Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rørlegger er neppe effektivt på bekkenløsning, men hvis det hadde vært de kunne jeg sendt deg en fra kjæres firma :fnise:

Eller kanskje det er derfor bekkenet mitt er bra :klo:

:ler:

Blomkål er bare så godt :sikle: Blomkålsuppe er en av mine favoritter :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggrisen som har en rørlegger i hus (nesten) til en hver tid! Ønsker meg en rørlegger, en elektriker, en snekker, en vaskedame og en kokk! Men ser at det kan bli et vanskelig samliv med så mange parter.... :fnise:

Blomkålsuppa gikk ned på høykant, fobi overvunnet! ;)

Skrevet

Da har jeg vært på jobben en tur med min ferske, graderte sykmelding... Koselig å snakke med kollegaer igjen, men er ikke på noen måte i form i dag. Så det ble en kort visitt.. Etter mann/tasser hadde reist i dag tidlig sovnet jeg igjen og våknet ikke før halv elleve. Hadde tenkt å være på legekontoret kl ni for å hente sykmeldingen min, men den gang ei. Helt lodden i hodet og vondt i både bekken og rygg... Jaja, nok klaging! Lillemakrell har det fint, kjennes ut som om han har fått hikke! Føles som kraftige pulsslag, men altfor sakte for både min og hans puls og ikke helt regelmessig. Lurer på om han har snudd seg med hodet ned også, for nå får virkelig ribbeina mine gjennomgå! :fnise:

Skrevet

Koselig med hikking :rodmer: Det har jeg også begynt å kjenne i det siste.

Artig hvis han har lagt seg med hodet ned da! Betryggende å tenke at han vet hvilken vei han skal ligge når han skal ut ;)

Hvor mange prosent skal du jobbe nå?

Skrevet

Koselig med hikke ja! Leste et sted at det er sunn trenging for mellomgolvet hans (eller noe), så da er det helt i orden! :) Skal jobbe 20% hjemmefra, og er sykmeldt de siste 80%. En grei ordning synes jeg, så har jeg litt kontroll på elevene mine, nå fram mot eksamen!

Har hatt en kjempefin dag med masse :sol: i dag. Minstetass har vært i bursdagsselskap, og så var vi en tur i byen på kafe. Har tilogmed satt opp trampolina igjen! Men nå snør det faktisk!! Hufff, som det svinger!

Mannen er travelt opptatt med å rive bad, og det er tykke lag med støv utover hele huset.... blir stas å sitte og se på det en ukes tid når jeg er sykmeldt nå! Får jo ikke gjort noe med det heller!! :kjefte:

Skrevet

Ja, 20% er sikkert greit. Kjedelig å miste all oversikt! ;)

Så må du prøve å være flink og la mannen styre for seg med badet, mens du sitter og slapper av. Lettere sagt enn gjort ja :fnise:

Skrevet

Han ble heldigvis ferdig med det meste av dritt-jobben i går, så nå er badet sanrt operativt igjen. Dog med manglende innvegg, isolasjon, strøm og andre bekvemmeligheter...men det kommer etterhvert! :)

Hatt en kjempefin dag i dag, vært ute i :sol: sammen med tassene hele dagen. Det ble en tur på hytta, med boller og eplejuice på brygga der, og en tur med sparkesykkel (ikke jeg da, men tassene) bortover skogsveien og tilbake. Nå er de trøtte, sure og fulle av ekle kroppsvæsker, så mannen dusjer og legger i dag! :lur:

Skrevet

Glemte forresten å :hoppe: for 31 uker!!

:strix: 31 uker, ca 9 to go!

Skrevet

31 uker :strix:

Høres ut som en deilig helg! Trampoline og sparkesykkel, nå er det vår :sol:

Skrevet

Hmm... ut på verandaen og sitte i sola under et pledd eller se på tv resten av dagen om rettssak og gale mannfolk? :klaske: Tror nok det blir :sol: ja!

La meg igjen etter tassene og mannen hadde reist i dag, og våknet ikke før 11.30!! Merkelig at man ikke blir vant til å IKKE forsove seg... har fortsatt uforklarlig dårlig samvittighet for at jeg ikke stod opp før! :fnise:

Ingen planer for i dag annet enn å jobbe litt og ringe litt. Må få kjørt bort søpla som ble igjen etter mannen rev bad i helga, men de som gjør sånt svarte ikke på telefonen. Prøve igjen senere!

Så en venninne med samme termindato som meg hadde lagt ut bilde av ferdigoppredd seng og yndig barnerom på facebook i helga.. barnerommet her er preget av hauger med klær, umonterte vogger, hyllemeter med papirer vi aldri ser på og ferdigvasket men ubrettet klesvask... tror kanskje ikke jeg legger ut bilde av det! Men får litt angst når noen er så organisert så tidlig!! Det er jo tross alt ukesvis igjen!! Er det ikke??! :bond:

Skrevet

Det er jo tross alt ukesvis igjen!! Er det ikke??! :bond:

Både og :gjeiper: Kjenner litt på behovet for å få gjort unna de siste innkjøpene, for selv om jeg regner med å gå på overtid, så kan jo ting skje tidligere også :Nikke:

Skrevet

Du trengte nok å sove så lenge, så det trenger du ikke å ha dårlig samvittighet for :)

Og så det med helt ferdig barnerom, vårt er fremdeles ikke sånn som jeg vil ha det, halvannet år etter at han ble født :fnise: Alle ekstra madrasser til overnattingsgjester står stabla på hverandre på lillegutt sitt rom, vi har ikke fått opp noe på veggene hans, og jeg syns igrunn at det ikke er koselig nok til å være et barnerom :gjeiper: En fin dag så ser det kanskje greit ut? ;)

Skrevet

Hehe... Godt å høre at det er flere som ikke har alt på stell med det samme! :) det blir nok, men dagene går jo så fort med alt det andre som skal gjøres av kjøring til idretsskole og lekselesibg og middagslaging.

I dag har jeg merket hormonene mine, ja.... :( Laget middag, men det var ikke nok til alle fire så manne måtte lage noe annet til seg, dessuten ble ikke fisken slik den skulle være. Fikk ikke til å stryke på lapper på buksa til storetass, de ville jo bare ikke lime seg... Og da kom selvsagt mannen og fikk det til med en gang. Snakk om mislykket husmor... I tillegg kom det strengt brev fra nav om at de trenger enda mer fra arbeidsgiveren min, og med den prosessen det var å få tak i den forrige bekreftelsen, kan jeg ikke tenke meg at søknaden min går gjennom i tide... :( Lyst til å grave meg ned et sted og ikke komme ut igjen før i august - tidligst!!

Skrevet

Isj, håper denne dagen blir bedre for deg :klemmer: Noen dager føles det virkelig som at alt går på tverke! Og papirmøller er det værste... Føler med deg og hormonene :klemmer:

Skrevet

Ser ut til å bli en litt bedre dag i dag, til tross for lite søvn, ufruktbar tidlig morgen kjøretur til dekkbutikk for å kjøpe sommerdekk, time på BUP med minstetass, henting av storetass+kamerat og middagslaging ettersom mannen jobber sent. Jeg burde også ha rettet tekster... Lurer på om jeg hadde hatt like dårlig samvittighet for å nedprioritere jobben hvis jeg hadde vært 100% sykmeldt? Hmmm...

Har lest litt i "Mamma for første gang" av Gro Nylander og tårene triller alt i første kapittel. Jaja, hormonene er nok der i dag også... :fnise:

Skrevet

Bare dusjing og legging av minstetass og lekselesing med storerass igjen nå... Så skal jeg legge meg tidlig og kose meg med bok i den usannsynlig myke og deilige senga mi!!

Skrevet

Ferdig barnerom :daane: Her er det ikke tett hus, men jeg er ikke lenger enn 28+5 så det går vel greit :fnise: Vi har igjen visning, salg, pakking, flytting og nedvask :sjenert:

Skrevet

Ferdig barnerom :daane: Her er det ikke tett hus, men jeg er ikke lenger enn 28+5 så det går vel greit :fnise: Vi har igjen visning, salg, pakking, flytting og nedvask :sjenert:

:fnise: Kjenner at det er veldig beroligende (for meg) å tenke på alt dere har igjen! Nei, det er ikke noe å stresse med, så lenge det er en seng og et stellebord klart til hjemkomst! Og det skulle jo ikke ta så mye tid! Men dette mennesket er et petimeter av dimensjoner og har sikkert planlagt barnerommet siden hun var 15... Det har ikke jeg... :sjenert:

Skrevet

Huset er tett :) Fikk bekreftelse av kjære som har gjort en innsats der i dag :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...