Gå til innhold

Mayami sin dagbok!

Mayami

Anbefalte innlegg

heihei.. håper pusen kommer tilbake så du kan slappe av og nyte eggløsning...ikke la besøk hindre deg fra å lage en liten baby og to ;)

Ønsker deg en kjempehygglig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt ingen pus... :tristbla:

:( Får håpe han snart kommer hjem :)

Så bra med positiv el test da! Kan tenke meg dere koser dere i helgen :lur:

Var jo ikke el jeg hadde alikevel da :sjenert:

Ha en super lørdag :sengekos::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusen kom hjem i natt!! :rødme: Kosete og sulten. Har spist pillene sine uten kattemat - rett fra morter i dag! Raringen...

I dag har vi jobbet på hytta, blir kjempefint! Skal ut og spise i kveld, og ta tidlig kveld. Jeg vil ha potetgull!

Tror jeg hadde EL på torsdag eller fredag (i går). Testet igjen i går, men da var den negativ. Hadde ELslim i går da.. Så nå har jeg begynt med WY igjen. Tro hva jeg skal gjøre for å øke kroppstemperturen.. noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen hjem pus :tommelsmil:

vil du øke kroppstemperatuten sier du? Da er det bare å hoppe i det... :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra pusen har kommet hjem igjen :) Nå håper jeg han holder seg hjemme til han er frisk igjen ;)

Ingen tips til hvordan du kan øke kroppstemperaturen jeg....men ønsker deg en super søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen hjem pus :tommelsmil:

vil du øke kroppstemperatuten sier du? Da er det bare å hoppe i det... :sengekos:

:fnise: Ja, er det det som skal til, så er det ikke noe problem!

Så bra pusen har kommet hjem igjen :) Nå håper jeg han holder seg hjemme til han er frisk igjen ;)

Det håper jeg også! Nå er han hvertfall i ro på stuegolvet, brettet ut i all sin pryd! Sover godt, storepusen min...!

I dag skal vi på fjelltur, selv om det regner litt. Blir bra! Også på hytta en tur etterpå.. I morgen skal jeg på kurs til byen, og må ta grusomt-tidlig-bussen til flyplassen.. grøss... men det blir sikkert bra når jeg først kommer meg dit! :) Vel, vel.. livet er så meget bedre nå som pus er i hus igjen, og jeg har begynt å tenke på at vi skal jo få barn snart! På en eller annen måte.. Under tre uke til hjemmebesøk fra fosterhjemtjenesten nå!

God søndag til alle som er innom! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for heimkommen pus, fjelltur og snart barn - på den eine eller den andre måten. :tommelsmil:

Håpar de har hatt ein flott tur! *sende litt av finveret mitt i retning Mayami*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mayami!

Full fart hos dere i helga :) Håper spira satt hos deg denne gangen, og hvis ikke så blir det jo barn på dere på annet vis snart. Du har noe å se fram til uansett!!! Godt pusen kom tilbake :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært innom her... tonnevis å gjøre på jobben. Akkurat nå sitter jeg på verandaen og retter! Koselig! Fint med :sol:

Dag 21 i dag, og litt lyserosa spotting i dag tidlig. Vet ikke hva det er. Det murret ganske bra i magen i går, nesten menssmerter. Bedre i dag, heldigvis. Snart ferdig med siste runde akupunktur for denne gang, nå blir det ikke mer før til høsten. Forhåpentligvis trengs det ikke, men holder ikke akkurat pusten, for å si det sånn!

Jaja... jeg får vel rette litt mer jeg da... skal jeg bli ferdig med dagens bunke! Snart kommer masse venninner med menn og barn til grilling! Det blir kos! Men da blir det ikke mer retting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner IKM å nærme seg, så da blir det mer tenking... hadde brun/rosa spotting lørdag morgen til i går (ca 24 timer). Ikke mer i natt eller i dag. Det var ca 7-8 DPO. Skjønner meg ikke på meg jeg... :fnise: Jaja.. vi får vel se om en ukes tid, tenker jeg... På lørdag fikk jeg også helt plutselig en skikkelig stikking på høyre side, som gikk over på ca ett minutt. Merkelig..

Nå tror jeg at jeg skal ut på verandaen littegrann! Det er nesten sol, men ikke helt. Ganske varmt likeve ltror jeg.. Det er 1.juni, og bare 22 dager til sommerferie!!!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med finværsdager :briller2:

Spenende med nye symptomer da :jepp:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame::pls::duskedame:

La en spire sitte denne gangen

:duskedame::pls::duskedame:

:duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med spotting og stikking da :) krysser fingerne for at det er gode tegn ;)

Håper du har kost deg i det fine været i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takker for heiing!! Har kost oss veldig i dag, selv om jeg har jobbet hele dagen. Gikk en tur i kveld rundt et vann, og biskeliten fikk bade. Søkkvåt og kjempefornøyd! Nå står han i hagen og oppdrar nabokattene... :fnise:

Ja, spennende med symptomjakt, selv om jeg ærlig talt må si at det har blitt mer "lek" enn alvor. Forventer :kosteskaft: og blir mektig overrasket om hun ikke kommer. Vi prøver å fokusere mer på hjemmebesøket som skjer om 11 dager! Prøver å finne ut hva som er vanlig å servere, hva det blir spurt om osv. Men det er ikke så mye info om sånne ting ute og går! Har en kollega som har fosterbarn, men har ikke spurt han enda. Kanskje jeg skal gjøre det.. men det er liksom ingen (familie eller venner) som vet at vi har meldt interesse, så det er litt sånn prøver-hemmelig enda..

Uansett, jeg sov til kl 12 både lørdag, søndag og i dag (noe jeg ikke har gjort siden jeg gikk på videregående), og har akkurat blitt rørt til tårer av et NRKprogram om en løveunge.. Lettrørt?? Jeg??! Spottingen har forsvunnet helt, og ellers er det ingen tegn til noe som helst.. Forstå det den som kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med hjemmebesøk da :) Server litt kaffe, te og brus og bak en kake eller noe, så er de nok fornøyde ;)

Dere virker som et flott par, så dette skal nok gå så bra så :) Heldige barn som får komme til dere!

Ha en super tirsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med hjemmebesøk da :) Server litt kaffe, te og brus og bak en kake eller noe, så er de nok fornøyde ;)

Dere virker som et flott par, så dette skal nok gå så bra så :) Heldige barn som får komme til dere!

Ha en super tirsdag :klemmer:

Å, nå fikk jeg en sånn god følelse inni meg! Takk og god tirsdag til deg også!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festeblødning?

Har vel lest en eller annen plass at om man får det så er det ca en uke etter EL :)

Lykke til med hjemmebesøk, skummelt og spennende tenker jeg meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...