Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er sikker på at vi får fine liv sammen og at småttisene kommer til å forandre verden på sin måte. Og mest sannsynlig til det bedre. :rodmer: Bare for oss å gi dem verktøyene til det! ;)

:klemmer:

Takk, Missiw! :klemmer: Det er klart det går bra til slutt, det er bare det at han er liksom så trygg der inne, og når han kommer ut så er det ikke alltid jeg kan passe på han og beskytte han.. Men jeg regner med at jeg tenker annerledes om en 15 ukers tid! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Halvveis alt jo!! :hakeslepp:

Tida flyr! Nå kan man liksom begynne å telle nedover igjen.. (20 uker igjen - 19 - 18 - 17...) ;)

• Liker 1
Skrevet

Godt poeng Selma - hadde ikke tenkt på det! :)

Skrevet

Gratulerer med ein frisk, fin, liten gut i magen. Kan tenka meg at tassane synst det blir artig med ein lillebror. :rodmer:

Og du er jo allerede halvvegs! Dette svangerskapet flyyyyyr jo unna! :daane:

:strix:

Skrevet

Slitsom dag! Kjære er syk, så jeg må gjøre alt hjemme med tasser, skole/barnehage, kjøring til musikkskole, lage middag, lage kveldsmat, dusjing x2 med tilhørende legging... Og lekser da... I tillegg til jobb selvfølgelig! Tror nok ikke jeg skal bli alenemor - all ære til dem!! Gleder meg til han blir frisk igjen...!

Lillegutt har vært veldig aktiv det siste døgnet og i går kveld da mannen smurte strekkmerkekrem på magen min (ikke for syk til det heldigvis) sparket han så hardt at til og med mannen kjente det! Koselig!! :)

Skrevet

Håper din kjære blir raskt frisk :klem:

Så koselig at han fikk kjenne spark på utsiden :hjerte:

Skrevet

I dag er det en flott dag, og her sitter jeg. På jobb. Jaja... får kanskje prøve å dille litt rundt i hagen i ettermiddag, hvis jeg får tid! Må rydde opp drivhuset etter jule-stormen. Kjære er fortsatt syk, men ser ut til å være på bedringens vei, heldigvis. Ingen er så syk som en mann med influensa!! Hehe... jeg foreslo i går at han har sympatismerter med meg, siden han er kvalm og har vondt i rygg og muskler! :fnise: Det er bare det at han blir tynnere mens jeg blir...ja... rund og trivelig...!

Mer energi i dag, men gleder meg til å komme hjem i kveld!

Skrevet

Bra at du har energi selv om du er på jobb! Jeg sitter også på jobb, gjesper i vei ;)

Skrevet

Snart helg! :hoppe: I morgen er det en uke siden UL, og heg har godt og vel vennnet meg il tanken på at det er en loten fyr inni der. Gleder meg bare til han kommer ut!!! Han er i alle fall iherdig i forsøket på å bryte seg ut - har sparket og slått hele dagen! Sommerbristeppet er straks ferdig, så nå trenger jeg et knytt prosjekt. I morgen får vi besøk av lille nevø med mor og far, så da regner jeg med det kommer noen ideer og litt inspirasjon! :)

Nå er det snart sengetid kjenner jeg - har blitt altfor mange sene kvelder denne uka...

Skrevet

Så herlig at det er en liten tass i magen din også da :hjerte: Godt å få bekreftet at alt er som det skal med disse små ;)

Herlig med gode spark til både deg og mannen, kommer virkelig til å savne de sparkene jeg tror jeg :hjerte:

Tenker tassene synes det er stas at det kommer en lillebror :)

Skrevet

Så herlig med boksing og sparking. Det er ein utrulig fin måte å bli kjent på. :rodmer:

Har tassane fått "helsa på" lillebror ennå eller vil han berre sparka ho mor?

Skrevet

Tassene har ikke fått hilst på enda, han er faktisk lite aktiv på ettermiddag/kveld når de er oppe (kanskje fordi jeg ikke sitter stille mer enn 3sek mens de er våkne). Men det varer nok ikke lenge. De gleder seg masse til å få en lillebror, lilletass snakker visst ikke om noe annet på barnehagen, i følge de ansatte! Storetass er mindre interessert til hverdags - mye annet å fokusere på - men klapper god natt til magen (tidligere flesket!) hver kveld. Det er vedlig koselig å bli sparket fra innsiden, men også litt overraskende av og til! Hoppet i stolen på møte i dag, fikk en skikkelig lusing rett under navlen! :fnise:

Skrevet

Godt med helg og besøk av lille nevø! Har kost oss i dag alle sammen og han har blitt så flink til å gå! Men det betyr jo at både Mamma og alle vi andre må følge etter da... Kattene her i huset er helt forstyrret, for de får ikke ligge i fred og sove på golvet slik som de bruker å gjøre! :fnise:

Har veldig lyst til å shoppe til lille makrell, men vet liksom ikke hvor jeg skal starte... Vil at det første plagget jeg kjøper skal være noe fin og spesielt som vi kan spare på, og jeg har liksom aldri tid til å vandre rundt og se! Blir til at jeg ser på nett, og der er det jo en uungel av fine ting... Luksusproblem...!

Skrevet

Nettet er skummelt ja! Er så utrolig mye fint! Også så lett det er å bare trykke på en knapp og bestille :fnise:

Virker som helgen din så langt har vært fin, med nevøbesøk og alt! Da får du øvd deg på den slitsomme perioden hvor de er overalt og får tak i allting ;)

Skrevet

Nettet er skummelt ja! Er så utrolig mye fint! Også så lett det er å bare trykke på en knapp og bestille :fnise:

Virker som helgen din så langt har vært fin, med nevøbesøk og alt! Da får du øvd deg på den slitsomme perioden hvor de er overalt og får tak i allting ;)

Drømte om babyklær hele natta (kjentes det ut som i alle fall)!! Ikke bra å se på sånne blogger før man sovner... :fnise: Lille nevø er veldig aktiv, men jeg føler at foreldrene også kanskje er litt vel opptatte av å passe på?! Går det an?! Hvis han detter (har jo akkurat lært å gå, derfor mye detting) kommer de løpende begge to og lager et veldig oppstyr. Forstår ikke at de orker, og tror ikke de kommer til å fortsette slik! Men, men... deres liv - deres barn!

I går kommuniserte jeg med lillemakrell! :rodmer: Dyttet på klumpen i en bestemt rytme, og da jeg sluttet sparket han. Da gjorde jeg det igjen, og da jeg sluttet, sparket han igjen! Slik drev vi på i 20 minutter før han tydeligvis ble sliten og sovnet! Koselig!!

Skrevet

Godt å høre at det er flere som drømmer om babyklær :fnise:

Så koselig å kommunisere med den lille! Synes det er en helt utrolig deilig følelse når de gir tilbakemelding på at de er der inne og har det bra. Kunne sikkert ligget i timevis og bare kjent på bevegelsene :rodmer:

Skrevet

I går kommuniserte jeg med lillemakrell! :rodmer: Dyttet på klumpen i en bestemt rytme, og da jeg sluttet sparket han. Da gjorde jeg det igjen, og da jeg sluttet, sparket han igjen! Slik drev vi på i 20 minutter før han tydeligvis ble sliten og sovnet! Koselig!!

Så herlig! :hjerte:

Skrevet

Gleder meg til jeg kan konkludere med lita på den måten :Nikke:

Håper du får en fin dag :klem:

Skrevet

Så herlig kommunikasjon med lillemakrell :hjerte: Veldig morsomt når man får svar på dytting av magen :)

Mye fine klær, så ikke lett å holde seg i skinnet :sjenert: Tror jeg hadde funnet mye mer om det hadde vært jente, så kanskje greit at det er gutt :fnise:

Skrevet

Det er jo massevis av fine klær for gutter, og heg synes det er vel mye rosa til jenter. Ikke mange gode alternativ, mener jeg! Skal i alle fall bestille fra den bloggen, kanskje et "hentesett" med bukse, body og lue? Hmmm... På tur til jordmor nå, skal vel måles og veies!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...