Mayami Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #2581 Del Skrevet 20. desember 2013 Hadde en dårg følelse omtrent siden før jeg testet positivt, så overrasket er jeg ikke akkurat. Ikke st det gjør saken noe bedre da... Nå har jeg i alle fall ringt og snakket med st olavs, så det blir ny runde med uttak/innsett i uke 11. Skal drikke mye vin før den tid! Nei, dette ble en skikkelig drittdag. Kjære skulle egentlig ut med jobben i kveld, mem han har heldigvis avlyst. Håper det gpr noe bra på tv i det minste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. desember 2013 #2582 Del Skrevet 20. desember 2013 Stor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #2583 Del Skrevet 20. desember 2013 Takk alle sammen! Det går bra nå altså. Tror det var lurt å ringe st olavs med det samme for å avtale nytt forsøk, selv om jeg begynte å gråte da jeg hørte ventemusikken i telefonen. Husker at jeg tenkte at det var siste gangen jeg skulle høre den musikken da jeg ringte inn om positiv test for to uker siden... Heldigvis er de veldig støttende og hyggelige der, så det er ikke bare dumt at jeg må tilbake! Life goes on, og nå har jeg og tassene laget hjemmelaget pizza og skal åpne julegaver fra biofamilien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. desember 2013 #2584 Del Skrevet 20. desember 2013 Godt å høre at det går bedre Og det var nok godt at du fikk ringt st Olavs med en gang, så håper jeg på full klaff for dere da. Bra mannen din holder seg hjemme i kveld. Her har vi også hatt hjemmelaga pizza i dag, det er månedsvis mellom hver gang (jeg fatter ikke hvorfor), og i dag klarte jeg nesten ikke å stoppe å spise Kos dere med gaveoppakking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. desember 2013 #2585 Del Skrevet 20. desember 2013 Så utrolig leit dette var Så fint at du fikk ny time så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 21. desember 2013 #2586 Del Skrevet 21. desember 2013 Huff og huff! Det var triste nyheter! Det er vanskelig når kroppen sier en ting og hjertet noe annet! Håper dere får en fin siste innspurt før jula. Er jo kanskje godt med avklaring likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #2587 Del Skrevet 22. desember 2013 Veldig fint å slippe å lure i jula, særlig i og med at blødningene nå virkelig er i full gang... Jeg og kjære koste oss i går kveld med "Hobbiten" på tv og potetgull og sjokolade. I dag reiser vi til svigers for første halvdel av jula, så rett til mine foreldre i romjula til over nyttår. Kjenner at det er veldig greit at vi ikke reiser før i dag - godt å kunne lande litt hjemme først! Nå skal jeg lage meg en kopp med luksus-te som jeg fikk av venninne og se på at lille spiser frokosten sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 22. desember 2013 #2588 Del Skrevet 22. desember 2013 God tur til svigers idag, og riktig god julefeiring! Leit med blødninger, håper du klarer å legge det godt bak deg og kose deg i jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. desember 2013 #2589 Del Skrevet 22. desember 2013 Trodde jeg hadde skrevet her tidligere i dag... Hørtes ut som en veldig koselig kveld i går. Og ja, det var bra at du fikk tid på deg til å lande litt først, så de verste par dagene er over før dere drar. Håper du klarer å kose deg i jula likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. desember 2013 #2590 Del Skrevet 22. desember 2013 Uffda, dette var trist lesing.. Håper det går bedre med deg! Husk å kose deg i julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. desember 2013 #2591 Del Skrevet 26. desember 2013 Håper du har kosa deg i julen, blitt godt tatt vare på, og slappa av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #2592 Del Skrevet 2. januar 2014 Har kost meg i jula ja, men noe særlig avslapping ble det ikke.. Lille har vært i full gang hee jula, og med svigerforeldre som bor i et glassmagasin/bibliotek/museum, så ble det mer løping etter han enn avslapping. I tillegg har tassene vært litt ute av takt, som forventet, så jeg har ikke fått kommet meg igjen. Har vondt i ryggen og kink i nakken, og brygger på en kjempediger forkjølelse. Så det er mulig kroppen min forsøker å fortelle meg noe??! Jaja... ingen jobb før på mandag, så kanskje det blir noen rolige dager hjemme før det bryter løs igjen.. Håper alle har hatt en flott juleferie og at 2014 bringer dere alt det dere ønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. januar 2014 #2593 Del Skrevet 2. januar 2014 Godt Nytt år, Mayami! Fint å høre at jula har vært fin, til tross for litt mas og tjas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. januar 2014 #2594 Del Skrevet 2. januar 2014 Godt nytt år, håper det blir flott Håper dere får noen rolige dager før jobb, skole og barnehage, og ikke minst at dere holder dere frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 5. januar 2014 #2595 Del Skrevet 5. januar 2014 Håper formen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #2596 Del Skrevet 5. januar 2014 Formen er stigende, så det blir nok godt å komme p jobb igjen i morgen! Vi har hatt en relativt rolig helg hjemme, og i dag var vi en snartur på hytta. Vi bestemte at vi reiser ut dit torsdag ettermiddag og blir til søndag! Jeg har fri på fredag, og kjære kan ta med seg tassene til skolen når han skal på jobb. Tror kanskje han kan ta med lille i barnehagen også, så kanskje jeg får sove litt! Lille har rotet veldig med soving i jula, pga mye styr og forskjellige senger og rom og lyder. Har stort sett endt opp i vår seng før eller senere, og det har han fortsatt med her hjemme. Fredag kveld var jeg på besøk hos venninne og kom hjem i tretida på natta. Da jeg kom inn døra hørte jeg at lille skrek. Prøvde å få han til å sove igjen i en time, men ga opp og tok han med inne til oss. Der nektet han å roe seg og var veldig våken. Sang og styret... Til halv fem, da jeg leverte han over til kjære sin side av senga. Der hylte han en god stund, så jeg tror ikke jeg sov før i sekstida... Lørdag motgen ble min tur til å sove lenge, for å si det sånn! Æsj, håper han skjerper seg når barnehagen begynner på igjen! Har fått hele dette prøver-greiene litt på avstand nå, og nyter et glass vin i ny og ne (og litt oftere). Blir vel medisiner igjen om en måneds tid, så det er bare å nyte nå! Gleder meg ikke til ny runde med nesespray, men det må vel til. Har heller ikke lyst til å fortelle noen om det, egentlig ikke en gang foreldre. Svigers og svigerinne må få vite, for de er en viktig del av logistikken, men foreldrene mine trenger ikke strengt tatt å få vite noe. De vet at vi skal inn igjen, men ikke akkurat når... Jaja, kan hende jeg endrer mening før den tid! Nei, nå skal jeg kose meg med resten av tacoen fra i går og mord&mysterier på tv til lille begynner igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. januar 2014 #2597 Del Skrevet 6. januar 2014 Huff, håper liten finner søvnen godt igjen nå! Vi har også hatt lita sammen med oss mye når vi var på juleferie, men så har hun jo vært vant til det her hjemme også.. Vi fikk en annen ringvirkning da vi kom hjem, tre netter sov hun i egen seng til 6-6.30 Vi håper og krysser fingrene for at det er den veien det går nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #2598 Del Skrevet 7. januar 2014 I natt var han inne hos oss igjen i ett-tida og til i dag morges. Han ligger på tvers i senga, med ansiktet mitt som pute, og det er virkelig ikke bra for nattesøvnen min... noe må gjøres. Tenker at vi legger en madrass inn på rommet hans i natt, så får en av oss ligge der. Lettere å lempe han opp i senga si igjen uten at han våkner da. Det virker nesten som om han trenger mer mamma-kos, i og med at han nekter å ligge uten kroppskontakt, selv i søvne. Er i alle fall på jobb nå, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen uten å slokne under pulten...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. januar 2014 #2599 Del Skrevet 7. januar 2014 Håper du unngikk å slokne under pulten Søvnkalitet blir ikke den beste når det er noen som ligger opp-på en Håper dere får orden på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #2600 Del Skrevet 8. januar 2014 Vet ikke om vi har fått orden på det akkurat, men i natt sov han hvertfall hele natta. Men da var det minstetass som var oppe flere ganger. Han hadde sett noe skummelt på barnetv og var redd for å ligge alene og ikke ha på lyset.... Jaja.... Sovnet ikke under pulten, men var rimelig zombie hele ettermiddagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå