Mayami Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #1021 Del Skrevet 9. desember 2011 Nei, dette går jo ikke an!! Nå har jeg ikke lyst på verken pizza eller sjokolade - eller noen annen form for mat i det hele tatt.. fredagsplanen min gikk i vasken! Uff, så vanskelig å planlegge med denne inntrengeren på innsiden!! H*n bestemmer veldig mye om dagen, synes jeg.....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #1022 Del Skrevet 10. desember 2011 Nå som jeg har passert 12 uker, kan jeg vel slutte med folat da? Kjennes feil, har jo spist det siden jeg startet med nesespray i august! Kan jeg bare slutte sånn uten videre da?! I dag har jeg overgått meg selv... Klokka er halv tolv!! (Kanhende skyldes det en aldri så liten innsovning på sofaen sånn i halv ti-tiden...?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. desember 2011 #1023 Del Skrevet 10. desember 2011 Jeg sluttet med folat da jeg passerte 12 uker, etter råd fra legen min. føles litt rat å "ikke ta noe" liksom.. men må jo prøve å spise sammensatt og riktig tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 11. desember 2011 #1024 Del Skrevet 11. desember 2011 Er ikke rådet at man skal fortsette med halvert dose folat, altså 200 microgram? Jeg tar multivitamin nå og der er det den dosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 11. desember 2011 #1025 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg fikk beskjed av legen om å ta ferdig pilleboksen min (Gravitamin). Den er nesten full, så det blir jo et par måneder til med folat da.. Er også usikker på om jeg skal slutte med det etter hvert. Kanskje etter jul da, møte legen på halvveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. desember 2011 #1026 Del Skrevet 11. desember 2011 Hmm, jeg har i alle fall hørt at det ikke skader å ta folat når man har passert 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #1027 Del Skrevet 12. desember 2011 Sluttet like godt jeg... En mindre ting å huske på! Utrolig dårlig på å huske ting for tiden!! For sent på jobb i dag pga spying på bussplassen. Tok en senere buss... Virker som om dette har tatt seg opp i de siste ukene. Hadde også forferdelig hodepine i går kveld og deler av dagen i dag. Det er visst også noe som kommer i 2.trimester.. Hurra for det... Har lyst til å sykemelde emg, men det er jo ikke vits nå som det snart er ferie uansett. Bare en uke igjen! Får se an formen etter jul, men da er det lagt opp til mer stress på jobben enn nå, så det ser ikke lyst ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 12. desember 2011 #1028 Del Skrevet 12. desember 2011 Æsj, så dumt at ikke spyinga har gitt seg da! Det skulle jo strengt tatt blitt litt bedre nå.. Og hodepinen.. Godt det snart er juleferie, så du får roet ned litt! Sykemelding etter jul må til hvis ikke formen blir bedre synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #1029 Del Skrevet 12. desember 2011 Ja jeg tror nok det blir løsningen, Selma. Ser på planen at det blir mye mer på meg etter jul, og sånn det ligger an nå kommer jeg ikke til å orke det. Det er ikke bare det at jeg får flere timer, men det er alt for- og etterarbeidet i tillegg. Også blir det to intense dager på rad, og intense dager betyr spying på buss.. foreløpig i alle fall! Håper det går over til etter jul ja!! Helt grei dag ellers, masse å gjøre. Nå er kjære på julebord igjen, og tassene er nydusjede og lagt, så nå skal jeg snart gå og legge meg! Må bare rette et par prøver til først....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. desember 2011 #1030 Del Skrevet 12. desember 2011 Uff, får håpe spyinga forsvinner hos deg snart. Det høres utrolig slitsomt ut. Men jeg må litt for 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #1031 Del Skrevet 12. desember 2011 Uff, får håpe spyinga forsvinner hos deg snart. Det høres utrolig slitsomt ut. Men jeg må litt for 12 uker Takk for honning!! Håper også det går over snart...! I alle fall ikke vondt i hodet i kveld, så det er bra! Hadde tenkt å legge meg tidlig, men ble sittende og skravle med mamma i over en time, så nå er det jammen meg sent igjen! Koselig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #1032 Del Skrevet 13. desember 2011 Ingen kvalme i dag!! Mener bestemt det henger sammen med stressnivået - i dag har jeg en veldig rolig dag, så tok det ganske rolig på morgenen også. Greide tilogmed å spise et knekkebrød! Rolig stort sett resten av uka også, så håper at det tar innersvingen på kvalmen! Tassene skal på avlastning i helga, så da blir det litt juleshopping og masse kos på meg og kjære! Blir godt, lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. desember 2011 #1033 Del Skrevet 13. desember 2011 Min kvalme har absolutt sammenheng med stressnivå, aktivitetsnivå og søvnmengde, så jeg støtter din teori Godt at dagen i dag er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #1034 Del Skrevet 13. desember 2011 ÆÆÆÆÆÆ!!!!! Hva skal jeg gjøre????!!!! Kose-buksen min er for trang på magen..... my life is effectively over.... Var forresten på H&M for å se på utvalget av romslige bukser med strikk i livet - det var skuffende lite. Faktisk ikke-eksisterende.. merkelig, og jeg som trodde det var på moten! Men seriøst: hvor kjøper man behagelige klær for oss som er "litt" gravide uten å bli ruinert (les: baby-butikker)?? Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. desember 2011 #1035 Del Skrevet 13. desember 2011 ÆÆÆÆÆÆ!!!!! Hva skal jeg gjøre????!!!! Kose-buksen min er for trang på magen..... my life is effectively over.... Var forresten på H&M for å se på utvalget av romslige bukser med strikk i livet - det var skuffende lite. Faktisk ikke-eksisterende.. merkelig, og jeg som trodde det var på moten! Men seriøst: hvor kjøper man behagelige klær for oss som er "litt" gravide uten å bli ruinert (les: baby-butikker)?? Noen tips? Finner igrunn ingen steder med mammaklær uten HM, også har du jo f.eks Nelly på nett. Mitt tips er ullkjoler! I fra allverdens butikker. De er tøyelige og behagelige, og varme også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #1036 Del Skrevet 13. desember 2011 Finner igrunn ingen steder med mammaklær uten HM, også har du jo f.eks Nelly på nett. Mitt tips er ullkjoler! I fra allverdens butikker. De er tøyelige og behagelige, og varme også God ide! Skal ta meg en tur til helga tenker jeg - shopping!!! Men ullkjoler kan jo være veldig "avslørende" da. Og jeg som ikke har "gone public" på jobben enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. desember 2011 #1037 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg fikk tips om haremsbuksene på Cubus. Koster 100 kr. Er ikke noe særlig å ha på seg ute blant folk kanskje, men hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #1038 Del Skrevet 13. desember 2011 Å ja, det er sant!! Har jo en sånn og den er veldig god! Men skulle hatt den i large heller enn medium... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 13. desember 2011 #1039 Del Skrevet 13. desember 2011 Er er det også skrantent på buksefronten. Kun to av buksene mine som er behagelige å ha på, ved siden av tights. Har 2-3 litt store bukser som jeg har tenkt ville være perfekte å bruke i denne perioden, men det er det jammen meg bare en som passer. Så jeg veksler mellom tre forskjellige bukser jeg da.. Satser på masse shopping under januarsalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #1040 Del Skrevet 14. desember 2011 Har et par bukser som er litt store, og det er de jeg bruker. Problemet er at de sklir ned fra "hevelsen", og da må jeg gå og heise dem opp hele dagen! Nei og nei så bra det blir med januarsalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå