Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

Ja, det passer jo med tidspunktet om det var en festeblødning da! Har hatt spotting i dette tidsrommet før, men da har det liksom vart helt til :kosteskaft: Ikke bare en dag eller to som nå. Rart...

Det er ganske skummelt med hjemmebesøk ja, for vi vet liksom ikke hva de vil vite! Er forberedt på spm om hvorfor vi ikke har egne barn, og har svaret klart. Håper det ikke er "feil" at vi ikke bruker prevensjon, i og med at vi har prøvd i snart 2 år uten noe tegn til reusltat. (Har regnet på det, og jeg har brukt MASSE penger unødig på prevensjon gjennom tidene!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært hos akupunktøren for siste gang. hun kjente på pulsen min, og sa at nyre-pulsen var veldig sterk og stabil. Det skal den visst være dersom man er gravid. Dersom man ikke er gravid skal den ikke være til stede, eller være veldig svak. Jaja.. tiden får vise! Hun mente at hvis hun hadde vært kineser, så ville hun kunnet si med sikkerhet om jeg var gravid eller ikke! Spennende!

Jaja.. jobbe litt kanskje.. Heldigvis fri i kveld! Og i morgen kveld! Og så er det helg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos akupunktøren for siste gang. hun kjente på pulsen min, og sa at nyre-pulsen var veldig sterk og stabil. Det skal den visst være dersom man er gravid. Dersom man ikke er gravid skal den ikke være til stede, eller være veldig svak. Jaja.. tiden får vise! Hun mente at hvis hun hadde vært kineser, så ville hun kunnet si med sikkerhet om jeg var gravid eller ikke! Spennende!

Jaja.. jobbe litt kanskje.. Heldigvis fri i kveld! Og i morgen kveld! Og så er det helg!! :hoppe:

Så spennende da! Får virkelig håpe akupunktøren har rett ang pulsen :) Når er ikm da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag blir det dag 28. Hadde EL på dag 12-13, så det må vel begynne å skje noe snart.. Får sikkert tantebesøk i morgen... grr.. menmen...that's life, som de sier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forresten jeg skal prøve Vitex neste PP... ser ut som om det virker på alle, så hvorfor ikke på meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forresten jeg skal prøve Vitex neste PP... ser ut som om det virker på alle, så hvorfor ikke på meg! :)

Ja virker jo som om det er et skikkelig vidundermiddel det :) Kanskje jeg skal gi det et forsøk jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supertrøtt i dag tidlig, hadde IKKE lyst til å stå opp. Det var to katter som holdt konsert utenfor vinduet halve natten, og biskeliten vill også delta fra sengen sin i kjelleren... bråkete...

Men nå er jeg da på jobb, og en plutselig sultfølelse har angrepet arbeidslysten min.. Lunsj om 15 minutter! I kveld har jeg fri igjen, og skal jobbe litt og kose meg mest. Kanskje gå en tur, hvis regnet kan ta seg en pause? 13 arbeidsdager igjen til ferien!!!! :hoppe:

Ha en fin torsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*vil ha 13 dager til ferie jeg også* :sjenert:

Håper du finner arbeidslysten igjen etter en matbit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter og leter men sinner den ikke... er litt pudding i dag, tror jeg... Men, jeg har da veldig søte elever i dag! Med masse fantasi! (kke alltid en ubetinget fordel, men på en pudding-dag som denne er det faktisk ganske greit!)

Ingen tegn til :kosteskaft: enda... CD26...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha ferie om 13 dager....har fem uker igjen til ferien jeg da :sjenert:

Godt du har fantasifulle elever når arbeidslysten er borte da ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mayami!

Her var det lenge siden sist jeg var innom :) Så morro å lese om nye symptomer hos deg. Heier for at det er noe positivt :duskedame:

Uansett, jeg sov til kl 12 både lørdag, søndag og i dag (noe jeg ikke har gjort siden jeg gikk på videregående), og har akkurat blitt rørt til tårer av et NRKprogram om en løveunge.. Lettrørt?? Jeg??! Spottingen har forsvunnet helt, og ellers er det ingen tegn til noe som helst.. Forstå det den som kan!

Var det programmet om løva Christian du såg? I tilfelle så ble jeg også rørt av den gjenforeninga. Helt fantastisk! Her har jeg ingen sympromer, men jeg begynte å gråte ved middagsbordet da jeg fortalte mannen om noe på jobben i dag (ble fryktelig irritert på noen kollegaer sin oppførsel i forhold til noe, og kjefta på de med min fulle rett syns jeg). Var ingen grunn til å gråte egentlig, men det er vel mye hormoner i sving for tida :fnise:

Håper TR holder seg langt unna deg denne gangen! Veldig spennende med hjemmebesøk hvertfall. Det går helt sikkert fint :klem:

Ha en fin fredag i morgen. Snart helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.. spennende å se nå hva skjebnen vil ha det til denne IKM?! ;)

når er hjemmesbesøket? Det blir sikkert litt skummelt ja, men det blir sikkert mest koselig.. Håper iallfall det, at det er noen koselige folk som kommer innom bare for en prat bare.. Beundrer dere for å ville bli fosterforeldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var om Christian ja! Uff.. flaut.. :fnise:

Her har vi akkurat spist sen middag, og jeg fikk ca 0,5 liten slurk med rødvin. Den skal vare lenge! :)

Hurra for snart fredag!!! Har kanskje ingen undervisning i morgen - bra jobbedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal dere prøve å bli fosterforeldre? Så spennende da :)

Masse lykke til med det, håper også at dere kan ha vært heldige i denne syklusen!!

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.. spennende å se nå hva skjebnen vil ha det til denne IKM?! ;)

når er hjemmesbesøket? Det blir sikkert litt skummelt ja, men det blir sikkert mest koselig.. Håper iallfall det, at det er noen koselige folk som kommer innom bare for en prat bare.. Beundrer dere for å ville bli fosterforeldre!

Oi, vi skrev visst nesten samtidig vi! :) Ja, det blir spennende med både symptomer og hjemmebesøk. Besøket er neste fredag ettermiddag, så da vet vi uansett svaret på symptomene! (IKM ca... nå... snart, kanskje) Har ikke egentlig så mange symptomer, men ble veldig oppmuntret at akupunktøren. Hun hadde vel ikke sagt noe om hun ikke virkelig trodde hun hadde rett? Uansett utfall, vi skal ha fosterbarn en gang. Om vi er gravide nå, så skal vi ha fosterbarn senere! Tenk å få hjelpe et lite barn som ikke har det så bra! Med våre utdannelser skulle det også gå fint, tror jeg! :) Men det er jo gresselig spennende da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere prøve å bli fosterforeldre? Så spennende da :)

Masse lykke til med det, håper også at dere kan ha vært heldige i denne syklusen!!

Ha en fin helg :klemmer:

Vi har sendt fra oss en egenpresentasjon, ja.. og får hjemmebesøk snart. Så blir det evt. godkjenning og kurs til høsten! Kanskje vi tilogmed har et barn hos oss til jul! Har tenkt på det lenge, og bestemte oss endelig da :kosteskaft: kom sist PP. Jeg orker ikke tanken på IVF og alt det det medfører, så da finner vi andre alternativ. Jeg var veldig skeptisk i begynnelsen da sambo begynte å snakke om det, men etterhvert fant jeg ut at det kan jo være kjempebra! :) Må bare finne det ut på egenhånd! :fnise: Håper også at det går denne PP, men tror ikke noe... brent barn, osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lhinn

dette høres jo så lovende ut! :popcorn:

Lykke til denne PP! ser dere har prøvd lenge, synes det er på tide at det klaffer nå! ...og om jeg husker rett hadde du hva som kanskje var en festeblødning denne mnd?kommer du til å teste eller er du av den tålmodige typen?

:tommelopp: for deg og en spire :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noe som kunne kvalifisere som en festeblødning, ca en uke etter EL ja.. Synes det begynner å bli en god fangst i symptomjakten også, men usikker på hvor mye som evt skyldes graviditet.. som vanlig.. Har i alle fall økt utflod, helt klar og luktfri (heldigvis..), supertrøtt, noe svimmel/"lett" i hodet, kiling eller murring (ikke helt sikker på definisjonene her, men definitivt aktivitet) i nedre del av magen, noe støl i lysken på begge sider. Hmm.. kommer ikke på så mye mer nå.. jo, noe ømme, men ikke veldig såre, brystvorter.

Nå er det detektimen!! Og potetgull og seigmenner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...