym akkurat nå
Skrevet

Akkurat slik tenker jeg også. Derfor sjekket jeg jeg forskjellige kilder rundt omkring på nettet. Historien stemmer slik den presenteres her...

Ble veldig rørt selv. Og jeg er liksom en mann med stor M...men jeg måtte spille filmen en gang til, mens jeg nesten tørka en tåre

Skrevet

Har sett filmen 2 ganger, og gråt meg helt ut begge gangene. Skal ikke se den mer nå for å skåne mitt blødende hjerte. Jeg har aldri sett noe så vakkert og rørende i hele mitt liv...... nå begynner det igjen, snufs.......de tre der har virkelig lært at virkelig kjærlighet aldri ruster.*gåsehuuuuud*

(passet fint ågråte litt nå faktisk, for jeg er neseforkjøla og nå fikk jeg åpnet litt oppi der. )

Skrevet

å guuuud som jeg begynte å sippe når jeg så den filmen. Men så begynte jeg å le litt hysterisk også for jeg ante ikke hvorfor jeg begynte å grine så voldsomt :P Samboer skjønte ingenting der han satt, haha.

Men nydelig filmklipp. Jeg fikk lyst til å se hele filmen etter dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...