Mayami Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #2561 Del Skrevet 15. desember 2013 Det var godt, også er det godt det er et år til neste gang! Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd det var babymage her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #2562 Del Skrevet 16. desember 2013 Skikkelig groggy i dag... Var hakket før jeg meldte meg syk til jobb, men kom meg avgårde på et vis. Kvalm og uggen, ikke noe som hjelper. I tillegg har jeg SYKT god luktesans (dessverre) og alt lukter kvalmt. Til og med rosene jeg fikk av kjære her en dag lukter intenst blomsterbutikk i hele stua. Kjære tror at jeg har tippet over! Leverpostei - fysj! Eksos - huffa! Vaskemiddel - blæh... Jaja, får bare håpe det er et godt tegn og ikke forgjeves! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. desember 2013 #2563 Del Skrevet 16. desember 2013 Det høres hvertfall ut som gode tegn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. desember 2013 #2564 Del Skrevet 16. desember 2013 Henger meg på honning jeg Absolutt et godt tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #2565 Del Skrevet 18. desember 2013 Uff, i dag føler jeg meg som en skikkelig dårlig mamma... Glemte helt at lille skal ha nissefest i barnehagen, og kjære tar ikke telefonen (jeg er på jobb alt). Så nå møter lille opp uten nisseklær på... Ikke at han skjønner noe av det, men likevel.... Jeg var HELT sikker på at det skulle være i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. desember 2013 #2566 Del Skrevet 18. desember 2013 Du har MYE annet å tenke på om dagen, så det er slettes ikke rart at du glemte av. Du er ingen dårlig mamma av den grunn! Lykke til i dag forresten, det er vel ny HCG-måling i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #2567 Del Skrevet 18. desember 2013 Uff, jeg vet at det ikke gjør noen ting, men jeg fikk så vondt inni meg. Tenk om dette hadde skjedd neste år, når han er 2,5 år og oppdager at han ikke har på seg det samme som de andre!! HCG-måling nr to i dag ja, men får vel ikke vite noe før over helga, tenker jeg. Hadde vært greit om UL-legen hadde resultatet klart på fredag, men slik funker vel ikke verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 18. desember 2013 #2568 Del Skrevet 18. desember 2013 Mykje ugreit her, forstår eg. Eg kjenner igjen den frykta ein får ved blødning eller misfarga utflod. Håper det er heilt uskyldig. Og det er godt mulig lille ikkje er einaste utan nissekostyme. Særlig dei to åra på småbarn var pjokken umulig å kle ut. Det verste var karneval, men nissehua var heller ikkje populær, og den var vel berre såvidt på under nissefestane. Og han var ikkje aleine om å villa ha på sine egne klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 18. desember 2013 Forfatter #2569 Del Skrevet 18. desember 2013 En del ugreit ja... I dag er en sånn dag hvor jeg er sikker på at det ikke er mer. Mer friskt i dag, men fortsatt ikke i de store mengdene. Er en del slim også tror jeg, så det ser mer ut enn det er. Men likevel...vr uer meg til fredag og UL, men kjære har lite forståels for dette. Han er jo mann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 19. desember 2013 Forfatter #2570 Del Skrevet 19. desember 2013 UL i morgen kl 10... gruer meg... Regner ikke med at de ser noe og at jeg må gå og lure hele jula også. Mer og mer friskt i dag og i går, men fortsatt ikke mørkerldt og ikke smerter. Vet ikke hva dette er jeg, men innstiller meg på at dette går galt (eller alt har gått galt)... Koselig mini-juleverksted med venninne og barn i ettermiddag, så nå har vi kokosmakroner og sjokoladetrukket marsipan! Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. desember 2013 #2571 Del Skrevet 19. desember 2013 Krysser alt jeg har av fingre og tær Kommer til å tenke på deg i morgen, og håper du får et svar så du slipper å gå sånn og lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 19. desember 2013 #2572 Del Skrevet 19. desember 2013 Så grusomt å gå å lure sånn! Jeg håper du får gode resulterer i morgen og at blod og gørr holder seg laaaangt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. desember 2013 #2573 Del Skrevet 19. desember 2013 Lykke til på UL i morgen, håper du får gode svar! Og helst positive såklart! *krysser fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 20. desember 2013 #2574 Del Skrevet 20. desember 2013 Masse lykke til i dag! Krysser fingrene for at alt er vel med magboeren! Jeg har trua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. desember 2013 #2575 Del Skrevet 20. desember 2013 Håper det har gått bra i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. desember 2013 #2576 Del Skrevet 20. desember 2013 Tenker på deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #2577 Del Skrevet 20. desember 2013 Vet ikke hvor spiren din reiste, Missdior, men det var nok ikke til meg... Ingen tegn til graviditet, og negativ HCG-prøve. Jeg visste det jo egentlig, men likevel... Dropper juleavslutning på jobben i dag og skal være hjemme og synes synd på meg selv. Må vel ringe til trondheim også, og høre hva som skjer videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. desember 2013 #2578 Del Skrevet 20. desember 2013 Ånei Her var jeg ikke klar for dårlige nyheter. Hold deg hjemme i dag ja, og jeg håper du får ekstra kos og pleie i helga og jula Mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 20. desember 2013 #2579 Del Skrevet 20. desember 2013 Uff og uff! Så trist å høre! Men også godt å slippe å gruble gjennom hele jula da. Er nok godt å bare holde seg hjemme i kveld, ja. håper mannen pleier godt med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. desember 2013 #2580 Del Skrevet 20. desember 2013 Æsj og isj Dette var virkelig ikke det jeg hadde lyst å lese her. Godt du fikk avklart mistanke dine, det er utrolig hvor godt man kjenner kroppen sin altså. Håper dere får en god jul og du klarer å kose deg med lille og tassene. Lurt å ta seg en timeout fra jobb i dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå