Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, var ikke noe særlig det der.. Håper ikke det kommer igjen!

Har ikke ropt så veldig høyt om bevegelser, fordi jeg ikke helt har vært sikker på at det er det det er, men nå tror jeg at jeg er sikker! Greier å "provosere det fram" med kald drikke (den første form for kommunikasjon!!) og kjenner at det er et mønster i når det rører på seg! Må nok få se det på UL først, før jeg er helthelthelt sikker! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting er som gode, små spark frå mageboaren. Det er det desidert beste med heile graviditeten, spør du meg! :rodmer:

Skrevet

Har så langt vært høydepunktet ja - kanskje med unntak av hjerteslag på tidlig UL! Ellers er det nok mye dritt med å være gravid, men jeg regner med at det er verdt det!

Vært en tur på babybutikk i dag og sett på vogner! Har falt for TFK joggster twist. Den var mindre enn jeg hadde sett for meg og nesten like lett som Emmaljunga city cross. Og mye mindre enn den sammenlagt. Og store, gode lufthjul, og håndbrems for alle bakkene vi har! Og masse fine farger! <3 I'm sold!

Skrevet

Babyspark :hjerte: Gleder meg til å kjenne jeg også :)

Skrevet (endret)

Usj for en ekkel opplevelse :( Håper du slipper unna fler av den...

Deilig å ha bestemt seg for vogn da, de vognene er fine :Nikke:

Herlig med spark :hjerte: Elsker late morgener hvor jeg bare kan ligge i senga å kose med spark og bevegelse fra lillegutt :rodme:

Endret av Lucky?
Skrevet

Snakket med venninne på tlf i går og hun har hatt en SA... så nå ble jeg plutselig mer nervøs for UL på fredag (fortsatt uten grunn) - har ikke kjent så mye sprelling i går kveld/i dag tidlig, men har tatt meg dagens kaffekopp, så det kan hende hn våkner! Det er jo ikke meningen man skal kjenne liv hver dag heller i uke 18, så det er jo helteit å bekymre seg.. men har liksom blitt vant til disse boble-greiene da! (Er hjemme i dag med minstetass som er full av gørr, så det kan jo hende at jeg vanligvis ikke har tid til å kjenne etter på denne tiden på døgnet, og at det er derfor det er stille!)

Skrevet

Herlig med spark :hjerte: Elsker late morgener hvor jeg bare kan ligge i senga å kose med spark og bevegelse fra lillegutt :rodme:

Å, skulle gjerne hatt noen sånne morgener litt oftere jeg også! :)

Glemte å si at vi får levert ny sofa i dag!!!! :hoppe::hoppe: Ut med den gamle, flekkete, hullete, ekle, altfor lille saken og inn med ny, stor, fresh og mye sofa med plass til hele familien! :)

Skrevet

Så deilig med ny sofa :tommelsmil:

Man blir rett og slett helt tullete av å gå å kjenne etter spark :sjenert: Har hatt så mange dager som jeg rett og slett ikke har klart å konsentrere meg på jobben fordi jeg ikke har kjent noe til lillegutt.....men når jeg kommer hjem å får slappet av, så spreller han som bare det... Har jo sånn doppler også og den har vært gull å ha for meg i allefall :Nikke:

God bedring til lilletass :klemmer:

Skrevet

Uff, er trist med sa :( men det skjer ikke med deg, du er jo så langt på vei! :)

Får håpe sprellene kommer tilbake snart, men er som du sier, men trenger ikke å kjenne det hver dag i uke 18! Jeg kjenner fremdeles ingenting tydelig....

Skrevet

Nå tror jeg jammen hn har våknet igjen! Det dunker i alle fall litt inni der! :rodmer: Må ikke forsvinne sånn en annen dag jeg har fri og kan kjenne etter :kjefte:

Gjest Alabama
Skrevet

De første ukene kjente jeg bare bevegelse mens jeg lå på sofaen på kvelden eller når jeg gikk til sengs. Det er fortsatt sånn at jeg kjenner lite bevegelse på dagtid. :Nikke:

Helt rart med babyspark! :rodmer:

Skrevet

Babyspark i magen er absolutt det beste med graviditeten ja :rodmer: Så herlig at du har begynt å kjenne det ganske tydelig nå, og det blir bare mer og mer framover nå ;)

Ha en fin kveld :klem:

Skrevet

UL i morgen!! Etter å ha lest hos Selma har jeg begynt å roe meg ned litt, men er fortsatt ganske nervøs.. Lille person har i alle fall begynt å ta igjen for et par rolige dager, og i går kveld tok det av etter jeg hadde lagt meg. Hn sprellet så pass hardt at jeg skvatt! Mannen påstod at han også kjente det den gangen det var hardest - vet ikke om det var mer ønsketenkning, men jeg kjente det i alle fall godt på innsiden! Det er i grunnen helt greit å være litt trøtt i dag tidlig på grunn av noe sånt! :rodmer:

Skrevet

Takk Honning! :)

I dag var det flere som spurte på jobben - observant gjeng du! En kollega som har visst det en stund lurte på om jeg var sikker p at det ikke er to inni der... Hehe... Må si tanken har slått meg - men de fant vare en på UL i uke 7... Kanskje fordi han ikke så etter to...? Men jeg har nok fått mer mage enn mange på 19uker, så vi får se i morgen! :) Har i alle fall jente-følelse, så da bli det vel gutt på meg også, som de fleste andre jeg kjenner!

Skrevet

Lykke til på UL. Eg gleder meg til å høyra korleis det står til, og forhåpentligvis kven som er der inne. :rodmer:

Skrevet

Lykke til på UL. Eg gleder meg til å høyra korleis det står til, og forhåpentligvis kven som er der inne. :rodmer:

Takk - det gjør jeg også! :klem:

Skrevet

Takk Honning! :)

I dag var det flere som spurte på jobben - observant gjeng du! En kollega som har visst det en stund lurte på om jeg var sikker p at det ikke er to inni der... Hehe... Må si tanken har slått meg - men de fant vare en på UL i uke 7... Kanskje fordi han ikke så etter to...? Men jeg har nok fått mer mage enn mange på 19uker, så vi får se i morgen! :) Har i alle fall jente-følelse, så da bli det vel gutt på meg også, som de fleste andre jeg kjenner!

Heldig du er som har synlig mage!! :rodmer:

Her er fremdeles kommentarene "seriøst, sikker på at du er såå langt på vei som du sier?! tror jeg ikke noe på..". Så nå håper jeg det snart kommer en fin og stor kul! :)

Blir spennende med ul-en din i morgen! Masse lykke til!! Nyt hvert sekund :jepp: Jeg tipper jo også jente på deg, og hittil har jeg tippet riktig på alle! Så kanskje magefølelsen din stemmer? :) Gleder meg til å høre (lese)!

(Og lykke til med å sovne i kveld.. :fnise: )

Skrevet

Sovne ja... Ingen suksess så langt, selv om jeg har prøvd. Kanskje en ide å legge igjen mobilen på stua så jeg slipper unna KG?? :fnise: Har troen på morgendagen, og er glad for at det er så tidlig på dagen! Har bestemt meg for å gå på shopping hvis vi finner ut kjønn... :)

Prøver igjen å sove... :natti:

Skrevet

Masse lykke til i morgen! Håper du får sove snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...