honning Skrevet 7. januar 2010 #741 Del Skrevet 7. januar 2010 Så godt å høre at dere har kosa dere masse, Mayami! Blir ekstra oppmerksomhet når man gifter seg som du sier. Å være samboer og gift føles helt likt ja, og godt er jo igrunn det Kos dere på siste PRIDE-kurset i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. januar 2010 #742 Del Skrevet 7. januar 2010 Gratulerer som nygifte Spennende med siste pride kurs da Har dere hørt noe mer om når de små kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. januar 2010 #743 Del Skrevet 7. januar 2010 Siste PRIDE-helg Da blir det nok fart i sakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #744 Del Skrevet 8. januar 2010 Vet ikke noe mer om når de kommer, bortsett fra at det KAN gå ganske fort.. Litt frustrerende å ikke vite noe mer, for man kan liksom ikke begynne å planlegge noe særlig... men fant den lureste sengeløsningen på IKEA, så den biten er i alle fall planlagt. Nå er det bare å komme seg til IKEA i tide! jaja... Det er i grunnen bra at det ikke ble den store forskjellen når vi giftet oss ja! Bortsett fra en ring på fingeren da! Her er det bikkjekaldt i dag også, som de siste ukene. Ikke bedring i vente heller, visstnok.. fyrte i peisen i går, og det var veldig koselig! Ser det positive i ting! I kveld skal jeg kanskje ut med jentene, hvis jeg får blåst liv i bilen min igjen. Kanskje jeg kan lure mannen til å kjøre meg! (Nå holdt jeg på å skrive sambo...hehe...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. januar 2010 #745 Del Skrevet 10. januar 2010 Gratulerer som kone! Den einaste forskjellen eg merka etter me gifta oss, var at me var som nyforelska igjen i ein periode. Utrulig koselig. Så spennande med nytt PRIDE-kurs og at det snart plutselig bur smått i huset. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #746 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, det går nå unna i svingene! Ferdig godkjent fra kurset/BUFetat, møte med "vår" person i fosterhjemstjenesten og møte med en saksbehandler for nesten tildelt barn på under en uke! Det siste er ikke før nærmere helga da.. Det blir så spennende!! Kjenner at jeg angrer litt på at vi ikke har brukt beskyttelse under denne mnd.. "håper" det ikke virket denne gangen heller! Er liksom så klar for dette her, at en graviditet hadde ødelagt litt akkurat nå.. hmmm... merkelig å tenke på... Masse å gjøre på jobben, og til helgen er det fest hos venninne! Sammen med venninne 2 og en kollega. Gleder meg! Helgen etter skal det være middag her hos oss, med våre 3 vennepar. Vet ikke helt hva vi skal servere enda, for det er mannen som skal lage forrett/hovedrett. Jeg har ansvar for desserten.. tenke... kanskje sjokolademousse med pisket krem og sånn orange liten frukt med "papir"-blad? (Vet ikke hva det heter... spør hver gang jeg ser den, men glemmer det like fort igjen..) Det blir sikkert siste gang vi har middagsselskap uten barn i hus det da..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. januar 2010 #747 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, ifølge mange er det vel nå du blir gravid, då. Når du "endelig" slappar av. Eg antar det er physalis du tenker på? Nam! Tenk at det snart skjer noko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. januar 2010 #748 Del Skrevet 14. januar 2010 Spennende tider dere har i møte nå ja Håper jo at du klarer å bli gravid på egenhånd, men skjønner tankene dine rundt dette nå Koselige helger du går i møte ser det ut som, må nyte de siste helgene som barnløse Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #749 Del Skrevet 15. januar 2010 Puh... det er ikke bare enkelt dette her! To nye mennesker fra div statlige instanser som skal inn i huset vårt, spørre og grave og sjekke om vi holder mål. Savner "våre" velkjente damer jeg! Jaja... sånn er det! Møte igjen i dag, og et til neste uke. Dette kommer til å gå fort. Masse styr på jobben, mange vanskelige sjebner å forholde seg til der også... Du verden så godt det skal bli med helg!!! Ferdig med all jobb, og bare planer om bursdagsfeiring i morgen kveld. I kveld skal vi på besøk til venninne 1. Det blir koselig! Kanskje reiser vi en tur til hytta i morgen tidlig - må vel måke litt snø av taket for at vi skal ha en hytte til sommeren (i stedet for en haug med planker)! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. januar 2010 #750 Del Skrevet 16. januar 2010 Ha en fin helg Greit å få måkt taket på hytta så dere er sikre på at dere har en hytte til sommeren også ja Hvor har dere hytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #751 Del Skrevet 16. januar 2010 Ha en fin helg Greit å få måkt taket på hytta så dere er sikre på at dere har en hytte til sommeren også ja Hvor har dere hytte? Har hytte rett ved en innsjø, i skogkanten! Rett i nærheten av hvor vi bor, veldig praktisk! Har ikke kommet oss dit enda i dag... tar litt tid på morgenkvisten! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. januar 2010 #752 Del Skrevet 16. januar 2010 Har hytte rett ved en innsjø, i skogkanten! Rett i nærheten av hvor vi bor, veldig praktisk! Har ikke kommet oss dit enda i dag... tar litt tid på morgenkvisten! Hehe... Høres deilig ut med hytte Veldig praktisk at det ikke er så langt å kjøre da, får liksom brukt den litt mer Deilig med late morgener da, viktig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. januar 2010 #753 Del Skrevet 16. januar 2010 Herlig plassering av hytten , og ikke minst veldig greit at det ikke er lange biten å kjøre Ikke som "hytten" jeg tilbragte tid på da jeg var liten. Det var ca 11 timer med bil og 30 min- en time med båt, ikke akkurat en plass å dra på helgetur Nydelig plass da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #754 Del Skrevet 17. januar 2010 Da er vi ferdige med å måke på hytta.. masse snø... Biskeliten var veldig glad for å være der igjen - han får jo løpe fritt der! Nå ligger han helt utslitt i en ball foran peisen og snorker og sparker i beina! :rødme: Fin dag ute, kanskje boble litt nå før sengetid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #755 Del Skrevet 19. januar 2010 Jaja, så ble det denne mnd også ("heldigvis")... Kan ikke si at jeg er overrasket! Mye på jobben i dag, og er ikke planlagt til i morgen. Har heldigvis god tid på kontoret i morgen tidlig, så da går det bra! Neste møte med BV på torsdag, fikk rapport fra PRIDE-lederne i posten i dag, og der stod det masse fint!! Skikkelig selvtillits-boost!! i går kveld lagde jeg pizza, skikkelig hjemmelaget med kjøttdeig og greier, og det var godt! Gubben skikkelig overrasket over husmoremnet! Men når vi skal ha middagsselskap med venninne 1,2 og 3 til helga, skal nok han lage middagen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #756 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Uff... dum dag... Først forsov jeg meg, så jeg kom altfor sent på jobben. Alt jeg skulle gjøre på dagen i dag gikk i grøfta pga det. Så var jeg på kafe med venninne 1 og 4, og venninne 4 fortalte at hun var blitt gravid. Trodde jeg var over alt det der jeg, men... da ble jeg litt deppa, selv om jeg er glad på hennes vegne. Hun vet om at vi har prøvd en stund, og hun gav uttrykk for at hun syntes det var ganske urettferdig. :rødme: De har visst ikke egentlig prøvd så hardt en gang.. Jaja... jeg klare meg vel denne gangen også - men jeg vurderer å få meg middelaldrende venninner i stedet! Men da begynner de sikkert bare å få barnebarn, så det er vel heller ingen god løsning! I morgen kommer barnevernet igjen, og det blir jo spennende. Håper ting går fort nå! Må vel i gang å vaske litt jeg da... man får i alle fall rent hus av dette her!! Endret 20. januar 2010 av Mayami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. januar 2010 #757 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Så bra med fin rapport frå PRIDE-ledarane. Kan tenka meg det må følast veldig godt og trygt å vita at andre, som i tillegg har peiling, meiner ein vil bli gode (foster-)foreldre. Kjipt (og koselig) med venninna som er gravid. Prøvarverden er virkelig urettferdig, men oppi det heile må det vera utrulig godt at venninna di faktisk forstår dette og gir tydelig uttrykk for at ho er enig i at ting virkelig er urettferdig! Eg håpar, når fosterbarna har komme seg godt til rette, at det endelig kjem gooooode nyheter frå Mayami-heimen også. Endret 20. januar 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. januar 2010 #758 Del Skrevet 20. januar 2010 Ikke lett å få slike beskjeder fra venninner nei Klart det er koselig for dem, men ikke lett å glede seg på andres vegne dessverre... Kanskje middelaldrende kvinner er bedre å ha som venner ja Ikke for det...min kollega på 37 er nygravid nå... Lykke til med barnevernsbesøket i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #759 Del Skrevet 27. januar 2010 Jaja.. dagne går i alle fall! Bare en mnd igjen til de to små flytter inn! Hurra! Skal skrive kontrakt om 14 dager, og da er alt i boks! Har fått inn en vikar som virker veldig bra, så da kan jeg slappe av på det området! På lørdag kommer venninne 1 og 4 på kveldsmat. Prøver å presse inn masse sosialt denne siste mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. januar 2010 #760 Del Skrevet 27. januar 2010 Så spennende da Snart to små i hus :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå