Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte ta det roligere i dag ja... Sendte en mail til sjefen der heg sa at jeg ikke var i form til å komme inn til jobb, men om han kunne vennligst sende meg papiret på epost. Det sa han at han skulle, men har han gjort det?! NEI!!! Så da ser det ut til at jeg må jobben i morgen igjen.... Sinnssykt irriterende at han ikke vare kan skrive de tre linjene og sende til meg!!!

Jeg tar hatt en del kynnere i dag, og er nesten sikker på at det er stresset med permisjonssøknaden som gjør det.. Lillemakrell har det fint, og driver akkurat og våkner etter å ha vært rolig et par timer. Virker ikke som om han tar skade av kynnere, men det er jo inke særlig behagelig for meg!

Gleder meg til rolig kveld nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3. trimester! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

(Eg :hoppe: litt for deg til bekkenet ditt er i orden igjen. Eg treng treninga... :sjenert: )

Skrevet

Ikke gøy med kynnere.. :( SÅ håper du har klart å roe ned litt i kveld! :)

:klemmer:

(Lykke til med permisjonssøknad og styr. Jeg skyr slike papirmøller som pesten, men må vel sette i gang snart selv...)

Skrevet

:klemmer: Pusilus, Dreia og Selma! Bekkenet mitt har nok ikke godt av å hoppe slik nei! ;)

Kjenner at papirmøller hadd evært mye enklere å takle hvis bare alle hadde gjort det de skulle til rett tid. Hormonella er nok på vei for å ta hevn på sjefen min, merker jeg... Kommer til å møte opp uanmeldt i morgen og sitte der, sur og tung og vanskelig å flytte på, til han printer det idiotiske papiret. Om jeg så skal få noen til å trille meg inn og ut derfra!! Burde fått lånt meg noen krykker for å trykke litt på samvittighetsknappene hans... Hvis han har sånne knapper... Han har sagt 5 ganger at han skulle ordne det og sende det på mail og gvor koselig det er at jeg endelig er gravid (det er tydeligvis noe han har ventet på i årevis...) men han gjennomfører det aldri!!!

Det var dagens utblåsning, nå kan jeg :natti:

Skrevet (endret)

Huff, for en treg sjef da! Sånne ting er bare så greit å ha ut av verden og når han har sagt at han skal ordne opp i det bør han virkelig gjøre det! :kjefte:

Synes bekkenet ditt ikke høres noen særlig ut! :riste: Jeg hadde store problemer selv, men kan ikke huske at det var så ille, særlig når du har kynnere i tillegg!

Håper virkelig at sjefen ordner opp og at påska gjør deg godt! :klemmer:

Endret av Missiw
Skrevet

Hehe... det virket tydeligvis å true med å komme en tur, for nå fikk jeg den på epost! Må da holde med en utskrift til NAV - eller trenger de virkelig en original?? Den er jo signert...

Nei, nå skal jeg feire med å sette på en vaskemaskin med babyklær og ta en kopp te! :)

Skrevet

Bra at det hjalp ;) Irriterende når sjefer lover ting mange ganger og ikke gjør det de skal innen tida de skal :kjefte:

Uff, den der papirmølla og NAV er noe styr. Orker ikke å begynne å tenke på det enda. Hvor lenge før termin bør man egentlig sende inn de papirene?

Ha en fin dag videre :klem:

Skrevet

Jeg går ut i permisjon om akkurat 2mnd, og leste et sted at dette er siste sjanse for å få innvilget søknad i tide... Det er noe styr, men nå har jeg i alle fall alt som skal til!! :)

Første maskin med babyklær ferdig vasket og hengt opp!

Skrevet

Å vaske babyklær er herved (nesten) min nye favoritthobby :hjerte:

Skrevet
:) Ikke sant! Men å få de bittesmå sokkene til å henge på snora er nesten umulig!
Skrevet

Time hos jordmor i dag, om amming. Og jeg har ikke lest leksene mine... :flau: Jaja... jeg har da lest på ammehjelpen, så da får det holde! De fleste får det jo til, så da skulle vel jeg også klare det!

Hatt en travel dag så langt, med ekspedering av død mus foran soveromsdøren ( :eeeh: ) påskefrokost i barnehagen kl 07.00 (!!!) og rydding av vanlig klesvask og babyklesvask og sortering av babyklær i størrelser og oppfølging av vikar på jobben. Nå ut og handle dåpsgave til lille nevø, innom NAV med permisjonssøknad, handle nye stretchlaken til ny, fantastisk seng som blir levert i ettermiddag, og inn til jordmor. *Huske alt sammen* Jammen bra jeg er sykmeldt, så jeg får tid til alt dette! :P Tror nok det blir mannen som tar over styringen fra og med middagstid...

Skrevet

Ferdig hos jordmor - lillemakrell ligger fortsatt på skrå, men sf-målet er der det skal være igjen! Litt rart at det fortsatt er plass til å turne rundt inni der... Jeg fikk hjelp til å kjenne hodet hans, og det var kjempekoselig! Selv om jeg synes hun er litt hardhendt med lille gullet mitt! :fnise: Sterke fine hjertesla og mye info om amming. Hun ble i fyr og flamme da jeg sa at jeg hadde vært inne og lest på ammehjelpen.no så det er et tips hvis man vil blidgjøre jordmødrene sine! ;)

Nå er det bare stretchlaken igjen, også skal mor legge seg på sofaen! :)

Skrevet

:daane: Jeg blir sliten av å lese om den travle dagen din.. :sjenert:

Håper du får en fin og rolig kveld :klem:

Skrevet

Hehe... Sliten av å lese om den selv jeg! Nå er senga endelig montert, og jeg gleder meg bare til å rote den til med potetgull og gullrekka! :hoppe: for tv på soverommet!!

Har sortert alle babyklærne vi har så langt, og ser at vi mangler en del i de minste størrelsene. Har stort sett bare en body og en bjørnedress i 50 og noe mer i 56. Må vel ha noen bukser/strømpebukser også! Regner ikke med det blir temperaturer til så mye mindre klær i sommer, verken for lillemakrell eller noen andre!

Neste gang hos jordmor er det fødselsforberedelse som står på timeplanen. Tro om jeg skal ra med mannen...? Heg har jo lest om ting og føler meg ganske oppdatert (kommer til å se tilbake og beundre min naivitet i akkurat denne setningen om noen mnd), men han vet jo stort sett ingenting!

Skrevet

Din jordmortime hørtes klin lik ut som min! :fnise:

Vi snakket også om amming, men jeg visste ikke at vi skulle snakke om det da.. Har ikke hørt noe om hva som skal snakkes om nete gang heller... Jeg har med mannen på alle jordmortimer jeg :) både koselig og praktisk, da jeg har lett for å glemme ting som blir sagt ;)

Ønsker deg en gooood helg! :)

Skrevet

Min jordmor er veldig flink til å minne meg på ting, og har en klar "framdriftsplan"! Fornøyd med henne ja! :)

----------

Har hatt en skikkelig dårlig natt!! Startet med at jeg fikk utrolig vondt oppunder ribbeina i går kveld. Det kjentes ut som om noe prøvde å få plass der, men så var det ikke nok plass. Endte med at jeg spydde... Prøvde å finne en noen lunde komfortabel stilling for soving, og hadde det ikke vært for den nye, fantastiske senga med regulerbar bunn, hadde jeg nok ikke sovet et øyeblikk. Våknet jevnlig hele natta, både pga rygg/bekken/ribbein, og pga mannens snorke-show... Kl fem vurderte jeg å stå opp, men kom fram til at det var for dumt.. Heldigvis er det bedre nå, men det kjennes fortsatt ut som om jeg har spist fire store middager, sittet for lenge på en hard pinnestol, samtidig som en stor forkjølelse lurer bak neste sving. I tillegg, selvsagt, veldig trøtt... *klage-innlegg*

Nå pakker mannen til hele familien, skal på påskeferie til foreldrene mine. Lillemakrell er helt upåvirket av det hele og spreller fornøyd i vei!

Skrevet

uff...høres ut som en slitsom natt :sukk: Deilig med ny seng da, hørtes jo ikke dum ut ;)

God tur på påskeferie :strix:

Skrevet

Lite internett på påskeferie! ;) Kjempegodt med ferie, tassene koser seg veldig! Bekkenet har slått seg fullstendig vrangt men jeg begynner å bli vant til det nå. Trenger heldigvis ikke å gjøre så mye! Lillemakrell koser seg også og holder me våken om natta...og tramper på bløra mi...

Håper alle har det fint i ferien (og at alle har ferie) og ikke snør ned! :)

Skrevet

Høres ikke godt ut med bekkenet :kose: Har ei lita trulte her som også liker seg i nærheten av blæren :sprettoy:

God påske :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...