Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg endelig har bestemt meg for å bestille body og kjole, men jeg har utrolig lyst på bukse også og en heldress ;)

Å, jeg må også bestille heldress!! Det glemte jeg... Får se hvordan det blir først, har jo god tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, jeg må også bestille heldress!! Det glemte jeg... Får se hvordan det blir først, har jo god tid! :)

Blir spennende å se hva som kommer i posten til deg :Nikke: Selv venter jeg litt med å bestille, kanskje over påske ;)

Jeg tror nok det kan drøye litt til med sprell fra lita siden morkaken min ligger på fremre vegg. Lurer på om jeg kjenner henne av og til nå, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig spennende - gleder meg til å se størrelsen på disse bittesmå plaggene! :)

I dag er det yoga, og det er visst fødselsteori, pusting og bekkenbunnstrening i tillegg til yoga, og jeg måtte ha tykke sokker og ekstra fleecejakke! Interessant.. Oppdaterer dere alle etterpå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på gravidyoga! Jeg gikk også på det forrige gang og syns det var avslappende og bra. Jeg tipper at tykke sokker og ekstra fleecejakke er til å brukes på slutten når man bare ligger og slapper av og ikke skal fryse :)

Nå gikk jeg glipp av de siste 2-3 gangene pga at lillegutt måtte ut før tida da, men det blei jo keisersnitt på meg også så jeg fikk ikke bruk for pusteteknikken vi lærte (hadde sett litt rart ut midt under keisersnittet :skratte: )... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... hvis det hadde ligget i underbevisstheten din, slik at du, til tross for narkose, hadde pustet og pest! Det hadde nok vekket oppmerksomhet ja..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på gravidyoga og det var helt ok :) Koselig å treffe andre gravide og deilig med halvannen time til å bare slappe av å ikke tenke på alt annet :)

Ikke vært så veldig flink til å gjøre øvelsene etter kurset, men fikk med en cd som jeg tenkte prøve meg litt på nå som jeg går ut i perm :)

Hvor bestiller du klærne fra?

Lykke til i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å bestille! :) Nå er jeg akkurat ferdig på yoga og det var godt det!! :Nikke: Masse avslappende pusting men også øvelser som gjorde at pulsen steg! Sikker på at jeg blir støl i morgen! En bekjent av meg drev med yoga en stund men hun fikk så vondt i hodet av det at hun måtte slutte. Håper migrenen holder seg unna! Hun som leder det er fysioterapeut, så regner med at hun kan unngå ting som er skadelig! :fnise: Nå må jeg har noe veldig sunt å spise, kjenner jeg..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med yoga, jeg har også vært på trening i dag og jeg hadde energi til å være med nesten hele timen :hoppe: Nesten så jeg tror noe er gale, men det er vel bare det at jeg bikker 19 uker og får mere energi :jepp:

Jeg har ikke helt bestemt meg for hvilke størrelse jeg skal bestille, tenkte 62 først men jeg vil jo bruke det så raskt som mulig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse energi her også i dag, håper det hilder ut dagen!! Jeg tenkte også å bestille stort, men ser for meg at vi får mest besøk med en gang. (lang reisevei og sommerferie). Og da er det jo stas å ha fine klær som passer! Dessute kan jeg jo bare bestille mer! :fnise: Det var dyrt i forhold til Cubus og HM men tilsvarende mye finere. Også er det jonså moro ha noe som ingen andre har! Custom made - akkurat som lillemakrell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var et helt nydelig sett!! :rodmer: Og ja, custom made som lillemakrell :hjerte:

Skulle ønske jeg var like flink å sy som den dama der altså... Skulle vel egentlig ønske at jeg kunne sy.. punktum.. ;)

Så bra med masse energi i dag. Ha en super fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energien holdt nesten ut arbeidsdagen, så nå er det tid for sofa-sliting! Får vel legge noen tasser om en stund, min tur ettersom jeg var på yoga i går.

I morgen er jeg, i følge jordmor, 22 uker på vei! (rart hvordan de aldri blir enige - i følge UL er det ikke før på søndag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se at det går bra med deg, mannen og tassene og ikke minst lillemakrell :fnise: (artig nickname)

Tiden bare flyr! Og når man sitter på sofaen på kvelden med pcen så er det fryktelig lett å bestille noe fint på nettet til de små :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Godt" å se at energien din slapp litt taket utpå dagen i dag, det gjorde nemlig min også ;) Jeg har sovet noen timer på sofaen nå, og er nesten klar for å legge meg for natten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Mayami! Du virker sprudlende for tiden :jepp::tommelsmil:

Og så er du jo så langt på vei at jeg føler du snart er fødeklar :fnise: hehe, kanskje ikke helt fødeklar da, men du havner hvertfall lenger og lenger foran meg føles det som! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er jeg, i følge jordmor, 22 uker på vei! (rart hvordan de aldri blir enige - i følge UL er det ikke før på søndag...)

Reknar jordmor svangerskapet som 40+3, mens du/UL-folka reknar det som 40+2, kanskje? :vetikke: Eller blir det motsatt? :klo: *helgehjerne*

Uansett er det (snart) tid for å :hoppe: litt for 22 veker! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL-jordmora mi sa at de regner 40+3 på sykehuset, mens "vanlig" jordmor teller ofte 40+2.. Aner ikke hvorfor de ikke bare kan telle samme men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...