Mayami Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #1261 Del Skrevet 12. februar 2012 Nei, det skal ikke være lett det der med telling.. Men det spiller forsåvidt ingen rolle, så lenge lillemakrell kommer ut i tide! Og ikke før! Var på fest i går, men ikke en sånn type fest hvor det er moro med eller uten alkohol, så jeg reiste hjem ganske tidlig. Fortsatt trøtt i dag likevel da! Nå har je fått morsdagspresanger på senga, og ble sendt opp av mannen for å lage frokost.. At dt er morsdag lot ikke til å affisere han i det hele tatt! Skal bli andre boller 8.mars.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. februar 2012 #1262 Del Skrevet 12. februar 2012 Fest i går, jeg gikk til sengs rundt elleve etter å ha tilbragt hele ettermiddagen og kvelden på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #1263 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg hadde egentlgi tenkt å støvsuge, men så ble jeg inspirert av Dreia og registrerte meg på Ravelry... ikke en god ide for ventende husarbeid!! Det er jo så mye fint der!! Tror jeg blir sittende en stund til jeg, før jeg fyrer opp støvsugeren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. februar 2012 #1264 Del Skrevet 12. februar 2012 Sorry... Men husarbeidet forsvinn ikkje. Og det er jo slikt som gutane òg kan gjera. Strikkeoppdrag er vel verre å setja dei til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #1265 Del Skrevet 13. februar 2012 Hehe... Fant igjen husarbeidet ja! Men i dag kom en bok i posten fra hobbybokklubben, norsk småstrikk, så det spørs om det ikke blir litt avsporing fra husarbeid i dag også...! Begybte på en sparkepose i går, i tjukt ullgarn, rød og hvit stripete med hvitt felt m/røde hjerter på midten. Egen design! Hadde bare tødt og hvitt i den type garn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #1266 Del Skrevet 13. februar 2012 Å, og i dag kom klærne ueg bestilte fra Heilt Spesielt!! Kjempefine ting - skal nok bestille mer derfra ja! Noe så bittesmått... Kan ikke se for meg at det kan passe for noen..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. februar 2012 #1267 Del Skrevet 13. februar 2012 Husarbeider drar ingen steder her heller for klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #1268 Del Skrevet 14. februar 2012 I går da jeg kom hjem fra jobb hadde jeg så vondt i bekken at mannen måtte reise og hente tassene. Greide ikke tanken på å gå over den skoleplassen en gang.. Hver gang jeg reiste meg fra sofaen knaket det i korsryggen, og jeg kjente det nedover framsiden av lårene hver gang jeg beveget venstrebeinet.. Kjennes kanskje litt bedre ut i dag, men tar tidlig kveld fra jobben i tilfelle. Må huske å si det til jordmor på neste kontroll.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 14. februar 2012 #1269 Del Skrevet 14. februar 2012 Uff, det hørtes ikke noe godt ut! Pass på deg selv og ta det med ro. Godt at mannen er snill og hjelper til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #1270 Del Skrevet 14. februar 2012 Mannen er snill nesten til det irriterende.. Han pakker meg inn i bomull og kattunger og jeg får ikke gjøre noe som helst. Men i dag er han på jobb, så jeg har støvsugd!! Veldig forsiktig og med rett rygg, for det trengtes så fryktelig!! Jeg har snakket om støvsuging i flere dager uten at han har tatt hintet, så da må man gjøre det selv. Ikke vits å pakke meg inn hvis det resulterer i at ikke noe blir gjort!! Bedre i bekken i dag enn i går, men det er fortsatt absolutt ubehagelig.. Håper yoga hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. februar 2012 #1271 Del Skrevet 15. februar 2012 Uff...det bekkenet hørtes ikke godt ut Vær forsiktig, så får vi håpe behandling hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #1272 Del Skrevet 15. februar 2012 Jaja... Enda en dag humpende rundt omkring.. Bekken i dårlig form igjen i dag, men tydelgvis ikke noe å gjøre med. I tillegg sov je fryktelig dårlig i nat fordi det er sirkus hver gang jeg skal snu meg, og lillemakrell hadde fest hver gang gan merket at jeg var våken. Så nå har jeg sovet en time på sofaen og skal bare sitte her og sløve resten av kvelden. Tror kjære skal få hente dyna mi og lage mat til meg. Også kanskje et fotbad......? Yoga i morgen - det vlir stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. februar 2012 #1273 Del Skrevet 15. februar 2012 Eg seier det berre: Hald deg laaaangt unna støvsugaren om du får vondt i bekkenet. Støvsuging/golvvask og stryking (av alle ting ) var noko av det som gjorde bekkenet verst for min del. Slikt må delegerast til mannfolket. Og om du har mulighet, er bassengtrening heilt supert. Det skal eg gå på frå starten neste gong, har eg bestemt meg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #1274 Del Skrevet 15. februar 2012 Har hørt det med støvsuging, men er så teit og godtroende at jeg tenkte det ikke kunne skade særlig... Der fikk jeg den! Basseng er sikkert godt, men har dessverre ikke mulighet til det. Vi har et massasjebad ute på verandaen, men det er ødelagt akkurat nå. Gleder meg til vi får fikset det!! Det ble litt mye klaging her inne nå ser jeg, men sånn er det vel av og til! gleder meg over ferdigstrikket teppe og sparkepose, innkjøpte og spesialsydde klær og myyye liv i lillemakrell! Skal på slektsbesøk til helga og gleder meg til å vise fram magen! Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 15. februar 2012 #1275 Del Skrevet 15. februar 2012 Eg forstår godt om du klagar, for bekkenvondt er noko HERK! Men hurra for både mykje liv, ferdige strikkeprodukt og klær til mini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. februar 2012 #1276 Del Skrevet 15. februar 2012 Håper bekkenvondtene blir mildere med yoga fol livlig makrell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 15. februar 2012 #1277 Del Skrevet 15. februar 2012 Virker som du har en veldig livlig gutt ja! Jeg kjenner på langt nær så mye.. Kjedelig med bekkenvondter Men du har jo mye bra å glede deg over da Kos deg med å strutte med magen for kjente og ukjente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. februar 2012 #1278 Del Skrevet 16. februar 2012 Absolutt lov å klage litt Vondt bekken er ikke godt! Deilig med lillemakrell med mye liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #1279 Del Skrevet 16. februar 2012 Sur, trøtt og hormonell - eksepsjonelt nærtagende.. Og så fikk jeg ikke til alt på yoga, og da ble jeg bare mer sur!! Jaja.. Stakkars mannen som må plukke opp bitene på slutten av dagen! I morgen reiser vi på fjellet for skikkelig vinterferietur. Hytte, appelsin, kakao og ski i skjønn forening. Håper bare tassene holder seg i noen slunde balanse til vi i alle fall kommer hjem over helga! Får kjøre labge økter med ski og snøaktiviteter, så tenker jeg de blir rolige! Jeg og lillemakrell skal ikke på ski, men vi håper på en solvegg... Og en stor kopp te og et interiørblad! Har også tatt med garn og pinner, så det kan være at jeg stikker innom Ravelry en tur for et nytt prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. februar 2012 #1280 Del Skrevet 17. februar 2012 Høres ut som en deilig helg! Kos deg, og så får mannen passe på slite ut småtassene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå