Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke tid til noe julefred her enda nei! Det får komme i morgen kveld, samtidig med grvinnen og hovmesteren, tenker jeg! Fulle dager med jobb, og mannen som går rundt omkring og akker seg over hvor godt det er å ha ferie... dust...Men, hvis jeg ikke gjør dette nå, blir jeg sittende hele romjula hjemme hos diverse slektninger, og det orker jeg i alle fall ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul til alle som er så snille å komme innom her!! Vi koser oss - tassene har fått strømper av nissen i natt og er høye på sukker begge to. Pinnekjøttet er snart i gang, og Askepott er besiktiget for i år. Det blir bare oss fire i kveld, men det er helt greit. Fint med lite styr! Så blir det familiebesøk (og forhåpentligvis et nytt tantebarn) i romjula! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foretrekker pinnekjøtt framfor ribbe ja! Selv om det er en synd og skam i forhold til opphavet mitt på østlandet.... :fnise: Også blir det hjortekarbonader og dampepølse og IS til dessert!! Glad kvalmen ga seg i tide før jul!

Tenk, neste år er vi 5stk rundt bordet til jul...! :rodmer:

Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 14 uker :strix:

Høres ut som en herlig julemorgen dere hadde :) Håper resten av julen har vært fin også :)

Pinnekjøtt :sikle: Vi har ribbe vi også....men pinnekjøtt er bedre :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer hektisk resten av jula så langt - hadde besøk av stormen Dagmar i natt, så er litt sliten i dag, kan man si! Men nå er vi på tur til svigers hele gjengen, så da blir det slæpping åff noen dager! :) må gjøre ferdig gave til kommende tantebarn før h*n dukker opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleferie uten annen nettilgang enn iphone - lite KG-tid... Jaja, er heri alle fall nå! :) Har kjøpt med mage-krem i dag, blir interessant å se om det virker! Har sovet dårlig i det siste, pga kramper i magen nå jeg hoster, nyser eller snur meg for brått. Trodde dette skulle gi seg jeg, men det ser ikke slik ut... Magen begynner å vises godt, så over ferien må vi fortelle tassene slik at det blir offisielt. Greit at de hører det fra oss før noen andre plumper uti det!

Nei, nå er det på tide å legge storetassen :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk magekrem til jul jeg, så nå skal jeg også teste om det har noe for seg ;) Uansett koselig å smøre magen litt da :)

Kjedelig med magekramper. Er det julematen?

Så artig at magen begynner å vises godt da! Har noen utenforstående sett det på magen din enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen utenforstående som har sagt noe enda i alle fall, men det kan jo hende de tenker sitt. Greit at de ikke plumper ut med noe, i og med at jeg somr egel har en eller flere tasser i hælene om dagen.. Jeg vet ikke hva magekrampene kommer av, sikkert ligamentsmerter..? Julemat har jeg vært forsiktig med, og det skal veldig lite til før jeg blir oppblåst og veldig mett. Sov ikke godt k natt heller, mest fordi svigerinne er inne i en hard fødsel i 30-timers klassen. Ikke ferdig enda, men i siste etappe nå... Fikk liksom ikke så lyst til å oppleve noe sånt. Drømte at hun døde... :sjenert: Men nå ser det ut til at det går bra likevel, heldigvis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen utenforstående som har sagt noe enda i alle fall, men det kan jo hende de tenker sitt. Greit at de ikke plumper ut med noe, i og med at jeg somr egel har en eller flere tasser i hælene om dagen.. Jeg vet ikke hva magekrampene kommer av, sikkert ligamentsmerter..? Julemat har jeg vært forsiktig med, og det skal veldig lite til før jeg blir oppblåst og veldig mett. Sov ikke godt k natt heller, mest fordi svigerinne er inne i en hard fødsel i 30-timers klassen. Ikke ferdig enda, men i siste etappe nå... Fikk liksom ikke så lyst til å oppleve noe sånt. Drømte at hun døde... :sjenert: Men nå ser det ut til at det går bra likevel, heldigvis! :)

Uffda..hadde også en slags drøm i romjula om at en i familien døde. Grusomt! Håper det går bra med henne.

og håper at tullemors fødsel tar kortere tid enn 30 timer.. Høres så kjedelig ut med saaaaakte modning... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig, vondt og veldig slitsomt... Har hørt at sånt går i arv fra mor til datter. Håper det er rett, siden Mamma var på sykehuset bare 6timer før jeg ble født - samme dag som hun var på en 15km sykkeltur! ;) More my style...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja!! :) :) Kom i dag tidlig, så han er så fersk ar han ikke er veid enda.. Men han hadde visst masse hår og trillrunde øyne, så det blir nok bra! :) Kjempefin nyhet å få på en nyttårsmorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tantungen ;) Det bruker jo gå godt til slutt, heldigvis... 30 timer, og så sier mammaen "drømmefødsel".. hehe.. ofte er det nok ungen som er drømmeungen tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Tviler på at hun vil kalle det en drømmefødsel akkurat... Men drømmeunge blir det nok! :) Skal prøve bort og kikke på han i ettermiddag - vi reiser jo hjem igjen i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...