Mayami Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #1281 Del Skrevet 17. februar 2012 Hihi... det blir mannen sin oppgave å passe de tror jeg ja - mor har FERIE!! Hadde i utgangspunktet bestemt meg for å ha en dårlig dag i dag, med morgenstress og siste-liten-pakking av ullsokker og plastkopper før jobb. MEN, så kom jeg på jobb, og der på pulten min ventet et digert stykke sjokoladekake og et hyggelig kort fra en elev!! Kjempekoselig! Å, det blir trist å "slutte" her i mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 17. februar 2012 #1282 Del Skrevet 17. februar 2012 Kos deg masse på helgetur! Høres utrolig deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. februar 2012 #1283 Del Skrevet 17. februar 2012 Kos dere masse på fjellet, det hørtes deilig ut Vi er også blitt bedt med på fjellet i vinterferien, men får holde oss hjemme vi Herlig med elever som vet å lyse opp dagen God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #1284 Del Skrevet 17. februar 2012 Kos dere masse på fjellet, det hørtes deilig ut Vi er også blitt bedt med på fjellet i vinterferien, men får holde oss hjemme vi Herlig med elever som vet å lyse opp dagen God tur! Skjønner godt at dere holder dere hjemme! Plutselig bestemmer lillegutt seg for å komme på besøk! Håper han venter litt til da... Ja mine elever er bare de beste altså! Går ikke an å ha en dårlig dag med sånne solstråler rundt omkring! Nå skal jeg ha en kaffekopp og god, deilig kake!! Jeg spiller Mozart på pcen og lillemakrell danser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #1285 Del Skrevet 18. februar 2012 Joho... Hyttetur med svigers, trøtte, kranglete og usikre tasser. Lilletass stod opp kl 5 i dag tidlig, og etter 4 timer i skibakken i dag måtte han legges før middagen var ferdig. Kranglet med broren hele ettermiddagen og sloknet før han var i seng... I tilleg ser det ut tl at jeg har pådratt meg forkjølelse på toppen av halsbrann og bekkeløsning. Hurra for ferie!! Spørs om vi ikke korter ned denne turen med en dag eller to og kommer oss hjem til kjente omgivelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #1286 Del Skrevet 19. februar 2012 I dag sov de heldigvis et par timer lenger enn i går, så tror det går bedre i dag... De er i alle fall i skibakken, og jeg er helt alene "hjemme". Har strikket en pixielue til lillemakrell, i knallgrønn! Den var superenkel og ble ferdig på under to timer. Det var ingen knytesnorer på oppskriften, men jeg tror jeg må lage noen likevel. Kjedelig med lue som sklir ned eller faller av! I går var jeg en tur på shopping sammen med svigermor og hun gikk bananas i babyavdelingen på klesbutikken! Så nå er garderoben snart komplett! Fant hvertfall en kjempesøt helpysj i grått med en gul giraff på! I dag er jeg 23 uker, i følge UL-telling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. februar 2012 #1287 Del Skrevet 19. februar 2012 Godt denne dagen ser ut til å bli bedre enn i går i allefall Nye steder og mye nytt er vel ikke slike barns sterkeste side Så koselig med svigermor som går amokk da! Grå pysj med giraff :klø: Lurer på om ikke det ligger en slik en i kommoden til lillegutt også Fra kappahl? Deilig med strikkeprosjekter som går unna Kos deg med litt alenetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 20. februar 2012 #1288 Del Skrevet 20. februar 2012 Gratulerer med 23 uker Og påfyll i babygarderoben.. Pysjen hørtes veldig søt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #1289 Del Skrevet 20. februar 2012 Den er veldig søt - kan godt hende det er kappahl, lucky! i dag har vi kommet oss hjem, via ammeputebutikk (håper det hjelper på nattesøvn), apotek (antibac, øyebadevann til minstetass m øyebetennelse og hostesaft til storetass m slimhoste) og matbutikk.. Kjempegodt å komme hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 20. februar 2012 #1290 Del Skrevet 20. februar 2012 Borte bra, men hjemme best, er det ikke slik? Grattis med 23 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #1291 Del Skrevet 20. februar 2012 Hjemme definitivt best nå!! Formen til storetass sank gradvis i løpet av dagen, og han la seg kl sju. Minstetass veldig opptatt av å ikke smitte andre med øyebetennelse, ellers i fin form heldigvis.. Jeg har masse halsbrann om dagen. Trodde der bare var søte ting som vaniljeis som gjorde det, men har vitterlig holdt meg unna det uten noen særlig bedring. Hjelper litt å tygge love hearts, men nå begynner jeg å bli kraftig lei!! Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 21. februar 2012 Forfatter #1292 Del Skrevet 21. februar 2012 Nei og nei, så lei jeg er!! Har løpt fram og tilbake med medisiner og mat hele dagen, selv om jeg i grunnen føler meg skikkelig dårlig selv. Mannen har fått manne-influensa igjen - for tredje gang på en mnd, og tassene er akkurat friske nok til å klage og krangle men ikke friske nok til å kaste ut. Burde sikkert synes synd på mannen som er syk, men kjenner at jeg bare er irritert. Vil ut og lufte meg men orker ikke tanken på tiltaket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 21. februar 2012 #1293 Del Skrevet 21. februar 2012 Æsj, så dumt, og så mye sykdom det er hos dere! Unngår du å bli smittet da? Kanskje en natt-tur kan hjelpe, klarne opp hjernen og bedre humøret litt? Manne-influensaen er nok ekstra ille ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 22. februar 2012 #1294 Del Skrevet 22. februar 2012 God bedring i heimen!! Sykdom sucks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #1295 Del Skrevet 22. februar 2012 Takk Selma og Pasjonsblomst! Tror nok vi har fått vår dose for i år på en gang - hÅper i alle fall det! Våknet kl 6 i dag tidlig av at storetass blødde neseblod utover hele badet, så dagen fikk en pangstart med roing av tass, bytting av doruller og vasking av bad.. Er nok ikke meningen at man skal gjøre sånne aktiviteter før dagens første (og eneste) kaffekopp! Håper mannen er bedre i dag, han er den som er verst når det kommer til sykdom!! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke blir smittet, men det er like greit. Kanskje fordi jeg ikke tillater meg selv å kjenne etter...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. februar 2012 #1296 Del Skrevet 22. februar 2012 Dramatisk start på dagen, god bedring i heimen. Mannfluensa er forresten noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. februar 2012 #1297 Del Skrevet 22. februar 2012 Kjedelig start på dagen Håper resten av dagen blir bedre og at huset kvikner til en etter en Syke menn pleier å bli veldig syke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #1298 Del Skrevet 22. februar 2012 Det beste er når de begynner å sammenligne sin influensa med å føde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. februar 2012 #1299 Del Skrevet 22. februar 2012 Det beste er når de begynner å sammenligne sin influensa med å føde... Såpass ja Hadde likt å se en mann føde! De hadde nok dødd ved første ri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. februar 2012 #1300 Del Skrevet 22. februar 2012 Det beste er når de begynner å sammenligne sin influensa med å føde... Djises Håper kjære aldri drar den sammenligningen, da skal han få høre altå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå