Mayami Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #1183 Skrevet 27. januar 2012 Koste meg masse med UL jeg! Alt var fint og terminen ble flyttet fram (så nå er jeg visst 19+5 i stedet for 19+0 som jeg trodde!) - og det bliiiiir........................... en............................ Må finne fram igjen tippelista og finne ut hvem den ene var som tippet ritkig! dårlig hukommelse-- Han lå sammenkrøllet med ryggen til, og nektet å vise ansiktet, så bildene ble ikke så bra. Men det gjør ingenting, for han er frisk og rask og sprellete, og det er alt som teller!
Selma_ Skrevet 27. januar 2012 #1184 Skrevet 27. januar 2012 Gratulerer så masse med gutt!!! Og enda bedre at alt så bra ut, og du ble flyttet fram hva er termin da? Sikkert gøy for tassene med en "lillebror" som de kan herje med Du er den første jeg har tippet feil på.. Lykken har snudd.. Og du raser fra meg!! Da er du jo en uke lenger enn meg! Straks halvveis er du også! wow!
Mayami Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #1185 Skrevet 27. januar 2012 Hehe... veldig greit å bli flyttet så mye i riktig retning! Ny termin er 20.juni, men regner med at jeg går over tiden. Det har i alle fall Mamma gjort i alle sine svangerskap, og det er vel ganske vanlig for førstegangs også. Skal snakke med tassene når de kommer hjem i ettermiddag - regner med at det blir stas! Får bare håpe de ikke ser det som en "trussel" da...
honning Skrevet 27. januar 2012 #1186 Skrevet 27. januar 2012 Gratulerer med gutt!!! :strix: Så deilig å få bekrefta at alt er som det skal, og da er det ikke nøye at dere ikke fikk sett han så godt Guttene kommer helt sikkert til å syntes at det er bare stas!
Haley Skrevet 27. januar 2012 #1187 Skrevet 27. januar 2012 Sniker meg inn her og hilser på! Gratulerer med en liten gutt i magen! Ser at vi har samme termindato
Mayami Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #1188 Skrevet 27. januar 2012 Oi, det var moro! Må ta meg en tur inn på din dagbok så du kommer med på mine innlegg da...!
Pasjonsblomst Skrevet 27. januar 2012 #1189 Skrevet 27. januar 2012 Gratulerer med den friske tassen i magen herlig å se! Guttene blir nok helst glade, tror du ikke?
pusilus Skrevet 27. januar 2012 #1190 Skrevet 27. januar 2012 Gratulerer med en frisk gutt i magen Mayami *leter etter tippelisten for å se hva det var jeg tippet på deg* Tror det var gutt på Selma og jente på deg :gjeiper:
Mayami Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #1191 Skrevet 27. januar 2012 Det var bare Alabama som tippet riktig hos meg! Alle andre trodde, som meg at det ble jente. Jaja, han er frisk og fin, så da får jeg heller få meg en feminin hobby! Kanskje hardangersøm?
Gjest Alabama Skrevet 27. januar 2012 #1192 Skrevet 27. januar 2012 Hurra for en liten gutt! (Og hurra for at tippelykken min har snudd igjen etter to bommerter.. )
Selma_ Skrevet 27. januar 2012 #1193 Skrevet 27. januar 2012 Det var bare Alabama som tippet riktig hos meg! Alle andre trodde, som meg at det ble jente. Jaja, han er frisk og fin, så da får jeg heller få meg en feminin hobby! Kanskje hardangersøm? Det kan jo hende at sønnen din vil begynne på riding eller ballett.. Hvis ikke får du bare skaffe deg en feminin hobby ja!
Mayami Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #1194 Skrevet 27. januar 2012 Hurra for en liten gutt! (Og hurra for at tippelykken min har snudd igjen etter to bommerter.. ) Gratulerer!! Det kan jo hende at sønnen din vil begynne på riding eller ballett.. Hvis ikke får du bare skaffe deg en feminin hobby ja! Ja, det kan jo godt hende! Jeg kan godt kjøre til ridning eller ballett jeg, så lenge han blir fornøyd!
Mayami Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #1195 Skrevet 29. januar 2012 For en kjempefin dag!!! I dag må jeg ut og gå tur - det er jo strålende sol! Men først frokost... Knerten har vært fryktelig aktiv i går kveld, i natt og i dag tidlig. Skikkelig makrell-sprell!
Mayami Skrevet 29. januar 2012 Forfatter #1196 Skrevet 29. januar 2012 20 uker!!! Tidenes korteste uke - ropte hurra for 19 uker for bare to dager siden! Tenk hvis resten av tiden kunne gå like fort! Håper lillegutt holder seg inne en stund til da..
Pasjonsblomst Skrevet 30. januar 2012 #1197 Skrevet 30. januar 2012 Hurra for 20 uker.. halvveis mot målet! Tida flyr! Klart gutten holder seg inne, han koser seg jo sånn inni magen din
Mayami Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #1198 Skrevet 30. januar 2012 Klart gutten holder seg inne, han koser seg jo sånn inni magen din Det så virkelig slik ut på UL! Lå sammenkrøllet med den ene armen under hodet (veldig likt slik jeg bruker å ligge om natta!) og vinket med den andre (det gjør jeg IKKE om natta!).. Det slo meg da jeg så nyhetene her en dag at jeg nesten skulle ønske han bare kunne være inni der, så han slipper å forholde seg til denne til tider kalde verden, men det gikk over! Ha en fin dag!
Miss I.W. Skrevet 30. januar 2012 #1199 Skrevet 30. januar 2012 Grattis med en liten og frisk gutt i magen! Og ikke minst et stort for et du allerede er halvveis! Klart han vil holde seg i magen i enda mange uker! Jeg tenker også innimellom på hvorfor vi setter barn til i denne, til tider, grusomme verden. Men det går da ikke an å tenke sånn! Jeg er sikker på at vi får fine liv sammen og at småttisene kommer til å forandre verden på sin måte. Og mest sannsynlig til det bedre. Bare for oss å gi dem verktøyene til det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå