pusilus Skrevet 19. mars 2012 #1361 Skrevet 19. mars 2012 Kjedelig med bekkenet Mayami Koselig med shopping Flannelskluter skal kjøpes her også
Haley Skrevet 19. mars 2012 #1362 Skrevet 19. mars 2012 Shopping med erfaren venninne er ikke dumt! Og de bestemødrene.. De er nå litt søte da
honning Skrevet 20. mars 2012 #1363 Skrevet 20. mars 2012 Hei Mayami! Må si jeg føler virkelig med deg med det bekkenet Om ikke jobben klarer å tilrettelegge så du får gradert sykemelding, og arbeidsmengden blir like stor, så syns jeg at du bør sykemelde deg 100%. Du må tenke på degselv og lillemakrell Koselig med babytøy-shopping
Lucky? Skrevet 20. mars 2012 #1364 Skrevet 20. mars 2012 Så koselig med en mormor som gleder seg Lille M var 52 cm, så her har vi ikke noe i 50...hadde en pysj med på sykehuset og den var litt liten... Men 50/56 og 56 er det som brukes nå om dagen Blir fort en del skift, så greit å ha litt utvalg i den str
Mayami Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #1365 Skrevet 20. mars 2012 Kjedelig med bekkenet Mayami Koselig med shopping Flannelskluter skal kjøpes her også De flannelsklutene var kjempemyke og ganske store, så regner med at de blir mye brukt! Princess er stedet, og det er 3 for 2 på alt til barn der om dagen! Shopping med erfaren venninne er ikke dumt! Og de bestemødrene.. De er nå litt søte da Shopping er aldri dumt! Og Mormor gleder seg nesten like mye som Morfar - han har alt laget vogge, for lenge siden! Hei Mayami! Må si jeg føler virkelig med deg med det bekkenet Om ikke jobben klarer å tilrettelegge så du får gradert sykemelding, og arbeidsmengden blir like stor, så syns jeg at du bør sykemelde deg 100%. Du må tenke på degselv og lillemakrell Koselig med babytøy-shopping Ja, det er nok en ide å sykemelde meg 100%... selv om det er det siste jeg vil. Som du sier, jeg er nødt til å ta hensyn til kroppen - vil jo ikke sitte med bekkenplager resten av livet!! Får se hvordan det går nå fram til påske, og snakke med jordmor igjen neste fredag. Så koselig med en mormor som gleder seg Lille M var 52 cm, så her har vi ikke noe i 50...hadde en pysj med på sykehuset og den var litt liten... Men 50/56 og 56 er det som brukes nå om dagen Blir fort en del skift, så greit å ha litt utvalg i den str Det er jo en ganske stor sjanse for at lillemakrell blir stor også, i alle fall hvis det er arvelig! Både jeg og mannen var 53cm da vi ble født, og mannen er nesten 2m lang nå! Jaja... vi finner det vel ut! -------- I helga skal tassene bort på besøk - igjen! Et par venner nå som skal besøkes. De gleder seg veldig, og kommer nok til å være helt turbo når de kommer hjem igjen! Jeg og mannen skal en snartur til Pusilus-land for å handle babyting, besøke slekt og ha vår siste "helt-alene-helg" på mange, mange år! Det blir koselig! Må på Ikea og på Barnas Hus, og hente masse utstyr vi skal få arve. Håper bare det går fint for bekkenet å sitte stille i humpete bil så lenge...
Lucky? Skrevet 20. mars 2012 #1366 Skrevet 20. mars 2012 Ja da spørs det nok om ikke lillemakrell blir en stor tass ja Lille M veide 40gram mer enn jeg gjorde, ellers var vi like lange og hadde samme hodeomkrets Nyt den siste alenehelgen på leeeenge Koselig å få handlet og hentet inn det dere mangler til den lille Er det mye igjen å få på plass?
Mayami Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #1367 Skrevet 20. mars 2012 Ja da spørs det nok om ikke lillemakrell blir en stor tass ja Lille M veide 40gram mer enn jeg gjorde, ellers var vi like lange og hadde samme hodeomkrets Nyt den siste alenehelgen på leeeenge Koselig å få handlet og hentet inn det dere mangler til den lille Er det mye igjen å få på plass? Om han ikke er så stor enda, så er han i alle fall sterk! Gjør sitt ytterste for å lage en utgang, kjennes det ut som! Det er en del som mangler ja.. på handlelisten for helga står det håndklær, stellebord m/badekar, bilstol, madrasser, lammeskinn, vippestol, sokker i ull, vanlige sokker, noe varmt å ha utenpå når vi skal ut (stoler ikke på kjempevarm sommer!), sengetøy....+++ Kommer til å gå en del penger ja - bra det er lønning på mandag!
