pusilus Skrevet 28. oktober 2011 #901 Del Skrevet 28. oktober 2011 Så flink du er da Mayami Jeg skal i bryllup om en drøy måned, ikke så lett å lure seg unna det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #902 Del Skrevet 28. oktober 2011 Tja... veldig greit å ha et par tasser å skylde på i sånne sammenhenger! Ellers bor jeg så langt ute på landet at jeg alltid må kjøre selv, så de reagerer ikke noe særlig på det lenger. Men en drikkefest i edru tilstand er ikke øverst på ønskelisten i kveld! De som kommer i morgen har jeg fortalt det til, så det blir nok servert vin ja! Umulig å holde sånt noe hemmelig for de damene der! Pusilus: Bryllup er nok verre ja... men hvis det er en del folk kan man kanskje snike seg litt rundt? Litt verre hvis man er en av fire, inkludert brudeparet (som da jeg giftet meg)! Eventuelt må du ha en alliert, tenker jeg... Nei, nå har jeg sittet her og halvsovet en times tid, så det er vel på tide å pakke seg ned. Men har jo vært flink i dag da - lenge siden sist jeg har sittet oppe til halv elleve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. oktober 2011 #903 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det er heldigvis ganske mange gjester, men ikke så mange som jeg kjenner og da begrenser det seg jo til en liten gruppe. Jeg er jo ikke av de som pleier å spytte i vinglasset når jeg er i festlige lag med dem, men finner sikkert på en grunn hvis noen spør Jeg kan jo kjøre siden det er på landet og taxien(e) kommer til å ha fullt opp den helgen. Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 30. oktober 2011 #904 Del Skrevet 30. oktober 2011 Gratulerer med 6+1 Mayami! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #905 Del Skrevet 30. oktober 2011 Takk!! Hurra for 6 uker for deg!! Tiden flyr... Hadde en kjempekoselig dag i går med shopping og middag med gode venner. De drakk nok min del av vinen også, tror jeg! Ble lite handling på svopping, men kakao med krem og jordbæris er bra shopping det også!! I dag er det en lat dag, altfor sent i seng i natt. Kjentes ut som om jeg hadde drukket min del av vinen! billig i drift på fest! Veldig spent på UL om noen dager, håper de finner noe der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. oktober 2011 #906 Del Skrevet 30. oktober 2011 Høres ut som en koselig kveld dere hadde Spennende med ul da, når er det? Ha en deilig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. oktober 2011 #907 Del Skrevet 30. oktober 2011 Koselig kveld da Jeg er ofte fyllesyk etter en fest selv om jeg ikke har drukket en dråpe, det er slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter #908 Del Skrevet 30. oktober 2011 UL er neste tirsdag! Tassene er helt i ubalanse i dag. Bare krangling, slåssing og roping. Har ødelagt inventar på rommene sine og er satt i karantene i fire dager. De får ikke lov til å leke på hverandres rom før torsdag. Er LEI av den konstante kranglingen deres, og å måtte være en sur drittkjerrib hele dagen for at de i det hele tatt skal klare å oppføre seg sivilisert. I tillegg har de begynt å ignorere meg og bare høre etter når mayamannen snakker til dem og det er j*****lig irriterende. For ikke å snakke om upraktisk. Huff...... Tro hvordan det blir når de blir tenåringer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 31. oktober 2011 #909 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hurra for UL om en uke! Og kjipt med småttinger som ikke vil høre på Det kan vel tære på kreftene til enhver, gravid eller ei.. Husk å ta vare på deg selv og den lille i magen da! Og god kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. november 2011 Forfatter #910 Del Skrevet 1. november 2011 Fytterakkern for en dag!! Har vært konstant KVA-HA-HA-HA-LM hele dagen og gått med sånn "kaste opp"-følelse i halsen. Grusomt! Håper bare det er et mål på HCG-nivå! (I så fall har jeg en del til overs, hvis noen er interessert!) Går bare bedre rett etter jeg har spist litt og sakte, så en det på igjen etter ca 15min... Jaja, kom meg gjennom arbeidsdagen, et møte ang tassene og henting på kuøturskole. Må få i stand litt middag, også skal jeg sitte resten av kvelden! Puh... Det tar på dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 1. november 2011 #911 Del Skrevet 1. november 2011 Hva er det jeg leser? GRATULERER MAYAMI!!! Ååååå, nå ble jeg glad! Hurraaaa! Heier litt på kvalmen din også jeg, hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. november 2011 Forfatter #912 Del Skrevet 1. november 2011 Takk, Kirin!! Er veldig rart og helt uvirkelig. Håper jeg får litt mer forhold til det hele etter tidlig UL... Helt greit å være kvalm hvis det er for en god sak! Dette (og sannsynligvis en god del andre ting i en graviditet) er ikke noe man gjør for moroskyld! I morgen skal jeg ut og fly, på kurs. Blir en super dag, bare håper kvalmen roer seg litt. Får passe på å ha noe å spise hele tiden... Noen tips til meny som går gjennom sikkerhetskontroll på flyplass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. november 2011 #913 Del Skrevet 1. november 2011 Hurra for kvalme Sånn akkurat passe kvalme (håper den kommer til meg også etterhvert slik at jeg tror litt mer på det) Nøtteblandinger er gull verdt, og minigulereøtter God tur i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 1. november 2011 #914 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har gått til innkjøp av sånne små rosinesker man fikk når man var liten Kjekt å ha i veska, jeg slukte en i går når kvalmen var på det værste, og det dempet det helt fint! Men nøtteblandinger som pusilus foreslår tror jeg også vil funke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. november 2011 #915 Del Skrevet 2. november 2011 Håper ikke kvalmen plager deg altfor mye fremover, men er jo et godt tegn da Håper det går fint på fly og full fart dagen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. november 2011 Forfatter #916 Del Skrevet 3. november 2011 Takk for gode tips! Fan t også sånn ferdigsmurte knekkebrød fra Wasa som jeg tok med, så det gikk fint! Veldig godt å komme hjem til pysjbuksen sent i går kveld! Kvalmen er der fortsatt, men jeg har funnet ut når jeg bør spise for å unngå det verste. Nå er det mest upraktiske egentlig at jeg må på do hele tiden! *Sette elevene i gang med oppgave og løpe* Jaja.. det er nok gode tegn alt det der, så da er det greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 5. november 2011 #917 Del Skrevet 5. november 2011 7 uker!!!! Hurra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. november 2011 Forfatter #918 Del Skrevet 5. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. november 2011 Forfatter #919 Del Skrevet 5. november 2011 Puh... Jobbedag i dag! har omorganisert matboden og vasket to bad. Nå velfortjent pause! Kjenner at jeg ikke har all verden med energi om dagen - har ikke tid til å kjenne etter i hverdagene! Har heldigvis ikke vært så kvalm i dag, det går over hvis eg tar litt vann. I går var det ganskel ille, i alle fall om kvelden. Det er også vanskelig å smøre matpakker til tassene om morgen - særlig når de vil ha leverpostei på! I helga er tassene på overnattingsbesøk borte, så vi har kjæreste-helg (og den bruker vi på å rydde matbod... ). I kveld blir det taco i alle fall, så det blir sikkert kos! Ha en fin lørdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. november 2011 #920 Del Skrevet 5. november 2011 Flinkinger God kjærestekveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå