Mayami Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #1541 Skrevet 19. mai 2012 Tidenes verste natt, og ingen som helst sympati å få fra svigermor. "Bare å venne seg til våkne netter nå, det blir flere når han kommer. Dessuten er det bare slik det er å være gravid!" fikk endelig litt søvn sånn i åttetida, etter over en time med tårer pga oppgitthet og VONDT bekken, men da var det noen som skrudde på barnetv veldig høyt rett under her, så var den søvnen over. Mannen våkner jo ikke av noe som helst og jeg følte ikke akkurat for å følge med klokka, så litt før kl 12 dundrer svigers på døra og lurer på vi ikke skal stå opp snart... Festlig... Hadde det ikke vært for at mannen har bursdag i morgen og gjerne vil være hos foreldrene på dagen, hadde jeg krevd at vi skulle reise hjem. Håper bare jeg klarer å sove i natt...
Haley Skrevet 19. mai 2012 #1542 Skrevet 19. mai 2012 Uff, det hørtes ikke noe kjekt ut! Egen seng er uten tvil best! Sov en natt hjemme hos foreldrene mine for litt siden, og selv om det er en ny seng, så sov jeg ikke noe særlig godt den natta. Og folk (som vet hvordan det er å være gravid og ha barn) burde jo heller gi en trøstende kommentar istedenfor å kommentere det klisjèaktige svaret om at "det er det bare å venne seg til for sånn kommer det til å være i lang tid". Jo, takk, vi vet det. Har fått høre den jeg også, og blir like provosert hver gang Skal sende over noen sove-godt-vibber jeg
Mayami Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #1543 Skrevet 20. mai 2012 Tusen takk for vibbene Haley - de virket godt!! Sovnet med en gang i går kveld og våknet ikke egentlig før nå! Fantastisk!! Hjem til senga mi i dag! Bare en mnd igjen til termin i dag! Har bestemt meg for å pakke bag i neste uke, i alle fall de tingene som ikke er i daglig bruk. I tillegg SKAL mannen få skru sammen stellebord, også skal vi klippe til madrasser. Må også rydde masse stæsj ut av bagen til vogna. Og kjøpe den første bleiepakken!
pusilus Skrevet 20. mai 2012 #1544 Skrevet 20. mai 2012 Innspurten Spennende Her er de et hav av ting som må på plass før vi er klar, bla nedpakking og flytting Vi har det absolutt mest nødvendige klart til Lita også nå, som seng,vogn og bilsete. Vi må en tur å kjøpe madrass og overmadrass, men det er jo gjort i en fei med IKEA 5 min unna
Mayami Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #1545 Skrevet 20. mai 2012 Å så heldige dere er som har ikea så nært!! Det er fryktelig slitsomt med ikea, men også veldig lettvint!!
Mayami Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #1546 Skrevet 21. mai 2012 Så fantastisk godt å sove i sin egen seng igjen!! Og nå skal vi ikke bort mer før lenge etter lillemakrell har kommet...! I dag er den store kynner-dagen, merker jeg. de står i kø, ikke vonde, bare harde. Vondt i bekkenløsningen i dag, så bra jeg skal til akupunktur for oppfylling straks! Her er det og sommerstemning - tenker det blir verandaliv i ettermiddag!
Haley Skrevet 21. mai 2012 #1547 Skrevet 21. mai 2012 Her er det også sommerstemning, og skal visst være det noen dager fremover. Herlig! Er jo sånt vær vi har bestilt til i sommer
Mayami Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #1548 Skrevet 21. mai 2012 Hmm... En avis slo opp stort at "nå er sommeren her!!", men jeg kunne godt tenkt meg at den venter en måned til! Hvis den er her alt nå, kan det utmerket godt hende at den reiser igjen før det blir juli... Og da får vk jo lite glede av den sammen med lillemakrell! I dag har det vært den store kynner-dagen ja. Spent på om jeg får sove i natt. Var hos aku, og hun satte noen modningsnåler i tillegg til bekken, slik at lille skal begynne å finne veien nedover. Vet ikke hva som har skjedd, men kjennes ut som om han har rullet over på andre siden. Merket plutselig at det hikket på høyre side i stedet for venstre. I tillegg har han fått veldig godt spenntak i ribbeina mine! Huffa... Ser for meg en laaaang natt...
pusilus Skrevet 21. mai 2012 #1549 Skrevet 21. mai 2012 Jeg var hinsides varm på jobb i dag og det var en fryd å gå inn på kjølerommene For min del trenger ikke varmen å skyte fart på en stund, det er greit med 15+
Mayami Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #1550 Skrevet 22. mai 2012 Hihi... Jeg ønsker meg også kjølerom på jobben! Sikkert bra for de dagene som er litt elstra frustrerende også! Det er absolutt sommer her i dag også, enda varmere enn i går. Har allerede vært ute på trappa og guidet en mørbanket og forvirret mus tilbake til tryggheten i hekken (kattene ville visst vise den gledene med inneliv, men ble nok litt hardhendte), så utetemperaturen er dokumentert! Sov tungt og godt hele natta, merket ikke at jeg snudde meg en gang! Til gjengjeld har jeg ligget her og lurt på om lille fortsatt er der, for det virker som om han har sklidd lenger ned. Merkelig at man skal bli bekymret over å ha det for komfortabelt! Men nå har han flyttet eundt på seg en stund, så bekymringen er avblåst! Lurer på om han kanskje ligger med ryggen ut, for bevegelsene kjennes ikke utenpå magen som de gjorde før, men liksol mer inni... Blir bra når han kommer ut så jeg har kontroll på hva han driver med hele tiden!
Mayami Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #1551 Skrevet 22. mai 2012 Har sånn press mot symfysen i dag, men ikke typisk bekkenløsning. Det er ubehagelig, men ikke vondt.. Lurer på om jeg skal bestille ekstratime med aku på torsdag som hun sa jeg kunne gjøre hvis det var vondt, eller ikke?! Kan jo være at det er hodet som er festet...? Han har i alle fall sklidd nedover, det er jeg sikker på! Nå er smoothie-isene i fryseren (kjekt med pinneis-former!!) og grillmiddagen inntatt. Har ikke fått tatt luren min i dag, så er veldig trøtt. Tror kanskje mannen skal få ta dusjing og legging av røvere i kveld - selv om han har vært på jobb hele dagen... Innbiller meg selv at jeg får sove bedre om natta hvis jeg får en strekk midt på dagtid i tillegg. I morgen skal jeg ha en gjesteopptreden på jobben - det blir stas å se alle igjen!! Burde tatt med noe godt til gromungene mine... *innom på turen og kjøpe Twist*
Haley Skrevet 22. mai 2012 #1552 Skrevet 22. mai 2012 Hørs ut som det jeg går og kjenner på, og JM bekreftet på kontroll i dag at hodet til frøkna har festet seg
Mayami Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #1553 Skrevet 22. mai 2012 Håperhåperhåper du har rett! Har først time hos jordmor på torsdag, og hvis jeg da i tillegg må kjøre til byen for aku, er jeg redd bekkenet mitt protesterer mer enn det koser seg med aku! Og hvis jeg dropper aku kan jeg heller ta en time hos frisør ved siden av jordmorkontoret! Siste frisørtime på leeeeeeenge...... Kanskje jeg blr gjøre noe mer drastisk enn en stuss da?!
Haley Skrevet 22. mai 2012 #1554 Skrevet 22. mai 2012 Krysser fingrene for det Tenkte jeg skulle ta meg en tur til frisøren snart jeg også, men lurer på om jeg skal gamble på å vente til uke 38 eller 39
Mayami Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #1555 Skrevet 22. mai 2012 Nei, tør ikke å vente så lenge! Har en helt ubegrunnet følelse av at det kanskje skjer ting før termin her - kall det magefølelse - så de to siste ukene tar jeg all fritid som bonus! Har forøvrig også tenkt meg til pedikyr! Aldri vært på noe sånt før, men synes det høres mer og mer forlokkende ut for hver dag som går. Tørre og såre og slitne føtter, rekker ikke ned for å ta pedikyr på meg selv og mannen har tå-fobi! Kanskje til og med en lekker neglelakk..?
Lucky? Skrevet 23. mai 2012 #1556 Skrevet 23. mai 2012 Nå er du jo snart i mål Ukene flyr og de siste ukene går virkelig fort! Deilig å unne seg frisør og pedikyr før lille makrell kommer, ikke så lett å få gjort etterpå Bevegelsene blir annerledes mot slutten, ikke så mye spark, men mest glidende bevegelse Mener det er best at de ligger på høyre siden når de skal ut Ha en deilig dag i solen
Mayami Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #1557 Skrevet 23. mai 2012 Hært inne i dag, til tross for sol. En dag på jobben - første siden påske. Jammen glad jeg er sykmeldt! Er jo helt utslitt, enda jeg nesten ikke har gjort noe som helst! Hatt vurdering med gullungene, så nå er alle fornøyde! Ble ingen Twist, men gode karakterer hjelper også på humøret...! Nå skal jeg legge meg på sofaen på verandaen og slappe av i skyggen mens jeg sender mannen for å hente tasser på sfo/bhg. Lillemakrell likte godt å være med på jobb i dag, har trent karate hele dagen. Sovnet nå tror jeg... Sliten, stakkars liten!
pusilus Skrevet 23. mai 2012 #1558 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har pedikyrtime om tre uker Det er kanskje lurt å bestille frisør også hvis jeg dropper dette med å spare til langt igjen. Høres flott ut å slappe av i skyggen mens mannen henter tassene Selv har vesla og jeg tatt oss en liten pause på en benk ved elven i finværet
Haley Skrevet 23. mai 2012 #1559 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har også en følelse (eller er det ønsketenkning?) av at noe skjer før tiden, eller få dager over termin Så kanskje jeg skal satse på time hos frisøren neste uke Mon tro om jeg får Mannen til å lakke neglene mine?
Mayami Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #1560 Skrevet 24. mai 2012 Hva gjør vel ikke menn for sine gravide damer! Nei, her blir det ikke noe lakking med mindre jeg betaler noen for det, så i dag blir det frisørtime og bestilling av pedikyr! Også må jeg på H&M og finne noen pysjer i str 50. Begynte å plukke ut klær til lille i går, og ser at vi bare har en pysj i 50. Alle pakkelister sier at man bør ha flere (logisk nok), så da blir det litt shopping! Veldig koselig å kunne lure på hva han skal få ha på seg når han skal ha på klær for aller første gang! Her går det tydeligvis mye i striper. Jeg har kjøpt litt nå og da, og det ser ut til at jeg en forkjærlighet for grønt og striper! Alt man ikke visste om seg selv! Mensmurringer i dag, og har sovet dårlig i natt igjen (sikkert fordi jeg var helt utslitt etter jobb i går).. Jordmor i dag, så kanskje hun har noe å si om saken. Har i alle fall ikke særlig bekkenplager lenger, bortsett fra når jeg ligger på siden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå