Mayami Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1101 Skrevet 7. januar 2012 Alabama: Da må jeg i så fall få meg et veldig privat, rosa jenterom et sted, for å aklimatisere meg avogtil!
Gjest Alabama Skrevet 7. januar 2012 #1102 Skrevet 7. januar 2012 Alabama: Da må jeg i så fall få meg et veldig privat, rosa jenterom et sted, for å aklimatisere meg avogtil!
Mayami Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1103 Skrevet 7. januar 2012 Alabama: Da må jeg i så fall få meg et veldig privat, rosa jenterom et sted, for å aklimatisere meg avogtil!
dreia Skrevet 7. januar 2012 #1104 Skrevet 7. januar 2012 Definitivt ei lita tulle. Jente Lucky? dreia Gutt Alabama
Selma_ Skrevet 7. januar 2012 #1105 Skrevet 7. januar 2012 Jippi, tippeliste! :D Jente Lucky? dreia Selma_ Gutt Alabama
Mayami Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #1106 Skrevet 8. januar 2012 Så er det søndag, og strålende vær! Mannen dro avgårde med tasser og en tassekompis til skibakken tidlig i dag før jeg våknet, så nå har jeg hele dagen for meg selv! Har lyst til å gå meg en tur med den stakkars, understimulerte hunden vår, men vet ikke om det er så lurt.. Lurer på om jeg begynner å kjenne bekkenløsning, særlig når jeg går sånn forsiktig og anspent på glatt føre.. Kjenner det med en gang hvis jeg ligger på ryggen og løfter strake bein, eller hvis jeg snur meg i senga uten å ha beina helt samlet. Tror keg skal være litt forsiktig... Men kanskje en bitteliten tur i finværet...? Sola er neten synlig over fjellet igjen, har vært borte siden midten av november. Kommer vel ikke helt inn i stua før om 3 uker, hvis vi får en pause i regnværet i de tider!
Lucky? Skrevet 8. januar 2012 #1107 Skrevet 8. januar 2012 Så deilig med hele dagen for deg selv da Kjedelig med bekkenvondter...har det bare litt sånn innimellom jeg da, så klarer ikke helt finne grunnen til det.... Men men....er jo noe som må flyttes på nedi der, så ikke rart det blir litt smerter Ha en fin dag
Mayami Skrevet 9. januar 2012 Forfatter #1108 Skrevet 9. januar 2012 Slappet av skikkelig bra i går, men var fortsatt utkjørt da kvelden kom! Jaja... begynner å bli vant med å være trøtt! Lang og travel dag på jobben i dag, masse møtevirksomhet og styr. Jeg stresser ikke, men fikk ikke tid til ordentlig lunsjpause og sånt. Veldig dumt, men... Blir nok bedre i morgen! Har så smått begynt å tenke på vogn til magetassen, og lurer på om det er best med en med 4 hjul. Tror på en måte det er lurt med svingbare forhjul, men jeg er ikke det største shopping-dyret her i verden, så det blir nok lite manøvrering rundt klesstativ! Mer forsering av humpete grusveier.. Vi har stor bil, stort hus og ingen trapper (før vi kommer inn), så tenker at det er viktigere med en stabil og ikke-veltende vogn enn en som tar lite plass.. Emmaljunga city cross kanskje...? Du verden for en jungel...!
pusilus Skrevet 9. januar 2012 #1109 Skrevet 9. januar 2012 Tippeliste Jente Lucky? dreia Selma_ pusilus Gutt Alabama
pusilus Skrevet 9. januar 2012 #1110 Skrevet 9. januar 2012 Vognjungelen ja Her er det simo kombi som står øverst fordi ei venninne med nyfødt har den
Mayami Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #1111 Skrevet 10. januar 2012 Skal jeg tenke sånn ender jeg opp med en tfk - mange fornøyde venninner! Men har fått det for meg at den er litt ustabil, og etter 4 år med prøving og (forhåpentligvis) 9mnd med svangerskap skal klumpen ha det aller beste og aller tryggeste! Hjemme en snartur nå før ueg skal ut og hente tassene på skole/barnehage - spaghetti til middag, tror jeg!
Mayami Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #1112 Skrevet 10. januar 2012 Huff... Lurer på når jeg skal bli helt og fullt optimist om denne graviditeten.. Det er veldig vanskelig å tro at dette her skal gå bra, når vi har opplevd så mange skuffelser.. Har ingenting å klage på, masse fine symptomer, en liten mage, ingen ukjente eller skremmende smerter, så det er ganske så irrasjonelt. Men ikke desto mer irriterende!! Skulle ønske jeg bare kunne glede meg! På en annen side, man slutter vel ikke å bekymre seg når h*n er ute heller, så det er nok bare å venne seg til. I natt drømte jeg at vi hadde fått en liten jente, og en dag etter fødselen reiste vi bort på helgetur. Uten henne! Hun var igjen hjemme sammen med kattene!! Jeg kjente i hele meg at det var feil og hadde utrolig dårlig samvittighet da jeg våknet!! Lå en stund og bare klappet på klumpen (som ironisk nok ikke er barnet, men livmora) og lovet at jeg ikke skulle forlate henne noen gang.. Huff, det var ekkelt!!
Mayami Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #1113 Skrevet 12. januar 2012 I dag har jeg hatt en veldig koselig dag! Venninne ringte da jeg var på jobb og inviterte på kafetur, og plutselig var vi tre stykker rundt et bord! Masse skravling og babyprat! Sliten og trøtt nå, klar for helg en dag før tiden. Skulle ønske jeg hadde fri på fredagene... men, får henge i stroppen - på lørdag skal jeg og mannen koooooose oss på hotell mens tassene er borte på besøk! Men først skal vi på januarsalg og prøve sofa og se på babyutstyr (visstnok et ubeskrivelig salg på en babybutikk, mulig vi må risikere en jinx eller to!)...
dreia Skrevet 12. januar 2012 #1114 Skrevet 12. januar 2012 Så herlig med kjærestehelg! Og koselig å sjå på babyutstyr. Men eg skjønar godt redselen for å jinxa det heile. Me venta leeeenge med innkjøpa sjølv...
Selma_ Skrevet 13. januar 2012 #1115 Skrevet 13. januar 2012 Håper du får en fin og avslappende helg! Og at du finner noe fint babyutstyr
Mayami Skrevet 13. januar 2012 Forfatter #1118 Skrevet 13. januar 2012 Rakk ikke babybutikken før stengetid i dag, meb tar det i morgen! Da skal vi også bestille oss sofa - ser ut til å bli en fin dag! Kjempegodt å ha det stille i huset, i alle fall når vi vet at tassene har det helt topp der de er! Gledet seg masse til helgetur, og kommer nok hjem med masse å fortelle på søndag! Nå altfor sen leggetid igjen.....
Mayami Skrevet 14. januar 2012 Forfatter #1119 Skrevet 14. januar 2012 Da har jeg kjøpt stelleveske på halv pris!! Koselig med første baby-ting...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå