dreia Skrevet 11. februar 2010 #781 Del Skrevet 11. februar 2010 Viktig å vera aktiv nå mens du ennå kan. Gratulerer med signert kontrakt. Nå er det virkelig ikkje lenge igjen. Spennande korleis gutane reagerer når dei møter dykk for første gong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. februar 2010 #782 Del Skrevet 11. februar 2010 Gratulerer med signering. Dette er jammen meg spennende Håper første møtet blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #783 Del Skrevet 14. februar 2010 God start på helgen med fredagstur på byen med jobben og lørdagsfrokost på kafe med venninner! I dag tidlig stod jeg opp blid og fornøyd fordi det er så fint vær og vi skulle på skitur sammen med biskeliten. Men så presterer jeg å gå meg på en skapdør så det smalt i skallen, og pådrar meg et hakk rett ved øyet. Blod og hovent og gørr... nå har jeg dundrende hodepine, føler meg kvalm og ekkel og er utrolig sulten (fordi dette skjedde før frokost).. Kjære steker bacon og speeilegg, heldigvis.. det hjelper på humøret... tror ikke det blir noen skitur jeg... Håper i det minste at sola kommer høyt nok til å skinne litt inn stuevinduet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. februar 2010 #784 Del Skrevet 14. februar 2010 *blåse på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. februar 2010 #785 Del Skrevet 15. februar 2010 Huff da, er ikke noe godt å gå på skapdører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. februar 2010 #786 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei Mayami Gratulerer med signert kontrakt! Ikke lenge til dere får møte guttene nå Uffe, høres ikke noe bra ut å gå på skapdør nei. Håper vondtene snart forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #787 Del Skrevet 9. mars 2010 Beklager oppholdet... Har liksom ikke vært så mye å melde i det siste.Men nå har alt løsnet! Første møte på torsdag, så går det slag i slag med tilvenning før de flytter inn for godt neste fredag! Hurra! Utrolig spennende... "På hjemmefronten" har ting vært litt opp og ned i det siste... Sikkert forskjellig som tærer på, og jeg og mayamannen har kranglet litt. Tror det er mye det at tre av mine beste venninner har meldt ankommende barn den siste mnd (det inkluderer mannens søster).. Stor lykke i alle hjem.... men jeg greier ikke å glede meg. Mannen virker som om han ikke bryr seg, og han legger ut i det vide og brede om at det er bare sånn det er, og at vi sikkert får det til tilslutt vi også. Men jeg tror ikke det lenger. Vet ikke om det er noe biologisk som skjer, men jeg har begynt å tenke sånn at han ikke skulle vært sammen med meg hvis vi ikke greier å få barn. Tenk hvis det er en "feil kombinasjon" som gjør det? At vi kan få hver for oss (nødvendigvis sammen med noen andre), men ikke sammen?? Litt dumt å begynne med sånne tanker rett etter man har giftet seg liksom... Vet ikke riktig hva jeg skal gjøre jeg... Er både glad og trist på en gang.. Disse to små blir jo aldri våre barn, bare "våre". Tviler ikke på at jeg blir like glad i dem som om de var mine egne, men jeg kan jo aldri bli mamman deres jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mars 2010 #788 Del Skrevet 28. mars 2010 Det er ikke alltid like lett dette når "alle" rundt en får barn, jeg har mine nedturer og håpløse tanker i den forbindelse jeg også. Håper dere får en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #789 Del Skrevet 28. mars 2010 Ja, det går bedre nå. Har fått to småttiser i hus, og har ikke egentlig tid til sånne tanker lenger... Full fres hele dagen (derfor sitter jeg her nå etter midnatt på internett..). Det går overraskende greit med dem og oss, og de har slått seg til ro her etter bare to uker. Savner fortsatt å være på jobb, og det hender jeg tror jeg blir gal av å gå her hjemme og bare snakke med barn hele dagen. Heldigvi skjønner mannen det, så på torsdag var jeg ute med jentene hele kvelden! Kjempekoselig! Får se hva vi finner på i påsken, men tror vi bare blir hjemme. Br vel ikke egentlig reise for mye med disse to nå i begynnelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. mars 2010 #790 Del Skrevet 29. mars 2010 Så koselig at småttisene har kommet og at de har slått seg til ro hos dere Kan tenke meg det går unna i heimen med to barn ja Er nok ikke dumt å bruke påsken hjemme til å kose seg og skape gode trygge rammer for de små Dere er tøffe! Ha en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. april 2010 #791 Del Skrevet 5. april 2010 Etter å ha lest igjennom hele dagboken din så må jeg nesten legge igjen en hilsen Grattis med småttisser i huset! Jeg har selv prøvd en stund og er ikke sikker på om jeg vil gå videre til ivf, selv om jeg er 10 år eldre enn deg. Må vel tro på at livet har masse å by på, med eller uten egne barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. april 2010 Forfatter #792 Del Skrevet 6. april 2010 Etter å ha lest igjennom hele dagboken din så må jeg nesten legge igjen en hilsen Grattis med småttisser i huset! Jeg har selv prøvd en stund og er ikke sikker på om jeg vil gå videre til ivf, selv om jeg er 10 år eldre enn deg. Må vel tro på at livet har masse å by på, med eller uten egne barn Hyggelig med hilsen! Hele dagboka!!??? Det er mye det! Jo, det er trivelig med småttiser i hus! Travelt også, men det var jeg jo forberedt på...! IVF er ikke aktuelt for oss nå som vi har fosterbarn, for det vil bli en altfor krevende situasjon. I alle fall noen år framover. Begynner vel å prøve igjen om en stund, men for øyeblikket er det ganske befriende å slippe å kjenne etter tegn hver PP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. april 2010 #793 Del Skrevet 7. april 2010 Hei Mayami! Det er godt å lese at småttisene ser ut til å trives og at dere har kommet til ro så kjapt. Det er forståelig at du får negative tanker iblant rundt det å få egne barn, men veldig bra at du har lite tid til den type tanker for tida og heller kan kose deg med barna dere har i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. april 2010 Forfatter #794 Del Skrevet 9. april 2010 Ikke tid til så mye tenking om dagen nei! Men av og til lurer jeg på hvordan livet hadde vært dersom vi bare hadde bestemt oss for å leve uten barn i det hele tatt... Mn så sier de ett eller annet utrolig gullkorn, og da forstår jeg hvorfor vi har barn! Sånn som: "Å, nå er jeg så mett at jeg fikk vondt i kneet!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. april 2010 #795 Del Skrevet 10. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2010 #796 Del Skrevet 10. april 2010 Så herlig kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #797 Del Skrevet 1. mai 2010 Tenkte jeg skullle benytte barnetv-tiden og oppdatere dagboka mi litt jeg! De to sitter glade og fornøyde med hver sin bolle med lørdagsgodt og ser på supershow. Har vært ute hele dagen. Ryddet i hagen, skiftet dekk (endelig) og vasket vinterdekk for lagring. Guttene hjalp godt til også, de synes det er moro å være med på sånt! Ellers går det fint her - veldig lite drama. Har introdusert dem for ungene til venninner, og de ser ut til å trives med det! De sjarmerer alle vi møter! Har hatt besøk av noen av slektningene deres, og det gikk fint. Til helga skal de på avlasning for første gang, og gleder seg veldig til det, tror jeg. Det er heldigvis noen de kjenner som er avlastningshjem. Når podene er i seng i kveld blir det ost og vin på oss to slitne foreldrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. mai 2010 #798 Del Skrevet 7. mai 2010 Høres ut som dere har noen flotte dager, det er så godt å se at guttene finner seg til rette hos dere Håper dere får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #799 Del Skrevet 22. juni 2010 Ja, her går det unna...! Rekker ikke å snu meg rundt en gang før det er juni, og vips! så er det snart juli! Klager ikke altså... Nå har mannen ferie, og det er kjempegodt å være to hele dagen oppi galskapen! Vært på hytta i dag og klipt plen. Utrolig hvor mye gress det er mulig å få inn på en liten flekk!! Når det gjelder prøving, så har vi bunn og grunn gitt opp. Det er jo ikke noe feil med oss, og egentlig skulle vi bruke beskyttelse nå som guttene er så ferske hos oss, men det ser ikke ut til å være noen vits i. Har ikke brukt noe som helst, og det har jo ikke skjedd noe enda... på 3 år...! Har gått surr i PP og datoer forlengst, og bryr meg ikke om det lenger. Men det er utrolig koselig å kikke innom KG for de siste oppdateringene her! Krysser fingre for at alt går bra med Dreia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. juni 2010 #800 Del Skrevet 22. juni 2010 Snart er det august også *can´t wait* Håper dere får en strålende uke med finvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå