Haley Skrevet 16. september 2012 #1801 Del Skrevet 16. september 2012 Marius-mønster er så fint! Og kan helt klart brukes på dåpsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. september 2012 Forfatter #1802 Del Skrevet 18. september 2012 Da er lille målt, veid og ferdig vaksinert.. Stakkars liten likte ikke å få stikk i låret!! Nå ligger han og sover tungt, håper han er i form igjen snart! Han har i alle fall blitt 6,5kg og 61cm, så han følger gjennomsnittet bra! Til helga skal vi på hyttetur med familien min, og det skal bli kjempekoselig! Alle sammen i en stor hytte, til og med lille nevø! Gleder meg til å se han igjen, store gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. september 2012 #1803 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Søt mariusdress Godt at vaksinen er over for denne gangen, kan ikke si jeg gleder meg til Lita står for tur om drøye tre uker. Hvor stor var det lillegutt var da han ble født? Jeg spør fordi Lita er litenvømmingen i forhold til alle andre feks på babysvømmingen Hun har ikke passert fem kilo enda, men har lagt på seg 1650g siden hun ble født. Her går det i tommel og pekefinger i munnen, de er ganske søt da Det blir koselig med hyttetur Endret 18. september 2012 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. september 2012 Forfatter #1804 Del Skrevet 18. september 2012 Lille var 3380g da han ble født, og 51cm. Vokst 10cm på 3 mnd! Nå er han helt slått ut her, stakkars liten, har skreket i to-tre timer. Tror ikke han har feber, så venter med paracet enda. Vil ikke putte i han mer enn nødvendig heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. september 2012 Forfatter #1805 Del Skrevet 19. september 2012 Det ble masse hyling i går kveld. Målte feber til 38,2 så før jeg la han, ga beg en stikkpille med paracet. Etter den, en stor flaske mme og intens natta-sang, sloknet han fullstendig. Jeg satte klokka på tre for å sjekke hvordan det stod til, og da var han ikke varm lenger. Er ganske avslappet nå, hvertfall, så får håpe det er over for denne gang! I dag er det fysioterapi på helsestasjonen! Håper h*n vet hva h*n driver med, slik at det ikke roter til det kiropraktoren gjør! Lille har blitt MYE bedre i nakken og klarer nå å snu hodet frivillig til begge sider. I tillegg hab han begynt å duopr framover igjen, i stedet for være unormalt sterk i nakken og holde hodet oppe hele tiden. I går lå han og slappet av på brystet mitt i ganske oppreist stilling (mens jeg satt bakoverlent), og det har ikke skjedd på flere måneder! <3 kiropraktor <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. september 2012 Forfatter #1806 Del Skrevet 20. september 2012 I dag har vi vært hos kiropraktoren, og lille er FRISKMELDT!!!!!! Er så godt å tenke på at han ikke har vondt lenger og at han kan bæres som andre babyer (og ikke føles som en fange med ved). Han har hatt en veldig god dag så langt, vært blid og opplagt og hatt en lan kosestund med pappaen sin. Han mangler positiv erfaring med lille, så det var veldig verdifullt! Etter vi hadde vært hos kiropraktoren var vi innom Name It og kjøpte en strikkedress som lille kan ha på seg etter dåpsseremonien. Kjøpte i str 62, men er usikker på om den vil passe om 2 uker. 68 så veldig stor ut, og det er jo heller ikke noe kjekt når han skal være fin! Men nå er det veeeeldig vanskelig å vente med å bruke den! I kveld skal vi pakke for hyttetur, og så skal vi kooooose oss! Kanskje det blir litt kakao med krem også...? Jeg har i grunnen funnet ut at jeg liker høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 20. september 2012 #1807 Del Skrevet 20. september 2012 Hurra for lille! Noen ting er ok med høsten også, selv om den kom litt brått på meg. Vi skal kose oss med eplekake med slangepler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. september 2012 Forfatter #1808 Del Skrevet 20. september 2012 Hihi... Ulovlige epler er de saftigste av alle! Håper noen kommer på slang her i hagen snart, for vi klarer ikke å bruke opp alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 20. september 2012 #1809 Del Skrevet 20. september 2012 Så godt at lillegutt er friskmeldt! Jeg kan komme på epleslang Kanskje jeg skal lage eplekake i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. september 2012 #1810 Del Skrevet 21. september 2012 Så stor og flott lillegutt har blitt! De vokser jammen fort Deilig at han er friskmeldt da, kiropraktorer er gull verdt som vondter på de små Kos dere på hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. september 2012 #1811 Del Skrevet 21. september 2012 Hurra for friskemeldt gutt Du får lage et skilt om at epleslang er lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 21. september 2012 Forfatter #1812 Del Skrevet 21. september 2012 Hurra for friskemeldt gutt Du får lage et skilt om at epleslang er lov Har sagt fra på foreldremøte i 1.klasse at det er åpen hage hos oss, både i skoletiden (de har uteskole en gang i uka og bruker å gå tur rett forbi her) og ellers! Så kanskje vi ser noen apekatter i epletrærne snart! I dag er det pakking og levering av til kennel som står på planen. Lille begynner å bli klar for formiddagsluren sin, så spørs om vi bare skal kaste oss av gårde med vogn og det hele! Trim og hundelevering på en gang! Lille er fortsatt veldig fornøyd med å være friskmeldt. Og jeg har begynt å lure på om jeg burde gi han vann avogtil... helsesøster sa det var greit, men hvordan vet jeg at han er bare tørst og ikke sulten??!! Har aldri tenkt på det før jeg........ Får prøve å time det litt mellom måltider og prøve oss litt frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. september 2012 Forfatter #1813 Del Skrevet 23. september 2012 Har hatt en kjempefin helg med familien, men også veldig godt å komme hjem igjen. Jeg gleder meg til å ikke gjøre noe spesielt i morgen, og det tror jeg Lille gjør også! Besteforeldrene var fortsatt like tussete som sist de så han, og det var veldig koselig! Nå har Lille sovet siden kl 21, han var overklar for å legge seg etter 6 timer i bil. Fikk kveldsflaska si en halvtime for tidlig og sloknet som et lys i motvind! Blir spennende å se når han våkner igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. september 2012 #1814 Del Skrevet 23. september 2012 Så bra at lille er friskmeldt!! Liker høsten jeg også. Godt å ha kakao under et pledd på sofaen en kald høstkveld, og gjerne ei god bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 24. september 2012 Forfatter #1815 Del Skrevet 24. september 2012 Ble ikke kakao i kveld, men sjokoladeis i stedet! Namnam!! Her er det fryktelig fint vær om dagen, så det blir mange trilleturer. I morgen med både hund og venninne m/barn! Må også begynne å planlegge kake til bursdagen til minstetassen - blir prøvekake for dåpen neste søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. september 2012 #1816 Del Skrevet 26. september 2012 Deilig med rolige dager uten planer Seks timer i bil, imponert. Liker lille å kjøre? Sover han da? Kakebaking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. september 2012 Forfatter #1817 Del Skrevet 26. september 2012 Det endret seg fort det der med ingen planer... I går var det fullt opp med møte og trilletur. Skulle egentlig bake muffins til barneselskap (som er i dag) men orket ikke da kvelden kom.. I dag er det trilletur igjen, må lage muffins og så organisere barneselskap. Det er heldigvis ikke hjemme, så ikke så mye å organisere når vi først kommer oss dit alle sammen. En del ekstra styr med lille da! Lille liker å kjøre bil ja, så lege vi går framover. Med en gang vi stopper (til pg med for rødt lys) begynner han å hyle hvis han er våken! Heldigvis sovner han ganske fort og sover godt i bilen. På tur hjem fra hyttetur i helga satt han og pludret og skravlet med seg selv i ett de siste tre timene! Ikke mye soving da...! Jaja... Etter i dag gjenstår bursdagsselskap med familien i morgen (må bake enda en kake) og å få tassene avgårde på overnatting på fredag. Så er det "frihelg"! Da skal jeg sove..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. september 2012 #1818 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg har lyst å dra på tur til helgen, men normalt 8 timer kjøring som fort kan bli 11-12 føler jeg blir for mye for lita.. Det er vel i grunnen lagt på hylla. Lita blir også sur og utålmodig når vi stopper på rødt lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. september 2012 Forfatter #1819 Del Skrevet 26. september 2012 Ja, så lang tur hadde jeg ikke turt med lille heller enda. Da måtte vi i tilfellet ha stoppet ofte. Bedre å ta fly da! Det skal jeg og lille om en måneds tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 26. september 2012 #1820 Del Skrevet 26. september 2012 Vi har også ei som protesterer når vi stopper bilen Vi kjørte bil i 10 timer (normalt ville det tatt oss 7,5-8 timer) når frøkna var 2 måneder, og det gikk veldig fint. Bare passet på å stoppe jevnlig så hun fikk strekke ut ryggen og ligge å sprelle litt i 20-30 minutter (og spis og skifte bleie naturligvis). Kunsten er å ta turen som nettopp en tur, og ikke tenke at man må komme fortest mulig fram, tror jeg Vi skal ut på ny 10 timers tur i helga og gleder meg faktisk. Synes det er koselig å være på biltur Lykke til med bursdagsfeiring! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå