Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig fornøyd altså!! Så organisert som denne veska har jeg aldri vært før, men nå ser det ikke ut til at jeg slipper unna! Dessuten har vi etter mye googling bestemt oss for en vogn som ser perfekt ut for oss, nemlig ABC Cobra Design! Testvinner, masse fornøyde kommentarer og dessuten veldig kul!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy at shoppingen er i gang :strix:

Ikke lett å ha troen på at graviditeten skal gå bra nei, kjenner meg igjen der....har jo fremdeles ikke troen på at det skal komme en liten levende tass ut :sjenert:

Kjempefin vogn :Nikke:

Ha en fin søndag!

Skrevet

Artig at du har funnet litt babyting! Og så deilig å ha bestemt seg for vogn :) må vel begynne vognjakten snart selv, men aner ikke hvor jeg skal begynne.. ;)

Skrevet

Grattis med stelleveske og vognvalg :tommel: Det er godt med det som er unnagjort ;)

Skrevet

Ikke lett å holde seg positiv hele tiden nei, men litt shopping hjelper alltid! Lucky: Det er jo reltaivt stor sjanse for at det skal komme ut en levende tass hos deg - det er jo rett rundt hjørnet!! :hoppe:

Veldig fornøyd med vognvalg også. Kan nesten ikke vente til jeg får trille den rundt i boligfeltet!! :fnise: Bør vel helst være noen nedi der også, i tilfelle naboer vil kikke oppi...

Gjest Alabama
Skrevet

Babyshopping er så gøy!! :smilbla:

Så bra at vogna er i boks! :tommel:

Skrevet

Hver mandag tenker jeg det samme: at nå må jeg se å få jobbe litt redusert... Men når mandagen er over og resten av uka går fint, er det glemt - helt til neste mandag... Grusom dag, masse undervisning og møter og styr. Sjefer som vil at je skal reise både hit og dit, gjerne samtidig. Tenker at nå må jeg begynne å sette ned foten. Har to sprellemenner hjemme som trenger tid og omsorg, i tillegg til knøttet i magen. Også mannen da... Hadde vært så godt å hatt fri på mandag, så heg kunne sluppet å ligge vannrett ig sløv hele kvelden... Men, har jo ingen annen grunn enn at jeg er sliten da - er det nok??

Skrevet

Det er vel god nok grunn å redusere stillingen hvis du føler deg så sliten at du er redd det går ut over lille i magen og din egen helse.. :) Det må du nesten føle på selv. Men er ofte bedre å redusere stillingen litt tidlig, enn å vente helt til du går på en smell..!

Gjest Alabama
Skrevet

Du har krav på tilrettelegging på jobben som gravid. Ville sagt ifra at du trenger å ta det litt med ro på jobb fremover for å kunne holde ut lengst mulig. :Nikke: Det er nok sjefen også interessert i!

Skrevet

Hehe.. Tror nok h*n også er interessert i det ja! Får snakke med dem i dag... Ikke bra med de mandagene altså! De turene det var snakk om må nok bare pålegges noen andre i alle fall!

Drømmer så masse rart og grusomt for tiden! Lurer på om jeg må slutte å se krim på tv, for da tilbringer jeg hele natten som gissel... Huffamei!! :fnise:

Skrevet

Lykke til med prat med sjefene i dag. Det er lurt å trappe ned litt ja, man skal ikke slite seg totalt ut når man er gravid. Er viktig å tenke på segselv og sin egen og babyens helse :Nikke:

Hehe, hadde selv en drøm i helga om at mannen min hadde vært utro mot meg i fjor, og da han fortalte det til meg nå så satt han bare og gliste mens han fortalte det... Kanskje jeg må slutte å se Mad Men? :fnise:

:klemmer:

Skrevet

Haha!! Utrolig hvor mye hjernen tar opp av unødvendig informasjon fra sånne dumme serier! :fnise: Bra det er over når man våkner da!

Skrevet

Snakket med sjefen og får sannsynligvis flyttet en av timene på mandag til en annen dag! Så får jeg i alle fall et pustehull på mandagene! :) Kanskje jeg slipper å sykemelde meg da... :sjenert:

Skrevet

Bra med litt pustehull i timeplanen :tommelopp:

Skrevet

Har friiiiii i dag!!!!!!!! Fantastisk! Har ikke sovet så godt på det jeg kan huske (prøvde trikset med pute mellom knærne - funker veldig bra!!) og stod ikke opp før etter kl 10... :sjokkert: Ingen planer for dagen annet enn å planlegge bursdag for storetass og kanskje treffe venninne på kafe. Må innom dyrebutikk og fylle opp kattemat-lageret før de oppdager at det er tomt! Sultne katter er FARLIG!!

Skrevet

Så godt at du får litt tilrettelegging! Håper det hjelper med pustehullet :)

Nyt fridagen din! Digg å sove lenge, det har ikke jeg gjort på mange uker. Våkner rundt kl 6-7 av at jeg må tisse, og så får jeg ikke sove igjen, hverdag som helg..

Har bekkenproblemet blitt stort? :S

Skrevet

Har bekkenproblemet blitt stort? :S

Nei, det har heldigvis ikke vokst noe særlig, men det hender at det røsker til hvis jeg ikke passer meg. Spesielt hvis jeg har sittet stille en stund og reiser meg opp. Satser på at jeg ikke utvikler seg videre! :) Pute var bra, bekkenproblem eller ikke, får jeg har en tendens til å velte meg over på magen når jeg sover, og i det siste er ikke det særlig behagelig! Med pute ble det mer stabilt!

Hmmm... kanskje jeg skal ut på en ekspedisjon i regnet og hente posten..? ;)

Skrevet

har opptil 3 puter i senga jeg, mellom knærne, under magen og varmepute på korsrygg eller hvor det måtte trengs ;)

Puteguri :gjeiper:

Skrevet

har opptil 3 puter i senga jeg, mellom knærne, under magen og varmepute på korsrygg eller hvor det måtte trengs ;)

Puteguri :gjeiper:

Hehe... høres veldig godt ut, men tror mannen ville protestert! Ellers måtte vi kjøpt mye større seng! :fnise:

Skrevet

Magesover du også ja ;) Ikke akkurat behagelig å komme over på magen for tiden nei. Jeg kjøpte meg ammepute i går i håp om at det skulle hjelpe på bedre søvn, det hjalp litt men liggestillingen min ble i alle fall mye bedre :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...