Lucky? Skrevet 20. mars 2012 #1368 Skrevet 20. mars 2012 Ja det koster jammen en del å få slike små tasser, men sånn er det jo Sokker er ikke lett...her bruker han kun de bomullssokkene fra hm...de er lange, går nesten til knærne, men det er de eneste som ikke ramler av han Har mange forskjellige typer, men de fleste andre er helt håpløse
pusilus Skrevet 20. mars 2012 #1369 Skrevet 20. mars 2012 Storshopping til helgen med andre ord Håper været her blir betraktelig bedre slik at dere får en fin tur
Mayami Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #1370 Skrevet 20. mars 2012 Hehe... Værmessig er vi ikke så langt unna dere, med andre ord ikke godt vandt! Storshopping blir det, men blir også koselig!! Fredag har både jeg og mannen fri mens tassene er på skole/barnehage, så da skal vi på kafe!
Miss I.W. Skrevet 20. mars 2012 #1371 Skrevet 20. mars 2012 Så koslig med en liten kjærestedate midt på dagen da! Lite tips fra ei som fremdeles sliter med bekkenet over to år etter fødselen; ta det opp med legen din og få deg henvisning til en god fysioterapeut! Og kanskje besøk en kiropraktor også. Jeg føler med deg. Det er så tungt å gå med bekkenvondt! Du må bare prioritere deg selv. De fleste blir automatisk kvitt problemene etter fødselen, men en har jo ingen garanti for at det skjer, så jeg anbefaler deg å ta det på alvor og begynne å trene og kanskje få behandling. Det er gøy, men dyrt med utstyrs-shopping ja!
Pasjonsblomst Skrevet 21. mars 2012 #1372 Skrevet 21. mars 2012 Storhandel må til når man venter barn.. det blir fort ganske mye man "må ha"..men er jo kjekt også!
Mayami Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #1373 Skrevet 21. mars 2012 Nå er det jammen salg på nostebarn.no!!!! Har fylt opp en handlekurv, men har ikke hatt samvittighet til legge inn kortnummer enda... Vet at vi får en del klær i helga og i påsken, så det er ikke sikkert det trengs noe særlig mer. Men det er så mye fiiiiint!!!!! Hjem tidlig i dag, og har fått en lur på sofaen. Var inne hos sjefen og varslet om mulig sykemelding, og h*n virket veldig interessert i å unngå det. Men jeg vet ikke helt hvordan det kan unngås - er jo ikke så veldig mobil at det gjør noe... Fikk ikke sove skikkelig i natt fordi det var bare vondt uansett hvordan jeg lå, så har vært skikkelig komatroll på jobben i dag. Kjenner at jeg sliter fryktelig med flink-pike-syndromet. Har en flink pike på den ene skulderen og en samvittighetsfull "opp-og-hopp" hurpe på den andre. Så langt har hurpa ledet, men nå tror jeg jammen hun har fått bekkenløsning...!
Lucky? Skrevet 21. mars 2012 #1374 Skrevet 21. mars 2012 Nøstebarn skal sjekkes ut Ikke lett å la være å være flink pike, men noen ganger så må bare kroppen få bestemme... Jeg jobbet 60% de siste ukene mine og angrer nesten på at jeg ikke begynte med det tidligere Var veldig godt med noen dager i uken til å hente seg inn Jeg hadde jo bare meg selv og mannen å tenke på da, men du har jo de to småguttene også, så ikke rart du blir sliten
Selma_ Skrevet 21. mars 2012 #1375 Skrevet 21. mars 2012 Uff, flink-pike-syndromet er neimen ikke lett å overse... Men jobbe kan du gjøre resten av livet!
Mayami Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #1376 Skrevet 22. mars 2012 Lucky og Selma: Nå har jeg endelig tatt til vettet. Tar meg en sykedag i dag og i morgen har jeg fri. Bestiller meg en legetime i dag fornå få gradert sykmelding. Mannen mener jeg skal prøve 50% med en gang, og det er nok lurt. Den flinke piken kommer nok til å lide en del, men jeg tror at det er til det beste. Komntilnden konklusjonen i går at det er ingen som applauderer og berømmer innsatsen uansett, så kronisk bekkenløsning er det ikke verdt! Prøve meg på yoga i kveld...
Miss I.W. Skrevet 22. mars 2012 #1377 Skrevet 22. mars 2012 Høres ut som en god idè, Mayami! Det er ikke et nederlag å ta vare på kroppen din! Du har langt mere enn jobben å ta vare på; tassene og mannen trenger deg også, i tillegg til lillemakrell. Tror det blir godt med langhelg nå!
Selma_ Skrevet 22. mars 2012 #1378 Skrevet 22. mars 2012 Det hørtes lurt ut synes jeg også og god langhelg!!
Mayami Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #1380 Skrevet 22. mars 2012 Så langte veldig godt med langhelg!! Slappet av hele dagen, strikket ferdig et teppe til lillemakrell og bestilt legetime i morgen. Så lenge jeg er i ro går det helt fi t med bekkenet, men med en gang jeg reiser meg opp eller går, blir det vondt igjen. Så det er kon best å holde seg hjemme fra jobb i alle fall! Har også skrevet handleliste til Ikea-tur i helga...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå