Mayami Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #761 Del Skrevet 28. januar 2010 Veldig opptatte av bilseter og uttrekkssenger for tiden! Men det blir merkelig å ikke jobbe på et helt år.. hmmm.. kommer nok til å savne kollegaene mine! Jaja, det går vel bra det også! Får sikkert nok å gjøre, for å si det sånn! Mayamannen er veldig engasjert han også, og i går rev han ut en annonse for barnesenger som kom i posten og hengte den på kjøleskapet så jeg skulle se den når jeg kom fra jobb! Kjempesøt!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. januar 2010 #762 Del Skrevet 28. januar 2010 Så spennende at ventetiden snart er slutt Moro å se på og handle ting til de små som kommer til dere da Hvor gamle er de? Søte mayamannen da :rødme: Hvor lenge skal du være hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #763 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) De er 3 og 6 år, og kommer om en knapp måned! Om alt går som planlagt da... Det blir trist å forlate "unga mine" på skolen, og de er jo så søte! De forstår ikke hvorfor jeg må ha fosterbarn - jeg har jo DEM! Må nok komme og besøke dem. tenker jeg! Skal ha permisjon ca ut 2010, i alle fall i første omgang! Nei, nå skal jeg legge meg! Endret 29. januar 2010 av Mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. januar 2010 #764 Del Skrevet 31. januar 2010 Så spennande det blir med smått i huset. :rødme: Men litt rart å skulla ut i lengre permisjon heilt plutselig. Ikkje akkurat lange tida du har hatt til å forbereda deg på det. Skal Mayamannen også ha noko permisjon samtidig? (Eg kjenner ikkje reglane som gjeld for fosterbarn.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. januar 2010 #765 Del Skrevet 31. januar 2010 Søte elevene dine Nei, nå er det natta er. Håper du får en strålende uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #766 Del Skrevet 1. februar 2010 Mayamannen skal ikke ha noen permisjon, han har ikke rett på det. Selv om jeg skulle ønske at han hadde det!! Hva skal jeg liksom finne på med to smågutter første dagen uten at han er der?! Ja, elevene mine er fortsatt ganske sure på meg, men det går forhåpentligvis over snart! Håper de ikke tar det ut på vikarene mine i alle fall!! Nå begynner det å bli veldig vanskelig å tenke på noe annet, og jeg kjenner et snikende behov for å lage til barnerommet! Hehe... er det det som heter "nesting" på verdsspråket? Nå er det snart "Klasse 10B" - skal kikke på noen andres englebarn en halvtimes tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. februar 2010 #767 Del Skrevet 1. februar 2010 To smågutar? Eg som såg for meg at det var to små jenter som skulle innta Mayami-heimen. :klø: Sikkert ikkje så lett å vita kva ein skal finna på. Ein må jo først bli kjent med barna og få lært kva dei likar å halda på med. Og ikkje minst få dei trygge på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #768 Del Skrevet 3. februar 2010 Hehe... av og til skulle jeg ønske at de var to jenter - jeg kan jo ikke gutter jeg!! Men det skal nok gå bra, tenker jeg! Får dra fram lego, fingermaling og småbiler og slå meg løs! I dag kom det enda en nyhet om graviditet - min beste venninne... Ble kjempeglad for henne, men med en stor isklump i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. februar 2010 #769 Del Skrevet 3. februar 2010 Hehe... av og til skulle jeg ønske at de var to jenter - jeg kan jo ikke gutter jeg!! Men det skal nok gå bra, tenker jeg! Får dra fram lego, fingermaling og småbiler og slå meg løs! I dag kom det enda en nyhet om graviditet - min beste venninne... Ble kjempeglad for henne, men med en stor isklump i magen... Fingermaling og lego høres jo toppers ut Ikke lenge siden jeg bygget lego selv, jeg begynte sammen med datteren til ei venninne men det endte opp med at det var venninna mi og jeg som satt igjen for oss selv til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #770 Del Skrevet 3. februar 2010 Å så urettferdig det er at "alle andre" blir gravide.... og ikke jeg.... og nå har vi tilogmed sluttet å prøve (gått over til fjortis-stadiet med kondom, veldig merkelig), så da blir det i alle fall ingenting.. Jeg vet at jeg snart får to små i hus, men de er jo ikke egentlig MINE da!! Huff, fælt å tenke sånn, men det er jo bestandig "mammas fang som er det beste", og jeg er jo ikke mamma... Kjenner at jeg er litt glad for at venninne 4 har fri fra jobb i morgen, så jeg slipper å forholde meg til en av dem, i alle fall... På den andre siden, så ringte de fra BV i dag, men vi var jo på jobb begge to. Ringer dem tilbake i morgen, og da "faller dommen". Kanskje vi får en dato?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #771 Del Skrevet 3. februar 2010 Fingermaling og lego høres jo toppers ut Ikke lenge siden jeg bygget lego selv, jeg begynte sammen med datteren til ei venninne men det endte opp med at det var venninna mi og jeg som satt igjen for oss selv til slutt Hehe... lego er bra! Har en venninne som er kjempekreativ, og hun har utnevnt seg selv som favoritt-"tante" som skal ordne med fingermaling, modell-leire, lego og alt det andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. februar 2010 #772 Del Skrevet 4. februar 2010 Hehe... lego er bra! Har en venninne som er kjempekreativ, og hun har utnevnt seg selv som favoritt-"tante" som skal ordne med fingermaling, modell-leire, lego og alt det andre! Så herlig med slike venninner Kommer nok til å takle dette helt supert dere Kjenner igjen den følelsen av urettferdighet rundt graviditeter ja Aldri noen morsomt å høre om andres graviditeter når man selv ikke klarer... ikke noe flink til å glede meg på andres vegne jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #773 Del Skrevet 4. februar 2010 Nei, jeg er heller ikke noe særlig flink på det.. blir faktisk ganske sur! Litt bedre i dag, for har fått snakket med barnevernet og fått mer info om når våre små kommer! Får treffe dem om ca 10 dager!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. februar 2010 #774 Del Skrevet 4. februar 2010 Så spennande! Blir det kort bli-kjent-besøk i første omgang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. februar 2010 #775 Del Skrevet 4. februar 2010 Ti dager er jammen ikke lenge til Små barneføtter som tasser i heimen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. februar 2010 #776 Del Skrevet 5. februar 2010 Ni dager igjen Blir spennende! Blir det litt tilvenningstreff først da eller? Hadde hele tiden sett for meg en gutt og en jente jeg Men to gutter blir nok helt supert det også! Dere er flotte mennesker som gjør dette Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #777 Del Skrevet 5. februar 2010 Å, så spennende dette er!!! Jeg klarer ikke å fokusere på noe som helst... enda så har jeg to hele uker igjen på jobb før permisjon... (det bli nok mye kake siste uka!!) Hehe... koselig at dere har sett for dere ting! Så ikke for meg å bli "mamma" til to gutter, for jeg har alltid ønsket meg jenter. Men nå er det nesten den mest naturlige ting i verden, og jeg er glad for at jeg slipper å innrede et sukkersøtt prinsesserom! Tror nok det blir bondegård eller pirater her! Nå i kveld er Mayamannen på fest, så jeg er alene hjemme. Ikke noe på NRK i kveld (har liksom ikke flere kanaler jeg..), så det blir nok potetskruer, helnøtt og bok i kose-sofaen i kveld! Koooose seg!! Lurer på om jeg ikke har en flaske rødvin også jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. februar 2010 #778 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei Mayami! Lenge siden jeg har skrevet her ser jeg... Har vært innom noen ganger og sjekka hvordan det ligger an, og nå er det jo ikke lenge til dere får barn i huset Det kommer nok til å gå veldig bra, og dere blir helt sikkert flinke med de. Jeg forstår deg likevel godt at du tenker at det ikke er dine egne barn og vil ha egne snart. Det blir nok aldri det samme med andres unger. Har dere tenkt noe over når dere skal prøve igjen selv? Håper du får en fin kveld alene hjemme, og jeg syns du skal kose deg med vin ja. Det fortjener du God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #779 Del Skrevet 8. februar 2010 Ble ikke vin, tenkte jeg ikke skulle tømme i meg en hel flaske alene! Men koste meg ja! Her er det skikkelig nervøst om dagen, skal skrive kontrakt på onsdag, så da er det liksom i boks alt sammen! Så bli det en STOR handletur for å kjøpe inn senger og kommoder og leke-kasser og andre nyttige ting før de kommer. Har ikke tenkt å prøve mer enda, må se hvordan det år med guttene først. Kanskje om et halvt år? Leste et sted at det kan hjelpe på fertiliteten å ha en lengre pause fra prøving, hvor man ikke "utsetter" eggene for svømmere. At de liksom blir "allergisk"... jaja, det er jo verdt et forsøk når vi skal ha pause uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #780 Del Skrevet 11. februar 2010 Sånn, nå er kontrakten signert, og vi venter på klarsignal til første møte!! Veldig spent... heldigvis skal BV-damen snakke med dem om hvem vi er før vi kommer. Vi har laget fine bilder av oss og biskelitt og pusene som de skal få se, slik at det ikke bli helt fremmed for dem. Koselig!! Sørpe og regn her i dag, lite trivelig å bevege seg utendørs. Mayamimannen har reist avgårde på treningssenter, så nå er det stille og fredelig her! Lager rundstykker og skal kose meg verre! Som vanlig... :)I morgen er det ut med jobben, fredagspilsen. Det blir jo siste fredagspils for jeg skal ut i permisjon, så jeg håper mange kommer! Lørdag blir det kanskje kafe med venninne 1, 2 og 3. Aktiv - jeg??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå