pusilus Skrevet 17. juni 2011 #841 Del Skrevet 17. juni 2011 Mikroinjeksjon er icsi ja Har ei kollega som fikk full klaff på icsi nr 2 etter første icsi der det bare var ett egg som ble befruktet. Krysser fingrene for at det blir klaff på nr 2 for dere også Kjiperen med en slik annonsering akkurat nå, men det blir nok stas God helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 17. juni 2011 #842 Del Skrevet 17. juni 2011 Så trist at det ikkje klaffa denne gongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 12. august 2011 Forfatter #843 Del Skrevet 12. august 2011 Lenge siden jeg har vært her igjen nå... merker at det blir litt sjeldnere nå som det liksom ikke "skjer" noe i dette prosjektet vårt. Skal ringe inn mens i disse dager, og inn til icsi i oktober, forhåpentligvis.. For øyeblikket er jeg LEI av å ikke gjøre det jeg selv vil!!! Høstferieplanene har gått fra jentetur til syden, via (sivilesert) hyttetur med foreldrene mine til en fjelltur på en VELDIG primitiv hytte med bare meg, mann og tasser. Hvor kjip er jeg som ikke trives med tanken på oss fire på liten plass, uten dusj/innendørs toalett, rennende vann og med en relativt bratt gåtur fram til hytta, i 3-4 dager?? Mannen er veldig for sånne primitive tiltak, men jeg kjenner med meg selv at jeg trenger plass for meg selv, og i alle fall mulighet til å vaske meg (gjerne bak lukkede dører!). Dessuten krangler tassene så fillene fyker her hjemme med alle de leker og aktivitetsmuligheter de har, så jeg tenker med gru på hvordan det skal bli på den hytta der de ikke har noe som helst. Dersom det i tillegg begynner å regne, er idyllen komplett.... Uff.... monster-mor.... .sjenert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. oktober 2011 #844 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Kva er det eg leser på Prøvere-sida? Gratulerer så mykje med testen som endelig viste "riktig" svar. :strix: Håper alt er bra med deg. Og at du har akkurat passe med symptomer. Nyt helga med gutta dine! Endret 14. oktober 2011 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. oktober 2011 #845 Del Skrevet 15. oktober 2011 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #846 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, det er riktig!! Endelig satt den!!!! Er veldig glad, og ganske vimsete om dagen... vanskelig å konsentrere seg! Det blir veldig spennende, jeg håper bare at det går bra!! Har lest så mye om så mange der det ikke har gått bra, men prøver å ikke tenke så mye på det. Tenker heller på alle de der det går fint hele perioden! Og sånn statistisk sett MÅ det da være vår tur nå!!!! Har bestilt tidlig UL i dag, skal inn 8.november. Det blir stas! Ringte også damene på St Olavs i dag, og de ble også veldig glade! Nå skal jeg på venninnekveld... uten kaffe eller te eller lakse-wrap... tror muligens de kommer til å skjønne tegninga! Ha en strålende kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. oktober 2011 #847 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kos deg Mayami Dette skal gå bra vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #848 Del Skrevet 18. oktober 2011 Koste meg veldig - og jentene skjønte det, selvsagt... men det er på en måte greit, jeg greier jo ikke å holde det for meg selv! I dag skal jeg fortelle brodern også. Han skal jo få en sønn om et par mnd, så det blir stas med et søskenbarn! Har bestemt meg for å fokusere på at dette går bra, og bare innstille meg på det. Orker ikke å bekymre meg, og det virker ikke uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. oktober 2011 #849 Del Skrevet 18. oktober 2011 Så klart det skal gå bra Koselig å fortelle bror da Skikkelg glad på dine vegner, og håper på å følge hakk i hel selv Når skal du på ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. oktober 2011 #850 Del Skrevet 18. oktober 2011 Ticker jo Mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. oktober 2011 #851 Del Skrevet 18. oktober 2011 Røkelaks går helt fint å spise så lenge man spiser den ferskest mulig. Krysser fingrene for at dette går helt fint og at spiren holder seg på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #852 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har bestilt UL til 8.november. Føles kjempelenge til men det kommer til å gå fort. Fikk endelig til en ticker som fungerer!! Også liker jeg at den har info på - nå kan ueg jo alltid holde følge med hvor stor knøttet er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 18. oktober 2011 #853 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har bestilt UL til 8.november. Føles kjempelenge til men det kommer til å gå fort. Fikk endelig til en ticker som fungerer!! Også liker jeg at den har info på - nå kan ueg jo alltid holde følge med hvor stor knøttet er! Hei! Titter innom her jeg! Ble jo helt nysgjerrig når jeg så at vi var omtrent like langt. Så deg vil jeg gjerne følge med på! Ser ut som det har tatt litt tid før spiren satt..? Da må jeg si EKSTRA gratulerer med ENDELIG spire! Haha, det med å skjule det for venninner kan være vanskelig ja.. Jeg vil prøve å holde det skjult så lenge som mulig jeg da , men spørs om ikke de nærmeste skjønner tegninga rimelig fort.. Hihi. Har du bestilt UL alt? Når testet du positivt forresten? Jeg tenker at jeg har lyst til å ta tidlig UL jeg også, bare for å sjekke at alt står bra til, og kanskje roe egne nerver litt Men først har jeg en hel del jeg vil sette meg inn i, for dette er virkelig en ny verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #854 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hei Selma! Ja, det var moro at vi var så like! Hihi... Jeg testet positivt på fredag morgen, og har gått rundt meg selv siden. Det tok en stund med prøving før det gikk - vi startet i august 2007. Hadde et IVF forsøk i slutten av mai og testet negativt på det. Som forventet (følte det på meg helt fra egget ble satt inn). Så ble det ICSI (nesten det samme som IVF) igjen nå i slutten av september, og denne gangen hadde jeg en positiv følelse fra starten av! Merkelig... Jeg har sett "den lille" en gang allerede, for de viste bilde av egget som var delt seg i fire før de satte det inn igjen. Det er litt moro å tenke på da! Fordi det er prøverør får jeg tidlig UL, så derfor har jeg bestilt alt nå! Blir spennende å følge deg også, håper vi finner fram i jungelen av informasjon! Hvilke symptomer har du? Jeg er på evig jakt, og så langt har jeg egentlig bare støl mage, VONDE (og voksende) bryst og litt kvalm når jeg står opp... Nå har tassene besøk, og de er alle ute og hopper trampoline. Mannen på jobb til senere i kveld, så jeg har KG-pause etter pizzabaking! Skulle hatt en kopp kaffe om den ikke hadde smakt så grusomt for tiden... (Går helt fint å ikke drikke vin og øl, men å måtte bukke under for kaffe, det var en større kamel å svelge...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 18. oktober 2011 #855 Del Skrevet 18. oktober 2011 Åååh, så fin ticker jeg så inne hos Pusilus! Det er kjeeeempe lenge siden jeg har lest noe hos deg (og muligens var jeg bare snikleser også), men synes det er så stas at det har gått bra denne gangen! Gratulerer, Mayami! Jeg fikk også problemer med kaffen når jeg gikk med snuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #856 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hei Missiw!! Du var ikke bare snikleser nei! Godt å se at det går fint med deg - håper jeg klarer å følge etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 18. oktober 2011 #857 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hei hei! Håper kaffeavsmaken kommer til meg også etter hvert! akkurat nå har jeg lyst til å sluke 5 kopper og mere til, så må virkelig ha selvkontroll.. Takk for at du forklarte prøveforløpet ditt, da forstår jeg litt mer (kunne kanskje tatt meg tid til å lese gjennom hele dagboka di, men det får bli en annen dag, i dag er jeg jo nygravid! og må hoppe rundt på gulvet..) Så moro at du alt har sett den lille! Og bra at du får tidlig oppfølging når det er prøverør! Ble nesten litt stresset, hvis det var sånn at man burde begynne og bestille ting alt nå! Jeg har ikke veldig mange symptomer, bortsett fra svake mensensmerter. Litt som at livmora er helt stram, som om jeg går og strammer den hele tiden. Puppene har begynt å bli bittelitt ømme, men ikke større og ikke noe særlig vondt. Og så har jeg litt humørsvingninger for tiden gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. oktober 2011 #858 Del Skrevet 19. oktober 2011 :bolledeig: Hva er det jeg leser! GRATULERER SÅ MASSE MAYAMI Blir helt rørt av å se tickeren din jeg, herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #859 Del Skrevet 19. oktober 2011 Huff, ikke si sånt! Jeg blir helt rørt selv! Det er stas, men vanskelig å fokusere på andre ting (som f.eks jobb)... Det er jo dumt, for det er leeeeeeeenge igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #860 Del Skrevet 20. oktober 2011 Syk og hjemme fra jobb i dag... Grusomt kjedelig!! Er det paracet man kan ta når man er gravid ja? Syntes de sa det på st. Olavs en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå