Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Deilig med litt internett fri og masse tid til kos :)

Kos dere masse sammen, så får vi håpe bekkenet gir deg litt fri også!

God påske :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre at det er flere som har blære-terrorister her! Lillemakrell holdt meg våken fra kl 4 i natt, håper han får en annen døgnrytme når han kommer ut! :natti:

Masse slektsbesøk i dag, og enda mer vafler. I morgen til svigers og sikkert enda litt flere vafler!! Har i alle fall fått kost masse med minstenevø, han vokser fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Selma!

Formen er varierende, men bekkenet har vært mye bedre de siste to dagene. Håper det holder seg slik... Det er i alle fall godt med påskeferie! I dag skal jeg en tur på butikken og kjøpe mer garn, klarte jo å glemme strikketøyet mitt da vi reiste på ferie. Abstinenser!!

Har hatt så snodige drømmer i det siste... Mye om fortiden min, studietid og gamle flammer og kjærester.. Aner ikke hvorfor, jeg kunne jo ikke tenkt meg en annen tilværelse med en annen mann enn den jeg har!! Merkelig... Jaja, det er sikkert hormonene sin feil! :fnise:

Jeg har også innsett at det virkelig ikke er så lenge igjen før vi blir 5 i familien! 30 uker i morgen - hadde aldri trodd jeg skulle få oppleve det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir den flotte storfamilien dere :) Ikke lenge igjen nå!

Mye rare drømmer ja...hadde noen av dem jeg også :fnise: Skulle gjerne likt å visst hvorfor man drømte om de ulike personene :sjenert:

Kos dere de siste påskedagene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper påsken har vært god sålangt! Tenker tassene koser seg med familien sin.. snart 5 stk, ja tenkt det!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme igjen etter over en uke på tur!! Godt å komme hjem til min egen seng altså! :fnise: Bekkenet krangler igjen, men det er ingen hindring - 3 vennepar m barn på besøk snart! Tenkte å begynne grillsesongen, selv om det egentlig ligger snø i hagen fortsatt... Det er jo tross alt nesten 10 varmegrader! Har fått sortert og ryddet i kommodene til tassene i dag også, og sortert det siste av babyklær til vasking. Mannen nekter å sortere i 40 o 60 grader, så babyklær får ueg vaske selv. Han mener det er nok å sortere i kulørt og hvitt, og vaske alt på 60... Jaja, jeg skal vel være sykmeldt, så noe må jeg jo ha å ta meg til...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig med grilling - masse barn, søl og spetakkel! :) Ikke ble det kaldt heller! Akkurat nå strikker jeg på et rundt teppe fra Ravelry, men husker ikke hva det heter... Sånn med hullmønster som "eiker"... Var knotete i begynnelsen, for skulle starte med 5 masker fordelt på 4 pinner, men det ble fort bedre! Håper bare det blir rundt til slutt, for det er vanskelig å se nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med rundt teppe! :jepp:

Du virker så flittig :) bare sløver på sofaen jeg... :sjenert:

så fint at grillingen ble vellykket! Koselig med vennebesøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til teppet? Det hørtes skikkelig stilig ut :Nikke:

Vi begynte grillsesongen på fredag vi i en grad og snøføyk :fnise: Er det påske så skal det være pølsegrilling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det runde teppet jeg fant på ravelry!

Storetass er syk og hjemme fra skolen i dag. Heldigvis har mannen fri i dag og kan tørke opp! :fnise: Bekkenet tillater ikke at jeg gjør så mye i dag, dessverre.. skal ringe fødeavdelingen og høre om de har noen der som driver med akupunktur som kan hindre smertefull bekkenløsning. Nyttig tips fra lege-venninne på påskeferie! :) Det er jo ikke mulig å oppdrive en ledig, gratis fysioterapeut, så... :sjenert:

Edit: Linken virket ikke... men kanskje nå?!

Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint teppe!! Flink du er :)

Fikk du ringt fødeavdelingen i dag? Hva sa de i tilfelle? Får håpe du får hjelp til å få orden på bekkenet snart.

Tenk at du er over 30 uker alt, og snart storfamilie på 5!! :nigo: Tida går fryktelig fort syns jeg hvertfall.

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honning :klemme: Teppet ble ganske fint, akkurat ferdig med usannsynlig mange masker som skulle felles! Nå må jeg bare skylle/dampe det så det ikke krøller seg så veldig i kanten, og kanskje få noen til å lære meg å hekle kant! :)

Synes tiden siden jeg passerte 30 uker har gått fantastisk sakte (og det er bare to dager!!) så jeg får håpe det speeder opp litt snart! Synes ikke det er veldig lenge siden jeg testet positivt etter 4 uker! :fnise: Fikk ikke ringt fødeavdelingen i dag, men har det øverst på lista til i morgen! Må også ringe kommunen som sender barnehageregniger til oss i stedet for til barnevernet (går det an å være mer treg i oppfattelsen??!!) og å gå på visning på en leilighet for søster! :)

Mannen har begynt å rive hovedbadet vårt, så nå blir det fart på sakene! Tror han har tenkt å stå på en del framover - mye jobb! Storetass ble frisk igjen og er klar for skole i morgen, og lilletass er glad og fornøyd. Jeg har bestemt at vi må ha minst to navn klare til lillemakrell - det kan jo hende han ikke passer til det (eneste) navnet vi har blitt enige om!! Katastrofetankene melder seg og tidsklemma sniker seg innpå den sykemeldte... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var fødeavdelingen kontaktet, og der har de ikke tilbud om akupunktur ved bekkenløsning. Så da må jeg evt. gå privat, til 350kr pr gang.. Prøvde akupunktur mot infertilitet, og det hjalp jo ikke noe som helst, så vet ikke om jeg kanskje har mistet troen på det... i alle fall til den prisen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjedelig at fødeavdelingen ikke hadde tilbud... :(

Så bra å komme igang med oppussing av bad! Det er jo en stor jobb, men tenk så deilig når det er ferdig!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akudamen min sier at hun ikke kan behandle effektivt for bekkenløsning så langt ute i svangerskapet, det blir forebyggende og så blir det evt behandling etter fødselen. Heldigvis gikk det over hos meg når snøen forsvant :tommel: , men jeg hadde bare litt skranglete bekken..

Hva med kiropraktor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, da er det jo ikke vits med aku for bekkenløsning da... Har litt vel skranglete bekken! Tror det er mange her i området som sliter med div skader, for alle knekke-mennesker og liknende er opptatt i alle fall en mnd fram i tid! Sikkert lettere å få tak i en rørlegger (og drt sier sitt! Mulig ikke like effektivt på bekkenløsning da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en dag snart passert, og jeg er sykmeldt i en hel måned til... Men fikk til graert sykmelding nå, så kan jeg jobbe 20% hjemmefra! Greit å ha litt kontroll! :fnise:

Har hentet tassene på SFO/bhg, og lager blomkålsuppe med stekte pølsebiter til middag. Minstetassen hadde et tilfelle av trasse-anfall i påsken da han fikk servert blomkål, så nå skal det tilvennes her! Det er jo så godt - og så sunt!! Satt og dillet på nett i går og kom over DEN fine siden med vegetaroppskrifter. Ble veldig inspirert, og ikke så rent lite sulten..! Her er linken, for alle interesserte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...