dreia Skrevet 20. juli 2009 #581 Del Skrevet 20. juli 2009 Her regner det også i bøtter og spann. Eg kunne gjerne tenkt meg eit boblebad nå, ja. Men eg har då i det minste ein deilig kopp te og sofakroken. God tur i morgon! Kor går ferda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #582 Del Skrevet 20. juli 2009 Skal først hjem til foreldrene mine en tur, så skal vi til Danmark i en uke! Aldri vært der jeg...! Vet ikke helt hva jeg skal pakke med meg heller... hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. juli 2009 #583 Del Skrevet 20. juli 2009 Danmark blir sikkert bra. Eg har ikkje vore der sidan eg var barn, men det er utrulig koselig land å feriera i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #584 Del Skrevet 20. juli 2009 Vi skal i alle fall leie sykler (jeg elsker å sykle der det er flatt!!), og kanskje bade litt. Håper det blir bra - selv om hele slekta til sambo skal være med (litt stress).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juli 2009 #585 Del Skrevet 20. juli 2009 Du verden så godt det er å ha et boblebad når det striregner slik! Nå er det tid for kakao og bok i sofakroken, tror jeg! Så må jeg vel begynne å pakke snart - i morgen reiser vi... *litt misunnelig på boblebad* Blir sofakrok og bok på meg i dag Dårlig med treningstur på sykkel når det regner trollkjerringer Det er så artig å pakke til ferie Håper dere får en fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #586 Del Skrevet 20. juli 2009 Synes det er mest stress å pakke jeg! Skal ha med storepus, lillepus og biskeliten i tillegg til meg og sambo, så da blir det veldig mye å huske på! Og jeg er i stand til å glemme hodet mitt på bussen, så det er bra det er skrudd skikkelig fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. juli 2009 #587 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvis du skal ha med alle fem kan det by på utfordringer ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #588 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvis du skal ha med alle fem kan det by på utfordringer ja Hehe... ja... men nå kom heldigvis storepus inn, så nå kn jeg stenge katteluka! FANGET!!! Han kommer til å være SÅ plagsom i natt... *gruer seg til bråkete katt i senga* Det er bra med regn når man skal fange katter... Vi skulle egentlig bestille pizza i dag, men så ringte jeg dit, og da hadde de ikke kapasitet til å kjøre ut... Så fullt på en vanlig mandag?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. juli 2009 #589 Del Skrevet 21. juli 2009 Og jeg er i stand til å glemme hodet mitt på bussen, så det er bra det er skrudd skikkelig fast! God tur og kos dere masse! Håper ikke katten har vært altfor bråkete med deg i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 21. juli 2009 #590 Del Skrevet 21. juli 2009 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #591 Del Skrevet 21. juli 2009 Kattene var ikke altfor ille, tror de sov for det meste. Nå har de våknet, og de skjønner hva som foregår når vi pakker. Dette forbinder de med flere timer i bur, og derfor gjemmer de seg nå under hver sin sofa og later som om de er usynlige. Hehe... søte pusene mine! Sambo snakket med moren sin på tlf i går, og da kom det fra at hun skulle ha med seg "galla"-kjole på ferien vår.. Skal i selskap, men jeg fikk inntrykk av at det ikke var så veldig formelt. Så i går kveld måtte jeg til og prøve mine finkjoler, og de var selvsagt ikke egentlig passe lenger.. i tillegg hadde jeg kjøpt et fint (men behagelig) skjørt som jeg hadde tenkt å bruke, men det er jo ikke fint nok.. Hadde jeg visst dette litt lenger på forhånd, kunne jeg ha trappet opp slankekuren litt, slik at flesket ikke synes under finkjolene mine.. Jaja... de får ta meg som jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. juli 2009 #592 Del Skrevet 21. juli 2009 Kattene var ikke altfor ille, tror de sov for det meste. Nå har de våknet, og de skjønner hva som foregår når vi pakker. Dette forbinder de med flere timer i bur, og derfor gjemmer de seg nå under hver sin sofa og later som om de er usynlige. Hehe... søte pusene mine! Sånn er katten min også Setter jeg frem buret hennes, gjemmer hun seg langt vekk Så kjedelig med sånn kjolekaos rett før dere drar da Får håpe du finner noe fint å ha på deg da Er det stort selskap dere skal i da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #593 Del Skrevet 22. juli 2009 Det er hele ene siden av slekta til sambo, så det blir en del der... menmen... jeg fant da noe å ha på - selv om jeg ser ut som en kjempegrill som presser seg inn i et wiener-skinn... Hjemme hos foreldrene mine nå, kjempekoselig! Vet ikke hva vi skal gjøre i dag enda... Litt kvalm og uggen i dag... hmm... (Dag 19 i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #594 Del Skrevet 23. juli 2009 Her er det regn i dag.. jeg har levert bilen på verksted (bare til sjekk), og nå har de ringt to ganger alt for å spørre om de kan gjøre masse dyre reparasjoner på den... NEI!!! *bestemt Mayami* Bilverksted er det verste jeg vet å bruke penger på!! (Dag 21 i dag - feil dato i går... *døgnvill*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. juli 2009 #595 Del Skrevet 23. juli 2009 Bilen på verksted kan fort bli dyrt ja! Godt du er bestemt Da 21 ja! Kvalm og uggen i dag også eller Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #596 Del Skrevet 23. juli 2009 Da 21 ja! Kvalm og uggen i dag også eller Ja, faktisk! Sikkert svineinfluensa...:gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. juli 2009 #597 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja, faktisk! Sikkert svineinfluensa...:gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. juli 2009 #598 Del Skrevet 25. juli 2009 Ja, faktisk! Sikkert svineinfluensa...:gjeiper: Det er nok den ja *løper ut for ikke å bli smittet* (har hørt at den er fryktelig smittsom :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #599 Del Skrevet 26. juli 2009 Hurra, jeg har nett på ferie også!! I dag er den famøse festen, og jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal ha på meg... men det ordner seg sikkert... Dag 24 i dag, litt brun utflod. Er nok som melder sin ankomst, tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. juli 2009 #600 Del Skrevet 26. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå