pusilus Skrevet 14. desember 2011 #1041 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg gleder meg til januarsalget jeg også , jeg har forresten gitt opp buksene jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 15. desember 2011 #1042 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei Husker ikke om jeg har skrevet her enda, men jeg har iallefall fulgt litt med deg og lest dagboken din fra langt langt tilbake. Så koselig at dere endelig skal få deres egen lille baby! Ser at du ligger rett foran meg så henger meg på tråden iallefall! Jeg sliter også fryktelig med klær! Har to bukser som passer ennå, og har også trålet HM for behagelige bukser, men funnet nada. Skuffende greier! Har også vært og sett etter fine tunikaer/kjoler til å bruke til tights, men finner ingenting.. Samtidig står man der i prøverommet og føler seg bleik, kvisete og smålubben over magen. Ødela iallefall resten av dagen min Nei, vi får satse på januarsalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1043 Del Skrevet 15. desember 2011 Hei Nienna83!! Vet ikke om du har vært innom her, men har i alle fall sett deg rundtomkring!! Prøverom er definitivt et ikke-sted nå for tiden, fleskemage og pizzatryne.. I følge den veldig hyggelige og hjelpsomme (og tynne) damen i butikken er tunikaer UT, særlig de som ikke ser ut som et telt. Så der fikk vi den! Satser på at jeg etter jul er såpass gravid at jeg ikke trenger å skjule det lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. desember 2011 #1044 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg har kjøpt en kosedress på cubus og veldig fornøyd med den....bortsett fra at jakken begynner å bli for liten Ellers er det meste av det jeg har av mammaklær fra hm Veldig fornøyd med både passform og pris på de klærne Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #1045 Del Skrevet 17. desember 2011 13 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 17. desember 2011 #1046 Del Skrevet 17. desember 2011 Wee! for 13 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 17. desember 2011 #1047 Del Skrevet 17. desember 2011 Grattis emd 13 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. desember 2011 #1048 Del Skrevet 17. desember 2011 Grattis med 13 uker! Det er så kjedelig i den overgangsfasen fra lubben og hemmelig til en kan stolt vise frem en nett lite gravidmage! Skjønner klesfrustrasjonen din! Men snart kan du strutte med mammaklær fra januarsalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #1049 Del Skrevet 19. desember 2011 Gurimalla så slitsomt det er å bygge et menneske!! Tassene har vært borte hele helgen, og jeg og mannen har slappet av og kost oss, men det hjelper jo ingenting!!!! Kunne helt sikkert sovet rundt, både lørdag og søndag. I går la jeg meg tidlig med en klar følelse av at jeg skulle ønske jeg hadde fri i dag også... Kvalmen har heldigvis gitt seg, nå er den bare der mentalt. Forventer å bli kvalm, så jeg får den samme følelsen. Men, men... bortsett fra at jeg føler meg og ser ut som en halv sekk med poteter, er det fint! Snart jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #1050 Del Skrevet 19. desember 2011 Apropos jinx... Skulle ikke sagt at kvalmen er borte. Det innser jeg nå etter en aldri så liten spurt på doen på jobb... Nei, det henger nok i fortsatt - håper bare jeg klarer meg gjennom dagen. Akkurat nå virker det fryktelig lenge til sengetid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. desember 2011 #1051 Del Skrevet 19. desember 2011 Håper dagen går raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 19. desember 2011 #1052 Del Skrevet 19. desember 2011 Menneskebygging tar på, ja. Sjølv utan kvalme. Så du har min fulle sympati. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #1053 Del Skrevet 19. desember 2011 Takk Pusilus og Dreia! Dette var den verste dagen så langt, utslitt, hodepine, kvalm og tissetregt hele dagen.... Kan bare bli bedre i morgen - da skal jeg ut og handle mammabukser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1054 Del Skrevet 20. desember 2011 Mammabukser - for en fantastisk oppfinnelse!!!! Har bare prøvd dem i butikken, men noe så utrolig behagelig å ha på seg!! Skal aldri gå med andre bukser, masse plass til flesk og andre humper... Gikk litt amok i gravid-avdelingen på Hennes, ikke brukt så mye penger på klær til meg selv på lenge... Men det trengs! Mye bedre dag i dag, men kjenner at jeg er sliten etter en dag på beina...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. desember 2011 #1055 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg shoppet litt klær i går jeg også, cardigan, topp og bh (puppene har vokst ja) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. desember 2011 #1056 Del Skrevet 20. desember 2011 Det var ein liten nedtur å pakka ned gravidbuksene og prøva å åla seg inn i altfor små vanlige dongeribukser igjen, må eg innrømma. mammabukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. desember 2011 Forfatter #1057 Del Skrevet 20. desember 2011 Kjøpte også to kjoler og en topp - så nå er jeg godt utstyrt! I tillegg skal jeg få låne/arve div fra venninner i større str, så da er vi good to go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. desember 2011 #1058 Del Skrevet 21. desember 2011 Herlig med arving Jeg skal hjem en tur i julen og da får jeg også arve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. desember 2011 Forfatter #1059 Del Skrevet 22. desember 2011 For the record: i stedet for å sove døgnet rundt som jeg gjerne ville sist uke, har jeg nå gått over til å ikke få sove i det hele tatt... Tror det har noe med stressende jobb å gjøre - til tross for juleferie... Må bare få det unna slik at jeg kan slappe av skikkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 22. desember 2011 #1060 Del Skrevet 22. desember 2011 *ditto* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå