dreia Skrevet 22. juni 2010 #801 Skrevet 22. juni 2010 Oppdatering! Kjedelig at det skal vera så fryktelig vanskelig for enkelte. 3 år er jammen lang tid. Håpar alt er bra med gutane og at dei har funne seg til rette. Veldig kjekt at mannen har ferie også nå.
Mayami Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #802 Skrevet 1. juli 2010 Nei, det er ikke rettferdig!! Er egentlig over det stadiet, men det hender jeg får tilbakefall... Nå er da 3 venninner gravide med termin i september. så det er bare å tørke tårene og sette igang strikking av babyvotter (med befriende få tomler - problemområde...) Det er en stund siden jeg har telt dager og sånt, og jeg husker ikke for mitt bare liv datoen for siste TR, men det må da begynne å bli på tide igjen nå?! Har spottet i 4 dager, men det blir ikke mer. Lite menssmerter, og tildels såre pupper. Det er utrolig irriterende å ikke vite om jeg er på overtid også - det ultimate tegnet - men jeg TØR ikke teste enda. Venter til uti neste uke, så får vi se... Is er en ting jeg har nok av i magen etter så lang tid! Og midt oppi dette fikk jeg beskjed om at bestemoren min døde i dag.... Håper jeg er gravid og at jeg får en jente, så skal hun kalles opp...
pusilus Skrevet 2. juli 2010 #803 Skrevet 2. juli 2010 Så trist å høre om bestemoren din Jeg teller ikke så mye lenger jeg heller, men har vært velsignet med sykluser på ca 28 dager. Litt lettere å følge med når man jobber hver fjerde helg og mensen dukker opp noen dager før det håper dere får en fin sommer med guttene
LineGourmet Skrevet 2. juli 2010 #804 Skrevet 2. juli 2010 Innom og hilser på (mens jeg er på jobb og venter på at det skal bli ferie) :sol:
Mayami Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #805 Skrevet 2. juli 2010 Å, det er fint med sommer og ferie ja!! Guttene borte på besøk sammen med Mayamimannen, så nå er jeg helt alene hjemme for første gang på månedsvis!! Tror jeg skal lage meg kaffe og ta med en bok ut på verandaen. Det er 25 grader her!!! Trodde ikke det var mulig jeg... Fortsatt ingen TR, men stadig spotting. på 5.dagen med spotting nå, håper det skjer noe mer snart!
LineGourmet Skrevet 2. juli 2010 #806 Skrevet 2. juli 2010 Å, det er fint med sommer og ferie ja!! Guttene borte på besøk sammen med Mayamimannen, så nå er jeg helt alene hjemme for første gang på månedsvis!! Tror jeg skal lage meg kaffe og ta med en bok ut på verandaen. Det er 25 grader her!!! Trodde ikke det var mulig jeg... Fortsatt ingen TR, men stadig spotting. på 5.dagen med spotting nå, håper det skjer noe mer snart! Ehm.. du har ikke tenkt å ta en test, bare sånn for sikkerhets skyld? Kos deg i sommeren!
pusilus Skrevet 2. juli 2010 #807 Skrevet 2. juli 2010 Herlig med en alenedag *slappeav* Det er ikke til å tro at det er noe som ligner på sommer nei, jeg har vært helt satt ut i dag av at det ikke har vært antydning til regn og vind Nå sitter jeg på altanen og koser meg i solen
Lucky? Skrevet 6. juli 2010 #808 Skrevet 6. juli 2010 Dagene bare flyr ja og kan tenke meg dagene ikke går noe saktere for dere nå som det er to små der hjemme også Går det bra med dere eller? Har de slått seg ordentlig til ro hos dere? Sommer
honning Skrevet 12. juli 2010 #809 Skrevet 12. juli 2010 Hei Mayami! Måtte innom og oppdatere meg litt her. Koselig å lese at guttene ser ut til å ta seg så bra til rette, og dere virker som at det takler det veldig bra syns jeg. Helt sikkert verdens beste foreldre! Forstår godt at du er dritt lei i forhold til prøving og få egne barn. Man kommer liksom til et punkt hvor man bare får lyst til å gi opp (det punktet kommer man jo til mange ganger i løpet av 3 år også kan jeg tenke meg), og det føles unødvendig med prevensjon når det ikke har skjedd noe så langt. Håper det snart ordner seg for dere, for det hadde dere virkelig fortjent Hvordan gikk det forresten med spottinga? Ha en fin sommer videre
Mayami Skrevet 20. november 2010 Forfatter #810 Skrevet 20. november 2010 Kanskje på tide med en aldri så liten oppdatering her nå... Her har vi det fint! Guttene har slått seg helt til ro her på disse 8 mnd siden de kom. Det føles som om de alltid har vært her. Derfor lurer vi nå på om det ikke er på tide å prøve ivf... Skal klarere med saksbehandler, men regner med at det går greit. Hadde en SA i august, bare 5 uker. Men det beviser jo egentlig bare at det ikke er helt håpløst fir oss likevel!! Faktisk er jeg på dag 32 nå, så kanskje man ikke trenger ivf uansett... Jaja, etter 3 år med prøving biter ikke en gang jeg på den!! Men, det er snart jul med glitter og stas, juleverksted og nissefest, så vi får sikkert nok å finne på framover! Noen gaveideer til gutter på 4 og 7 som har dobbelt opp av alt de trenger?
LineGourmet Skrevet 21. november 2010 #811 Skrevet 21. november 2010 Næmmen så hyggelig å se at du er her igjen! Og så trivelig å høre at guttene har slått seg godt til ro hos dere. Og du har "egne" ting på gang...... Det er kjedelig med SA'er, men fint å vite at det er mulig å få til også..?
pusilus Skrevet 21. november 2010 #812 Skrevet 21. november 2010 Snart er det jul ja Gleder meg veldig, selv om det blir en del jobbing på meg Har guttene vært hos dere i 8 måneder alt :dåne: Tiden flyr. Julegaver til gutter på 4 og 7, neimen om jeg vet.. *tenker* Lego? Det har de sikkert tonnevis av.
Lucky? Skrevet 21. november 2010 #813 Skrevet 21. november 2010 Så koselig med livstegn fra deg da Godt å lese at alt står bra til i Mayami heimen og at gutten har slått seg så fint til ro hos dere, heldige de Spennende at dere er i tankeboksen for ivf da, får håpe saksbehandleren er med på den Ha en fin helg
Mayami Skrevet 21. november 2010 Forfatter #814 Skrevet 21. november 2010 8 mnd går utrolig fort altså!! De er så snille og søte og alt har gått utrolig greit. Venter nesten litt på at det hele skal smelle..! Men det gjør det nok ikke! De får nok en del lego til jul, de er jo eneste barnebarn til både sine egne besteforeldre, mine foreldre og foreldrene til mannen! Gullgutta! Ryddet på rommet deres og samlet sammen en hel stor lekekasse med lego... Men jeg har da tenkt på lydbøker (veldig fint for minstemann som trenger litt hjelp til konsentrasjon) og brettspill. Eldste er glad i magi og sånt, så han skal i alle fall få tryllesett! Koselig å handle julegaver til tassene! I fjor på denne tiden visste vi jo at de skulle komme, men hadde ikke møtt dem enda. Visste ikke en gang hva de het. Husker at vi lurte veldig på hvordan det skulle bli "om ett år"! Nå vet vi! Har sittet og lest hele dagen (driver med mastergrad, eksamen på fredag!!!!), men nå skal jeg nok dukke fram igjen en tur snart... kanskje mannen har laget karbonademiddag til oss...? til alle sammen! (Setter stor pris på at dere holder ut alle mine tilfeldige fravær...) P.S. Ingen TR enda, dag 32.. spotting, så kommer nok snart...
honning Skrevet 3. februar 2011 #815 Skrevet 3. februar 2011 Hei Mayami! Nå er jeg spent på hva som har skjedd i ditt liv siden sist. Går alt bra? Utrolig at guttene har vært hos dere så lenge allerede! Det høres virkelig ut som at de har slått seg til ro og koser seg hos dere. Hvordan går det med prøvinga? Eventuelt noe ivf på gang?
Mayami Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #816 Skrevet 3. februar 2011 Hei Honing! Guttene har slått seg til ro ja. Snart ett år siden de kom - det har gått utrolig fort!! Samtidig føles det som om de alltid har bodd hos oss... Vi er snart i gang med IVF, skal bare ta noen blodprøver først. Spennende og skummelt på samme tid. Er redd for å miste, redd for at det skal gjøre vondt, spent på hva gutta og øvrig familie vil si osv. Må bare komme i gang, og minne meg selv på at det er dette vi vil! Også gikk det jo så bra med deg!
Lucky? Skrevet 5. februar 2011 #818 Skrevet 5. februar 2011 Så spennende at dere snart er igang med ivf da Er nok mye spenninger i denne prosessen ja, men dette skal gå bra
Ananan Skrevet 14. februar 2011 #819 Skrevet 14. februar 2011 Hallo Blir spennende å følge med deg på veien videre med ivf
honning Skrevet 22. februar 2011 #820 Skrevet 22. februar 2011 Si fra når dere er igang med ivf-prosessen, Mayami! Forhåpentligvis går det like bra for deg som for meg. Jeg krysser fingrene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå