dreia Skrevet 31. desember 2011 #1081 Del Skrevet 31. desember 2011 Gratulerer, tante! Og godt nyttår! 2012 blir DITT år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. januar 2012 #1082 Del Skrevet 1. januar 2012 Gratulerer som tante, herlig Godt nytt år til deg og familien, tenk i år skal du bli mamma på ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #1083 Del Skrevet 2. januar 2012 Gratulerer som tante, herlig Godt nytt år til deg og familien, tenk i år skal du bli mamma på ordentlig Ja, tenk! Mamma på ordentlig!! Var innom og kikket på vidunderet av et tantebarn i går - veldig fin altså!! Og så bitte liten (selv om han var helt normal i størrelsen). Han lå liksom krøllet sammen og var ikke tyngre enn en liten katt! Litt dårlig sammenligningsgrunnlag ja...! Nei, det blir stas hvis alt går bra helt til juni her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #1084 Del Skrevet 2. januar 2012 Gratulerer, tante! Og godt nyttår! 2012 blir DITT år! Takk, Dreia!! Ser lovende ut i 2012 så langt! Godt nyttår til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #1085 Del Skrevet 3. januar 2012 Nå har vi fortalt tassene, og så langt ser det ut til at de synes det er moro! Blir sikkert stas med baby! Har gitt opp store gensere og slakke bukser på jobb, så nå viser jeg fram det som er av mage. Er ikke så mye, men nok til at jeg får noen overraskede blikk. Tenker ikke å ha noen formell fortellerstund men heller bekrefte mistankene etterhvert. Så langt ingen som har turt å spørre! Kom hjem til tomt hus, så mannen har nok tatt med seg tassene på tur. Kanskje jeg skal begynne å tenke middag da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 4. januar 2012 #1086 Del Skrevet 4. januar 2012 Gratulerer som tante mayami! Er så koselig med sånne bittesmå babyer! Moro at du har begynt å la magen vises. Blir ikke så lenge til her heller, må bare skaffe meg noen ordentlige bukser først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #1087 Del Skrevet 4. januar 2012 Takk, Selma! Kjempekoselig med lille nevø, selv om vi bor kjempelangt unna. Får bilder og koser oss med de! Magen synes godt nå, eldstetass sa senest i dag at han kan se at det er koen der inne - eller har jeg bare litt luft i magen?? Tassene snakket med en bio-slektning på tlf i dag, og det første eldstetass sa var at mammaen deres hadde en baby i magen! Han har aldri kalt meg mammaen sin før, særlig ikke til bio-familie! Minstetass gjøre det hele tiden, særlig i barnehagen (som forøvrig var de første til å få høre den hemmelige nyheten vi ikke skulle fortelle til noen enda...) men ikke størstetass. Han ville også gjerne gi babyen en nattaklem, og klemte veldig forsiktig på magen da han skulle legge seg i dag... Koselig! Nå "tidlig" sengetid og TIDLIG opp i morgen. Forhåpentligvis ingen kvalme på bussen, men holder ikke pusten for det... Heldigvis bare kontortid etter lunsj, så avslappende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 4. januar 2012 #1088 Del Skrevet 4. januar 2012 Utrolig søtt å lese om reaksjonene til småtassene Lykke til på bussen i morgen har du forresten fått dato for ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #1089 Del Skrevet 5. januar 2012 OK start på dagen så langt, mannen kjørte meg så jeg slapp bussen! UL er 27.jan, bare 3uker til! Blir veldig spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #1090 Del Skrevet 5. januar 2012 Fant denne artikkelen på nrk.no i dag - er dette egentlig en nyhet?? Flott at det gikk fint for dem, selv etter så lang tid med nedfryst embryo, men det er vel ikke heeeeelt uvanlig...? Ingen kvalme i dag, men ekstremt trøtt.. stort sett min egen feil, har lagt meg altfor sent altfor lenge! Men nå skal jeg snart gå til sengs! Vært rar i magen i dag, tissetrengt og "boblete". Håper det gir seg sanrt, for det er veldig irriterende! Kjennes ut som om NOEN hopper trampoline på urinblæren min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. januar 2012 #1091 Del Skrevet 5. januar 2012 Så herlige reaksjonar frå småtassane. Det høyrest ut som at dei gleder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. januar 2012 #1092 Del Skrevet 5. januar 2012 Deilig å slippe store klær, nå kan du bare gå å strutte Kan tenke meg tassene synes det blir stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. januar 2012 #1093 Del Skrevet 5. januar 2012 Herlige tassene, spesielt størstetassen som kalte deg mamma på telefonen slik at du hørte det Og ang artikkelen, det er absolutt ikke noe uvanlig at det blir født flere barn fra samme uttak med års mellomrom Det er absolutt ingen sensasjon, og jeg tror de færreste ville sagt at de var tvillinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #1094 Del Skrevet 6. januar 2012 16 uker!!! Det er 4 måneder det - og bare 5 igjen! Snart halvveis! Bra dag i dag, til tross for utrolig stressende morgen. Greit når jeg endelig kom meg på jobb, men det var jammen stress der også... La meg tidlig i går (21.30) og det tror jeg at jeg skal i dag også. Kjempegodt! Stakkars kjære som blir sittende alene og se TV om kvelden! Kan hende jeg skal bevilge meg litt potetgull i kveld - det er jo fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. januar 2012 Forfatter #1095 Del Skrevet 6. januar 2012 Godt med helg!!! Besøk i morgen (dvs rydding av hus i kveld) og skitur på søndag. Ikke akkurat en rolig helg, men tror det blir mer kakao enn ski på meg på søndag! Travel dag på jobben i dag også, men kjempekoselige "barn"! Er så godt når man er "in tune" med elevene - da går alt så mye lettere! Kommer til å savne dem etter sommerferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 7. januar 2012 #1096 Del Skrevet 7. januar 2012 Hurra for 16 uker!! Ønsker deg en goood helg, og at dagene går fort fram til slutten av måneden og UL (ps. potetgull er absolutt lov på en fredag! og på en lørdag også synes jeg.. men nå skal jeg ikke spre mine usunne matvaner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1097 Del Skrevet 7. januar 2012 Hihi... Potetgull er greit på torsdag også, hvis jeg har lyst på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #1098 Del Skrevet 7. januar 2012 Hmmm... Begynner å bli noen tippelister rundt omkring - kanskje jeg skulle hatt en jeg også? Bare 20 dager til UL nå! Kopier og skriv deg på! Jente Gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. januar 2012 #1099 Del Skrevet 7. januar 2012 Spennende at det nærmer seg ul da Tiden går så fort! Kan tenke meg du kommer til å savne elevene etter sommeren, men skal nok bli godt å kose seg hjemme med den lille også Jente Lucky? Gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. januar 2012 #1100 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg tror du får en liten lillebror til guttene! Jente Lucky? Gutt Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå