Lucky? Skrevet 11. mai 2012 #1521 Del Skrevet 11. mai 2012 Så bra akupunkturen hjalp Lykke til hos jordmor! Skjønner godt at du vil se lillemakrell igjen, jeg hadde jo ul ofte og like gøy hver gang Høres ut som om du har en deilig helg i vente Gratulerer som høygravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #1522 Del Skrevet 11. mai 2012 Jordmor "sjekket" leie 2.gangen hun skulle ta SF-mål, fordi det var så lavt i forhold til normalen. Husker ikke hvilken uke det var, men det er en god stund siden. Han hadde jo fortsatt god plass, og tumlet rundt, så vet ikke om det var noen vits egentlig... Akupunktøren min fortalte om en "mirakelmetode" for å få babyen til å snu seg før "deadline" for manuell snuing, så denne skal vi prøve hvis han fortsatt er feil vei! Det var visst noe man skulle gjøre selv hjemme, en gang om dagen, og det var vanlig at de snudde seg enten 3. eller 9. dagen av behandlingen! Mystisk! Nå kjennes det i alle fall ut som om han bare snur seg fra side til side og ikke så mye rundt, så forhåpentligvis er han rett plassert nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #1523 Del Skrevet 11. mai 2012 Så bra akupunkturen hjalp Lykke til hos jordmor! Skjønner godt at du vil se lillemakrell igjen, jeg hadde jo ul ofte og like gøy hver gang Høres ut som om du har en deilig helg i vente Gratulerer som høygravid Tidsregninen er endret til før/etter akupunktur!! Våknet bare to-tre ganger i natt pga bekken, og kunne gå helt fint i går! Hadde lyst til å gå tur, men det er jo ikke lurt... Helgen blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 11. mai 2012 #1524 Del Skrevet 11. mai 2012 Lykke til hos jordmor! Og så herlig at akupunkturen har hjulpet!! nyt gode dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #1525 Del Skrevet 11. mai 2012 Lykke til hos jordmor! Og så herlig at akupunkturen har hjulpet!! nyt gode dager Takk Selma! Nå er bæresjal bestilt og sendt fra butikk! Det bledenne ringslyngen Så får jeg håpe at jeg får det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #1526 Del Skrevet 11. mai 2012 Da har jeg vært hos jordmor, og der var det bra! Lillemakrell har snudd og ligger akkurat som han skal. Han har også vokst, og hun mener han er en lang gutt! Både jeg og mannen var lange og tynne da vi ble født, så det spørs om det ikke er arvelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 11. mai 2012 #1527 Del Skrevet 11. mai 2012 for at lillemakrell har lagt seg riktig vei og for at akupunkturen fungerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #1528 Del Skrevet 13. mai 2012 35 uker i dag!!! Bare 5 uker igjen nå..... Hadde selskap i går med masse trivelige damer! Veldig koselig, til langt på natt! Lillemakrell var eksemplarisk hele kvelden, han blir veldig rolig nær det er ting som skjer og folk som skravler, men i natt da jeg la meg våknet han til. I tillegg har bæjeg begynt å få flere graviditetsplager, som hovne bein, vond rygg og generelt sliten i hodet og kroppen. Heldigvis kom ikke alle disse platene før nå, som det bare er 5 uker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #1529 Del Skrevet 14. mai 2012 Tidenes verste natt (sovnet sånn i fire-tida pga bekken og halsbrann), og var i tillegg nødt til å stå opp tidlig. Først aku, så blodprøver, så tasser til frisør, så til slutt sirkusforestilling med hele familien. Skal kjøre hele dag, føles det som, men kunne aller helst tenkt meg å ligge i senga til i kveld. I tillegg må jeg få ny sykmelding av legen, og han er jo ikke der når jeg har tid til å snakke med han, så han skal ringe i løpet av dagen. Jaja, det blir vel kveld i dag også! Tassene ble i alle fall veldig glade da jeg fortalte dem at vi har billetter til sirkus i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #1530 Del Skrevet 14. mai 2012 Fikk brev fra NAV i dag om at søknaden er invilget, men det står at jeg skal i jobb igjen 27.februar! Det blir bare 35 uker det - og jeg skal ha 47 uker med 100% lønn! Kommer pappapermisjonen iberegnet de 47 ukene da?! Trodde det var ekstra jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mai 2012 #1531 Del Skrevet 14. mai 2012 Pappa-permisjonen er iberegnet de 47 ukene ja, vi skal ha 80% og da får jeg 45 uker og gubben 12 som tilsammen blir 57. Jeg sper på med fire uker ferie fra i år og fem uker ferie neste år og da får jeg 54 uker.. Etter det er planen jobb bytt, for jeg akter ikke å ukependle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #1532 Del Skrevet 14. mai 2012 Ringte NAV og fikk det oppklart.. Trodde pappaperm var i tillegg jeg... Jaja, da må jeg ha en mnd ubetalt perm før han kan begynne sin perm, men det er jo ingen krise! Da er vi dekket med permisjon fram til sommerferien, så slipper lillemakrell å begynne i barnehage før i august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 14. mai 2012 #1533 Del Skrevet 14. mai 2012 Blir noen (foreløpig litt uvisst hvor mange) uker ulønnet perm på meg også, pluss at jeg har 4 uker ferie i gjen i år som jeg bruker for å utsette permisjonen i høst. Pluss 5 uker ferie neste år som vi ikke vet helt når vi skal ta, men det blir jo på sommeren en gang. Tenker å planlegge (Mannens perm, min ulønnede perm og ferien) litt mer rundt årsskiftet når vi ser hvordan ting går og hvilke planer vi legger for neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #1534 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg har ferie (avbrutt permisjon) i september, og det er visst medregnet.. synes det høres veldig kort ut... men, men - det går vel fint! Tassene var storfornøyde med å gå på sirkus i går, og vi kom ikke hjem før altfor sent. Minstetassen var merket av det i dag tidlig, sur og kranglete. Lillemakrell må nok ha øreplugger han! I dag skal jeg bare jobbe og jobbe. Mye mer enn mine 20%... men har også funnet ut at jeg har en vikar som tar over mine arbeidsoppgaver (det jeg skal gjøre i mine 20%), og at h*n ikke gjør en veldig god jobb... så da må jeg ordne opp i det også... æsj, kan ikke folk bare gjøre det de skal i stedet??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 17. mai 2012 #1535 Del Skrevet 17. mai 2012 Håper dere har hatt en fin 17.mai Mayami! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #1536 Del Skrevet 18. mai 2012 Hadde en bra 17.mai! Ikke regnet det heller så lenge vi var ute. Masse god mat og koselig selskap. Jeg har ikke sovet skikkelig de tre siste nettene (bare 1,5-4t avbrutt per natt), så var ikke i godform akkurat. Men jeg la meg nedpå litt i går ettermiddag, og i natt har jeg sovet så godt som uavbrutt i 8 timer!!! Husker ikke sist jeg sov så godt! Tassene er nede sammen med "besta" og ser barnetv, og vi trenger ikke stå opp før vi selv vil! D E I L I G ! ! ! ! Lillemakrell er i full vigør, men jeg lurer på om han begynner å få seriøst dårlig plass. Kun spark på høyre side nå, tror ikke han ruller mer. Har fått koselig strikket sett med jakke og shorts til han, med blå elefantknapper på! Stas med flinke tanter! Håper alle sammen koste seg i går og fortsetter med det hele helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #1537 Del Skrevet 18. mai 2012 Økende grad av snaskesyken, note to self: husk å ha småsnask tilgjengelig til en hver tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 18. mai 2012 #1538 Del Skrevet 18. mai 2012 Så deilig å få sovet ut litt! Og godt med vel overstått 17.mai Godt mulig det er trangt om plass i magen nå ja Om 2 uker er du jo innenfor termin! Hvordan er formen ellers da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 18. mai 2012 #1539 Del Skrevet 18. mai 2012 Forresten, merkelig at tickerene våre er så forskjellige! De står jo med en ukes forskjell, men dager igjen til termin skiller det oss jo 11! jaja, mye forskjellige tellinger på termin. Når er din igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #1540 Del Skrevet 19. mai 2012 Rart det der med tickere - jeg og Haley har samme termin, men tickerene viser forskjellig antall dager igjen... Min termin er i alle fall 20.juni! Formen ellers er ytterst varierende. Akkrat nå er klokka halv fem om natta og jeg har "sovet" i en halv time så langt i natt. Det hjelper ikke. Hard seng hos svigers, fullt av folk med rare lyder alle steder (rare lyder mest om natta) og den mest irriterende av lydene rett ved siden av meg.... Mannen er et snorkedyr!!!! Vanligvis kan jeg snu meg, eller flytte til gjesterommet, men det går jo ikke her.. Var fantastisk å sove sist natt, men "betaler" for det nå. Nei, dette ble sutrete - jeg vil bare hjem til min egen seng!!!!! Snart kan jeg jo stå opp og se barnetv med tassene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå